Страница 1 от 1

SsangYoung Korando

Публикувано: 06 окт 2008 21:04
от vassy
Това е Korando:
korando2.jpg
korando3.jpg

Re: Това е Korando

Публикувано: 06 окт 2008 21:07
от mi6ko_pi
Ааааа сега се сетих . Ама аз това го мислех за МУСО къса база а то какво било :) .

Re: Това е Korando

Публикувано: 08 окт 2008 00:16
от sasho
Лично мое мнение-голяма грозотия.

Re: Това е Korando

Публикувано: 01 ное 2009 16:51
от Izparitel
Нещичко за машината:
SsangYong Korando 1997-2000 Service Manual
Година;: 2001
Ръководство за експлоатация, обслужване и ремонт;
Език: Английски;
Формат: PDF;
Страници: 2053.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

SsangYong представи прототип на новия Korando

Публикувано: 06 май 2010 19:05
от Izparitel
SsangYong представи прототип на новия Korando

Изображение

Изображение

Изображение

На автомобилното изложение в Южна Корея, компанията представи прототип на модела SsangYong Korando следващото поколение, което е развитието на друг концептуален модел - C200. Според сайта Latercera, дизайнът на тези машини се различава в оформлението на фаровете, друга предна броня, нови задна броня с интегрирани накрайници на изпускателната система, модифицирани предна решетка и задните светлини.
SsangYong Korando Crossover концепт оборудван с два-литров турбо дизел мощност 181 к.с. (максимален въртящ момент - 360 Nm), който има вероятност да влезе и в производство. Заедно с дизеловия прототип Korando C бе обявено и изцяло електрическа версия, оборудвана с литиево-полимерни акумулатори осигуряващи движение в продължение на 180 километра. Според производителя, максималната скорост на електрическия автомобил е 150 километра в час.
Имайте предвид, че прототипа C200 предварително беше представен в три варианта - с дизелово-хибриден двигател, 175 к.с. дизелов двигател и 1.8-литров бензинов двигател. Възможно е тези звена да бъдат приложени и в товарен Korando следващото поколение. Както вече беше съобщено, този автомобил може да се поръча както с предно предаване, с всички задвижващи колела, както и версии с шест-степенна автоматична скоростна кутия.
В Южна Корея, продажбите на серийния SsangYong Korando е планирано да започнат по-късно тази година.

Тест: SsangYong Korando

Публикувано: 30 ное 2010 21:39
от The Stig
Изображение

Изображение

През 2008 година, по време на автомобилното изложение в Париж пред широка публика беше представена концептуалната разработка на SsangYong с индекс C200. Година и половина по-късно корейския производител обяви автомобила като следващ етап в развитието на Korando (името произлиза от думите Korea Can Do). Така през октомври 2010-а серийният модел беше официално представен, отново в Париж. Инетерсното обаче е, че дни преди тази премиера новото Korando беше показано, не другаде, а в България. Това стана по време на ежегодния панир в Пловдив.
И само месец по-късно новото Кorando вече се предлага на българския пазар, а екипът ни направи обстоен тест драйв на версията, оборудвана с двулитров дизелов двигател. Ето и впечатленията ни от иновацията, наречена Korando.

Изображение

Екстериор
Едва ли има някой, който още от пръв поглед да не забележи фрапантната разлика в дизайна на новото Korando. Пълната промяна всъщност не е толкова странна предвид името на дизайнерското ателие, участвало в разработката. Става дума за корифеите в автомобилния дизайн, студиото ItalDesign. Именно Джорджето Джуджаро и неговия екип са в основата на тази, хем привлекателна, хем доста агресивна външност. Четвъртата генерация на Korando съчетава в себе си обем, динамични линии и индивидуално лице, а сравнен с преките си конкуренти Korando изглежда по-масивен, като в същото време си остава динамичен градски SUV.

Интериор
Салонът на новото Korando също е значително осъвременен. Качествени мателиали и много добра сглобка са в основата на приятното усещане. Що се отнася до функционалността, която е много важна за подобен род автомобили, ще кажем, че при Korando тя е на лице. Практичен багажник, много ниши и жабки за допълнителни вещи и визуален простор са чертите с които се характеризира интериора на корейския кросоувър. Уредите също правят добро впечатление. Основните са разположени пред погледа на водача, компилация са от аналогови циферблати и електронни дисплеи и са изключително информативни. Седалките са големи и удобни, притежават добре изразена странична поддръжка и са още един от факторите, усигуряващи комфорт дори и при дълги пъгувания. Минусите в интериора не са много и са несъществени, но такива определено има. Един от тях е подлакътника между предните седалки, който е изнесен по-назад от необходимото и не се регулира. Друг недостатък е свързан със задното стъкло, което е доста полегато и видимостта назад чрез централното огледало за обратно виждане е леко ограничена. Този недостатък обаче се компенсира от перфектно действащия парктроник. Като цяло интериорът на Korando е качествен, практичен и стилен, като отговаря на всички изисквания за един съвременен SUV.

Изображение

Изображение

Двигател и ходови характеристики
Най-съществената разлика на модела спрямо предшествениците е, че той вече не е построен на рама. Новата монокок конструкция е първата такава, използвана от компанията, но превръща всъдехода в типичен кросоувър. Благодарение на нея автомобилът се държи отлично но магистрала, а взимането на завои с по-висока скорост не водят до характерното за типичните всъдеходи подмятане и силен крен. Напротив, новото Korando е изключително стабилно, като характеристике му на асфалт се доближават до тези на леките автомобили. Това обаче в никакъв случай не му пречи да се представя добре и в пресечена местност. Там в сила влиза системата 4х4, която при необходимост мигновенно прехвърля въртящия момент към задния мост. Оптималният клиренс (180 мм), четирите движещи колела и наличието на електронно стабилизираща проглама са в основата на доброто поведение на кросоувъра в нетипични пътни обстановки.
Двигателят еXDi200 притежава забележителна за параметрите си динамика. Той се характеризира с висока мощност (175 к.с.) и с ниски нива на вредни емисии (CO2: 157 г/км). Още характерни черти на дизеловия мотор са неговия спокоен ход и не на последно място неговата икономичност (6,0 л/100 км). Минус се явява малко по-отчетливата турбо дупка, но иначе динамиката на този агрегат е забележителна. Моторът има работен обем от два литра и може да бъде комбиниран както с механична и автоматична предавателна кутия, така и с единично или двойно предаване.
Безопасността на Korando също е на много добро ниво ниво. Акценти от стандартното оборудване са шест въздушни възглавници и мулти-функционална ESP (електронна стабилизираща програма), която съдържа активна защита срещу преобръщане, спирачен асистент, асистент за потегляне от наклон и ESS (авариен стоп сигнал).

Казано с други думи, корейците, използвайки технологии от Mercedes-Benz и италиански дизайн, са създали един доста интересен SUV автомобил. Още по-интересна, предвид качествата му е и цената на новото Korando. Тя стартира от 36 800 и стига, в най-високото ниво на оборудване до 45 700 лева с ДДС, което предвид алтернативите е едно от атрактивните предложения на нашия пазар.

Изображение

Изображение

Източник: Mobile.bg

Re: Тест: SsangYong Korando

Публикувано: 19 дек 2010 23:25
от The Stig
http://www.automedia.bg/video-test-drive/video_52.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Тест: SsangYong Korando

Публикувано: 19 яну 2011 16:33
от Darlin`
Симпатичен дизайн! Харесва ми :)

Re: Това е Korando

Публикувано: 31 яну 2011 00:20
от Izparitel
SsangYoung KJ Korando (Tagaz Tager)

Год/Дата Выпуска: 2005
Жанр: Руководство по ремонту и эксплуатации
Формат: PDF
Язык: Английский
Количество страниц: 1462
Качество: Отсканированные страницы
Описание: Каталог по ремонту и ТО автомобилей SSangYoung KJ Korando (Tagaz Tager) с бензиновыми двигателями 2,3 и 3,2 л и дизелями 2,6 и 2,9 литра. Указаны моменты затяжек болтов, выставления меток ГРМ, фаз двигателя, регулировки угла впрыска дизелей, заправочные жидкости и их объёмы.


Изображение

Изображение

Изображение

Намира се на тракер изискващ регистрация.

ел. схема за Корандо 2000 година

Публикувано: 26 май 2011 09:50
от stefcho.petrov
Уважаеми Колеги,
Къде мога да намеря ел. схема на Корандо произведено 2000 година с 2.3 литров дизел?

Re: ел. схема за Корандо 2000 година

Публикувано: 26 май 2011 13:49
от Izparitel
Отиваш Начало форум » Приятели на марката » Korando ,
или пускаш търсачката за Korando ,
или директно отваряш този линк http://daewoo-chevrolet.com/forum/viewt ... ndo#p58077" onclick="window.open(this.href);return false; .

Надявам се да има това което търсиш!

Re: ел. схема за Корандо 2000 година

Публикувано: 28 май 2011 09:31
от stefcho.petrov
Много благодаря :D