DAEWOO MUSSO
DAEWOO MUSSO
Здравейте колеги ,
искам да си купя DAEWOO MUSSO / имам НУБИРА и съм страшно доволен /. Прави ми впечатление , че цената /около 9000 лв./ е ниска за годината на производство / 1999-2000 / , екстрите , дори мотора на Мерцедес / дизел или бензин / . На такава цена може да се купи Паджеро 1990 г. Знае ли някой , какви са недостатъците на МУСОто ? Защо не се купува ?
Благодаря ви !
искам да си купя DAEWOO MUSSO / имам НУБИРА и съм страшно доволен /. Прави ми впечатление , че цената /около 9000 лв./ е ниска за годината на производство / 1999-2000 / , екстрите , дори мотора на Мерцедес / дизел или бензин / . На такава цена може да се купи Паджеро 1990 г. Знае ли някой , какви са недостатъците на МУСОто ? Защо не се купува ?
Благодаря ви !
Не са много стока. А и поддръжката е цифра. В Оф-роуд форума има повече информация. http://forum.offroad-bulgaria.com/index.php
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Колегата е прав изчети тази тема от хора дето са се сблъсквали с марката и модела
http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=2417
http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=2417
Re: DAEWOO MUSSO . Защо му е толкова ниска цената ?
Имам Мусо 1998 година бензин 2,3 DOHC оборудвано с метан.Нямам никакви забележки към колата.Изключително здрава и непретенциозна.Разхода на метан е добър- 9 лв. на 100 километра градско.След първоначалната смяна на консумативи не съм имал никакви проблеми.Това все пак е СУВ а не машина за екстрийм офроуд и ако не се товари с несвойствени задачи не създава никакви проблеми.Не е от най пъргавите, но ако на човек му трябва нещо пъргаво може да заложи на Туарег или Кайен.Впечатлен съм от бавните скорости на машината, до сега не е имало място на което да не ме е качила.
За дизеловите мотори нямам впечатление, но бензиновия 2,3 литра работи перфектно.
Салона е просторен и ергономичен.Мусо не блести с особенна красота, но е удобен и практичен автомобил.Като проблемни при теста за избор на машина мога да посоча карданите- шлиците по средата на карданите, не каретата.Но подлежи на ремонт.Или на по-скъпия вариант замяна в сервиза на Деу.Цените са от 350 до 650 лева за комплекта кардани според модела.На второ място вакуумните хъбове на предните колела.Мембраните им често са пробити и хъбовете не работят.Изхода - ремонт в Деу срещу 220 долара на хъб или покупка на ръчни хъбове АВМ от магазин Гладиатор Пловдив.Естествено с последващ монтаж примерно в автоцентър Голди , в Горна Баня.
Не слушай глупости и не се впрягай от приказките на хора, които никогане са карали този модел.
Като СУВ машината е отличен компромис между цена и качество.
Избягвай покупка на Мусо продадено в България.По системата за окачествяване в заводите на Деу тук са пристигали Мусо със занижено качество, но това е политика и на други автопроизводители спрямо пазара в България.
Още по-добре е ако си намериш Мусо или Корандо , но на Санг Йонг а не на Деу.Разликата в качеството е осезаема.
Успех!!
За дизеловите мотори нямам впечатление, но бензиновия 2,3 литра работи перфектно.
Салона е просторен и ергономичен.Мусо не блести с особенна красота, но е удобен и практичен автомобил.Като проблемни при теста за избор на машина мога да посоча карданите- шлиците по средата на карданите, не каретата.Но подлежи на ремонт.Или на по-скъпия вариант замяна в сервиза на Деу.Цените са от 350 до 650 лева за комплекта кардани според модела.На второ място вакуумните хъбове на предните колела.Мембраните им често са пробити и хъбовете не работят.Изхода - ремонт в Деу срещу 220 долара на хъб или покупка на ръчни хъбове АВМ от магазин Гладиатор Пловдив.Естествено с последващ монтаж примерно в автоцентър Голди , в Горна Баня.
Не слушай глупости и не се впрягай от приказките на хора, които никогане са карали този модел.
Като СУВ машината е отличен компромис между цена и качество.
Избягвай покупка на Мусо продадено в България.По системата за окачествяване в заводите на Деу тук са пристигали Мусо със занижено качество, но това е политика и на други автопроизводители спрямо пазара в България.
Още по-добре е ако си намериш Мусо или Корандо , но на Санг Йонг а не на Деу.Разликата в качеството е осезаема.
Успех!!
История
Октомври 1993
Ssang Yong Musso дебютира в Европа. За задвживане се предлагат бензинови двигатели Mercedes-Benz с обем 2.3 и 3.2 литра, както и 2.9-литров дизел с атмосферно и турбопълнене
Ноември 1997
Daewoo Motor Corp. поема контрола над Ssang Yong
Август 1998
Стартират продажбите на Musso под марката Daewoo
Юни 2000
Musso започва да се продава под марката Ssang Yong
Ssang Yong Musso дебютира в Европа. За задвживане се предлагат бензинови двигатели Mercedes-Benz с обем 2.3 и 3.2 литра, както и 2.9-литров дизел с атмосферно и турбопълнене
Ноември 1997
Daewoo Motor Corp. поема контрола над Ssang Yong
Август 1998
Стартират продажбите на Musso под марката Daewoo
Юни 2000
Musso започва да се продава под марката Ssang Yong
Re: История
Харесват ми на мен...Но съм чувал,че са като от стъкло
Deawoo Musso проблем!!
При смяна на горивния филтър забравих да сложа нафта във филтъра и в следствие мотора работеше за 5 секунди и спря.Предполагам,че има въздух във филтъра,но незнам какво точно се прави за да се отстрани.Някакви идеи?Ще се радвам на всякакви мнения.Поздрави!!!
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: Deawoo Musso проблем!!
Сваляш пак филтъра и го пълниш с нафта. Слагаш и въртиш стартера, но не дръж на стартер повече от 15-20 секунди, да не го прецакаш. Правиш пауза от минутка и пак докато подкачи и запали. Дано ти е здрав акумулатора. Ако не си автоматик, да те закачи някой, буташ на четвърта и дърпане докато запали. Друг начин няма. Всъщност има още един , но не е полезен за мотора. Докато въртиш да палиш, някой да впръсква спрей за стартиране на двигатели във смукателния колектор. Така ще стане, но има много опасни за мотора детонации. Успех.
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
Re: Deawoo Musso проблем!!
...благодаря за бързата реакция.Веднага ще докладвам!!!
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Deawoo Musso проблем!!
Огледай дали няма ръчна помпичка някъде около филтъра.
Някои дизели имат ръчно подкачване на нафтата за такъв случай - помпиш докато ти умалее ръката, и пробваш стартиране както е писал Фантомас...
В тази връзка - БМВ-то имаше електрическа подкачваща помпа, която се включва за няколко секунди при подаване на контакт, и проблем при стартиране след свършване на гориво или въздух в системата никога не е възниквал...
Какво им е пречило на корейците да бучнат една помпичка
Някои дизели имат ръчно подкачване на нафтата за такъв случай - помпиш докато ти умалее ръката, и пробваш стартиране както е писал Фантомас...
В тази връзка - БМВ-то имаше електрическа подкачваща помпа, която се включва за няколко секунди при подаване на контакт, и проблем при стартиране след свършване на гориво или въздух в системата никога не е възниквал...
Какво им е пречило на корейците да бучнат една помпичка
Re: Deawoo Musso проблем!!
...за жалост точно тази помпичка я няма..
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: Deawoo Musso проблем!!
Все пак кажи как си решил проблема, ще е интерсно да знаем как си се справил.
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
400 коня за SsangYong Musso
Корейските всъдеходи с механика от Mercedes-Benz вероятно са сред най-неподходящите автомобили за силов тунинг. Това важи с още по-голяма тежест за дизеловите модификации на работяги като SsangYong Musso.
Собственикът на "носорога" от снимките обаче явно не робува на стереотипи. Неговият всъдеход с 2.9-литров турбодизел разполага с три пъти по-висока мощност от заводските спецификации. Допълнителната мускулатура е резултат от монтажа на огромен нагнетател, междинен охладител със съответния капацитет и някои други доработки като спортна изпускателна система.
Подобаващи подобрения има и по външността. Напомпаното Musso стъпва на 18-цолови нископрофилни гуми Hankook. За укротяването на всъдехода с тегло над два тона се грижат перфорирани дискове. Кацналият на петата врата спойлер едва ли има реални функции за оптимизиране на аеродинамиката, но със сигурност дава допълнителен повод за гордост на собственика. Други хитове на корейския тунинг са страничните престилки и предната броня с гигантски въздухозаборници.
Между купищата допълнителни уреди по арматурното табло може да се забележи интересна подробност. Анаболното Musso е най-малко на 246 000 км. Няма яснота в кой момент от живота си е било подложено на операция за утрояване на мощността.
Ако се съди по цената, за която го продава собственикът, инвестициите надали са скорошни. В крайна сметка 6 500 000 корейски вона (около 4 200 евро) трудно биха покрили направените подобрения.
Източник: Mobile.bg
Собственикът на "носорога" от снимките обаче явно не робува на стереотипи. Неговият всъдеход с 2.9-литров турбодизел разполага с три пъти по-висока мощност от заводските спецификации. Допълнителната мускулатура е резултат от монтажа на огромен нагнетател, междинен охладител със съответния капацитет и някои други доработки като спортна изпускателна система.
Подобаващи подобрения има и по външността. Напомпаното Musso стъпва на 18-цолови нископрофилни гуми Hankook. За укротяването на всъдехода с тегло над два тона се грижат перфорирани дискове. Кацналият на петата врата спойлер едва ли има реални функции за оптимизиране на аеродинамиката, но със сигурност дава допълнителен повод за гордост на собственика. Други хитове на корейския тунинг са страничните престилки и предната броня с гигантски въздухозаборници.
Между купищата допълнителни уреди по арматурното табло може да се забележи интересна подробност. Анаболното Musso е най-малко на 246 000 км. Няма яснота в кой момент от живота си е било подложено на операция за утрояване на мощността.
Ако се съди по цената, за която го продава собственикът, инвестициите надали са скорошни. В крайна сметка 6 500 000 корейски вона (около 4 200 евро) трудно биха покрили направените подобрения.
Източник: Mobile.bg