Chevrolet Volt

Съобщение
Автор
Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6316
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Re: Chevrolet Volt

#61 Непрочетено мнение от slowtraveler » 30 юли 2010 18:29

lada2110 написа:Май това е актуалния вид: :^)
Прав си за актуалния вид, но той още повече прилича на Лексъса....
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10234
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Сhevrolet Volt е уличен в преразход на бензин

#62 Непрочетено мнение от Izparitel » 18 окт 2010 23:05

Сhevrolet Volt е уличен в преразход на бензин

Изображение
В навечерието на продажбите в САЩ, електрическият Chevrolet Volt е бил подложен на независим тест-драйв, които показал, че автомобила изразходва почти два пъти повече гориво, в сравнение с посоченото в рекламните материали на General Motors. Същевременно в сравнение с хибридните автомобили Volt представлява е ново ниво в икономията на гориво . Както пише в своя публикация в американския вестник на Motor Trend, при проведения тест драйв, средно за целия пробен период (около 500 км) Volt е изразходвал 1,87 литра гориво на 100 километра, докато GM анонсира разход към 1 л / 100 км. Въпреки това се смята, че данните са повлияни от етап от пътуването в пустините и планините на Южна Калифорния, където в условията на стръмни изкачвания и спускания, както и в жега, разхода на бензин е скочил до 3.1 л/100 км.
Журналистите също така потвърждават, че двигателя с вътрешно горене се включва да работи само при високи скорости (над 110 км / ч). Като цяло, изданието отбелязва, че нито един от хибридите предлагани на пазара в САЩ, не може дори да се приближи до Chevrolet Volt по показателя икономичност.

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10234
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Chevrolet Volt

#63 Непрочетено мнение от Izparitel » 05 ное 2010 20:40

GM Volt - изкуството на електрическия супер-пробег

Източник:
http://auto-press.net/Тестове__Test/a:G ... пер_пробег_

Изображение
http://auto-press.net написа:В Америка има едно ново движение сред шофьорите, наречено суперпробег /нypermiling/. То възниква не на празно място след атаките на 11-и септември и не е само стремеж за колкото се може по-икономично каране. Някои от практикуващите го правят за икономии, други за опазване на зеления цвят на планетата, но и за двата вида шофьори да се измине макар и сантиметър повече със зареденото гориво си е лична победа.

Ще кажете - какво общо има това с най-новия модел на GM - Volt? Има и то много. Преди три години автогуруто Боб Луц, представяйки за първи път колата в Детройт, обобщи идеята за нея - да е максимално електрическа - т.е. чиста и да е максимално функционална - т.е. неограничена в пробега си от възможностите на акумулатора - все още ахилесовата пета на всички съществуващи електромобили в света.

Имах възможността лично да се уверя доколко хората на GM са успели да преборят дилемата - ток - пробег, по време на тест-драйв на Volt в околностите на Детройт. Още преди пристигането ме беше заляла полемичната вълна, повдигната от някои американски автожурналисти. Електромобил ли и Volt или хибрид? Зависи от коя страна се погледне - ако се гледа какво точно задвижва колелата, колата е електрическа. Ако се гледа цялостното силово задвижване, колата е хибрид. Но в крайна сметка на кого му пука?

Volt предлага това за което е направен - карането не струва почти нищо при градските пътувания, собственикът му може да го използва без всякакви притеснения, че колата ще спре насред пътя заради изтощаването на акумулатора. Всъщност второто е това, което предлага всеки конвенционален автомобил с ДВГ. Привлекателността на автомобила, който спокойно може да носи определението революционен, е в неговата нормална употребляемост. Не се усеща по никакъв начин в купето някакво притеснение, заради монтирането на четворно по-големият от стандартния акумулатор, возията е комфортна, поведението в завой е адекватно, звукът на бензиновия мотор се чува вътре само при рязко натискане на педала на газта.

За хората на хипермайлинга, особено, когато в играта е намесен токът, най-важен е резултатът. А Volt изпълнява именно това, което каза преди години Лутц - в рамките на нормалното дневно градско каране от 50-60 км е напълно чист електромобил. А когато трябва да стигне в средата на нищото в пустинята Мохаве, например, нещо, което никоя от елколите на конкуренцията не може да направи, ако не използва вертолет, Volt се справя без проблем, демонстрирайки истинското изкуство на електрическия суперпробег.

Техниката зад колата е повече от сложна. Силовите потоци, нагледно показвани с анимация на централния LCD-дисплей, вървят в различни потоци по време на движение - от батерията към елмотора, от двг-то към генератора и от там към акумулатора или към елмотора, или пък към двата. Дори и от колелата към генератора, а от него към акумулатора при рекуперативното спиране. Засукано като технология и изпълнение, но ефективно като общ резултат, наречено от GM задвижваща система Voltec.

В зависимост от това колко газ, пардон, колко ток подавате Volt може да измине между 40 и 50 мили /64 - 80 км/ безшумно и без отделяне на вредния СО2 - личното ми постижение беше 48 мили. След това, без никакво прагово преминаване Volt стартира двигателя си с вътрешно горене 84 к.с. - 1,4 л Ecotec на Opel, но го използва само като генератор за ток, задвижващ отново електромотора на колата с мощност 111 кВт/149 к.с. В този режим автомобилът може да измине с едно зареждане на резервоара /35,2 л/ над 310 мили /към 500 км/.

Преминаването от акумулаторно към генераторно захранване не се усеща на практика и понеже двг-то работи при оптимални, те и постоянни обороти, при повечето случаи не се усеща и чува. Двигателят си дава сам газ и вдига оборотите само в "планински" режим, когато е нужно да се генерира повече елмощност за основния мотор. Ускоряването на автомобила от място до 100 км/ч става за 8.9 сек., максималната скорост е 160 км/ч, режимите на работа са три - Normal, Sport и Mountain.

Животът в кабината е интересен. Приборното табло е доминирано от централния панел и конзола с интегрирани тъч-команди. Материалите са солидни, без излишни изхвърляния, тапицерията на вратите е основно пластмасова, но с интересни футуристични шарки. В автомобилите, които карахме в Детройт, липсваше междинна част между двете индивидуални седалки отзад и подлакътник, нямаше и покритие на багажното пространство, неща, които любезните домакини обещаха, че ще са налице при европейската премиера на колата.

В добавка към стандартната инфосистема и навигация, във Volt се предлагат апликации за контрол върху функциите на колата на базата 24 часа през 7-е дена на седмицата, чрез компютър и MyVolt.com и през OnStar Mylink Mobile App за Chevrolet, съвместим с iPhone, Droid и другите смартфони.

На пътя Volt се държи като леко форсиран семеен седан с добър "отговор" във волана и интересни динамични качества. Движението е много тихо с преобладаващ шум само от гумите, въртящият момент впечатлява, ускоряването е изключително плавно. Колата има сериозно корава структура, специално прецизирано окачване, изненадващо добро и рязко спиране, особено в рекуперативен режим. Tой осигурява до 0.2g забавяне, стойност покриваща около 94 % от всички спирания. Там, където е нужно още по-сериозно спиране, процесът е комбинация от рекуперацията и триенето на спирачните накладки.

Добрият динамичен стоеж на пътя се гарантира още от широката следа отпред-отзад /1556 - 1578 мм/, дългото междуосие - 2685 мм, както и от по-ниския с 40 мм център на тежестта на колата, отколкото при съпоставим конвенционален седан. Не малък е приносът за стабилността и на стандартните за колата системи ABS, тракшън контрол и StabiliTrak. В Щатите нямах реалната възможност да проверя напълно динамичното поведение в завой на колата, заради характеристиките на пътищата в градската област на Детройт - прави и с пресечки от 90 градуса с непрекъснати ограничения и затова тази част на теста остава за времето, когато колата се яви за каране в Европа през следващата година.

Ако можете да зареждате мобилния си телефон сами, спокойно ще се справите с тази задача и при Volt. Колата идва екипирана с мобилно зарядно кабелно устройство, разположено в ниша в багажника, което се включва с нормален щепсел в битов елконтакт 240 Волта. Собственикът може да програмира незабавен старт на зареждането или пък да отмести старта му до зона в денонощието с по-евтин ток или според времето на тръгването с отместване напред за необходимите за зареждане четири часа или пък 10-12 за 120 Волта мрежа.

При всеки автомобил много важен въпрос е цената му, както и разходите по неговата експлоатация. С цената си в Щатите от $41 000 Volt съвсем не е евтин. За да смекчи шоковият удар на цената от GM оферират за Щатите тригодишна лизингова схема при месечни вноски от по $350 при първоначална вноска от $2500 и годишен пробег до 12 000 мили /19 200 км/. Не бива да се забравя, че зад Океана Volt носи и данъчни облекчения за собственика си от $7500. От GM дават още един плюс при експлоатацията - ако карате до 40 мили на ден, това означава, че ще харчите само ток и че ще спестите за една година парите за 1900 литра гориво - между 1200 и 1500 долара. И това при цена на горивото в Щатите в рамките на 66 цента за литър!

Ако трябва да обобщя впечатлението си от Volt, бих казал че новата кола на GM e абсолютно необходимият мост между напълно електрическото бъдеще на автомобилите и класиката в задвижването им, наречена двигател с вътрешно горене.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

http://auto-press.net

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10234
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Chevrolet Volt

#64 Непрочетено мнение от Izparitel » 18 ное 2010 22:00

Chevrolet Volt е Green Car of the Year 2011

Изображение
auto-press.net написа:В продължение само на три дни, Chevrolet Volt спечели три изключително престижни награди. Черешката сред тях обаче е приза за най- екологичен автомобил на годината 2011- Green Car of the Year, който моделът получи днес. Победата е още по-сладка, както за Chevrolet, така и за компанията майка GM, като се има предвид факта, че Volt е първият електрически модел, който печели това престижно отличие.

Останалите номинирани модели, които достигнаха финалния етап от тазгодишното издание на конкурса Green Car of the Year бяха Ford Fiesta, Hyundai Sonata Hybrid, Lincoln MKZ Hybrid и Nissan LEAF.

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10234
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Chevrolet Volt

#65 Непрочетено мнение от Izparitel » 12 яну 2011 12:02

Chevrolet Volt e избран за "Автомобил на 2011 година в Северна Америка" на автосалона в Детройт

Жюрито на конкурса в състав от 49 известни "автомобилни журналисти" от САЩ и Канада е избрало Chevrolet Volt, а другите финалисти са били Nissan Leaf и Hyundai Sonata.
Шевролет получава званието "Автомобил на годината в Северна Америка" за трети път, а GM - за четвърти.

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10234
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Chevrolet Volt

#66 Непрочетено мнение от Izparitel » 13 яну 2011 15:30

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Chevrolet представи домашно зарядно за хибрида Volt. С продажбата и сервиза му ще се занимава американската компания SPX Service Solutions. Стойността на зарядното е 490 долара, а за неговата инсталация ще трябва да платят още 1475 долара. В този случай, компаниите твърдят, че тези цени са оправдани и приемливи, тъй като за подобно устройство за Nissan Leaf искат $ 2200.

Доомашното зарядно за Chevrolet от 240-волтова мрежа ще зарежда колата за около четири часа, докато зареждането на батерията със стандартно устройство за 120-волта доставящо се безплатно с хибрида Volt ще изискват от осем до десет часа.

Първите 4400 собственици на Chevrolet Volt ще получат зарядното безплатно. Разходите за създаването им ще бъдат поети от американското министерство на енергетиката, което възнамерява да следи за количеството електроенергия, консумирана от тези автомобили във всеки регион. Въз основа на тези данни по-късно се планира да се построят 15 000 електрически зарядни станции в тези места, където те са най-търсени.

Когато се използва само електрическо задвижване "Volt" може да пътува 64 километра. След това започва да работи бензинов двигател 150 к.с. с обем 1.4 литра дозареждащ акумулаторни литиево-йонни батерии. С негова помощ пробега на автомобила се увеличава до 480 километра.

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: Chevrolet Volt

#67 Непрочетено мнение от The Stig » 03 фев 2011 20:00

Войната на икономичните

Chevrolet Volt и Nissan Leaf са вече месец на пазара. Склонни ли сме да се откажем от бензина напълно?
Напълно електрически автомобил и електромобил подпомаган от бензинов двигател са две от основните plug-in возила на пазара в САЩ.

Двете екологични коли стъпиха на пазара в края на месец декември миналата година, което означава, че януари 2011 г. е първия пълен пазарен месец и за двете коли.

Изображение

Как стоят нещата, склонни ли сме да се откажем от бензина напълно? Очевидно електрическите коли набират популярност с бавни стъпки, поне за сега.

Статистиката показва, че през януари 2011 година Volt е реализирал 321 продажби, а Leaf се е задоволил с едва 87.
Числата набъбват до 647 за Chevrolet Volt и 106 за Nissan Leaf, ако добавим и продажбите през декември, но все пак изглеждат незначителни на фона на северноамериканските продажби на Nissan или Chevrolet, през декември – съотвено 81 228 и 147 960.
Трябва да уточним, че цифрите са пряко свързани с доставките на автомобилите и не следва да се разглеждат като точни или окончателни.
Това не позволява да се излъчи победител, докато производствените линии на General Motors и Nissan за plug-in автомобили не заработят на пълна скорост... все пак изглежда, че за сега GM се справя по-добре от Nissan.
Nissan Leaf използва електродвигател с мощност 109 к.с. и литиево-йонни акумулатори, които подсигуряват след едно зареждане да бъдат изминати на около 160 км. Зареждането от електрическата мрежа трае 8 часа.
Chevrolet Volt може да измине на електроенергия около 60 км. След това в системата се включва бензинов двигател с обем 1.4 литра и мощност 150 к.с., който работи само, за да зарежда литиево-йонните акумулатори по време на движение. С негова помощ Volt може да измине с едно зареждане над 500 км.

Източник: Automedia.bg
Изображение

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10234
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Chevrolet Volt

#68 Непрочетено мнение от Izparitel » 10 мар 2011 22:47

Chevrolet ще продава Volt и в Европа

Изображение

Колкото и абсурдно да звучи, Chevrolet обяви, че ще продава Volt на европейския пазар, където той ще се конкурира с Opel Ampera.

Двата модела са технологични близнаци и на практика се различават по емблемата, оформлението на купето, някои минимални промени в техниката и настройките на окачването. Ето защо бе логично да предположим, че Ampera ще се предлага на Стария континент, а GM ще атакува пазарите отвъд Окена с Volt. В Женева обаче Chevrolet обяви, че ще предлага своя модел и в Европа.

Европейските клиенти на марката ще могат да се възползват от същата осемгодишна гаранция (или 160 000 км) на силовия тракт и литиево-йонната батерия, която Chevrolet предлага за пазара в САЩ. Цената за Германия е фиксирана на 41 950 евро, което е с 950 евро по-малко от Ampera.

„Вярваме, че Volt е най-доброто решение за нашата планета, което предлага електрическа мобилност и спокойствие едновременно“, коментира Уейн Бранън, президент и управителен директор на Chevrolet Европа. „Цената ни в Европа е базирана на американската, като в нея са включени транспортните разходи, таксите по вноса, обменните курсове и хомологацията.“

Volt ще се появи при европейските дилъри на марката през ноември тази година. До края на 2011 г. GM планира 10 000 автомобила да слязат от поточната линия в Мичиган, а за календарната 2012-а бройката ще нарасне на 45 000.

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10234
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Chevrolet Volt

#69 Непрочетено мнение от Izparitel » 08 апр 2011 01:35

Chevrolet Volt: Разность потенциалов в оригинал
Chevrolet Volt: Разлика в потенциалите /след машинен превод/

Изображение
http://www.zr.ru/wpfiles/uploads/2011/0 ... 1610_2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Изображение
http://www.zr.ru/wpfiles/uploads/2011/0 ... 1611_8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Изображение
http://www.zr.ru/wpfiles/uploads/2011/0 ... yright.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Офтопик:
Изображение
http://www.zr.ru/wpfiles/uploads/2011/0 ... 1609_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Изображение
http://www.zr.ru/wpfiles/uploads/2011/0 ... 1611_6.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Изображение
http://www.zr.ru/wpfiles/uploads/2011/0 ... 1610_3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Изображение
http://www.zr.ru/wpfiles/uploads/2011/0 ... 1610_4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Изображение
http://www.zr.ru/wpfiles/uploads/2011/0 ... 1610_5.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Изображение
http://www.zr.ru/wpfiles/uploads/2011/0 ... 1611_7.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10234
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Chevrolet Volt

#70 Непрочетено мнение от Izparitel » 25 апр 2011 12:03

Chevrolet Volt е най-добър сред "зелените" автомобили

Изображение
На Международния автомобилен салон в Ню Йорк Chevrolet Volt е признат за най-добрите световен "зелен" автомобил за 2011 (2011 World Green Car).

"Изборът на Volt за екологически чист автомобил на годината отново напомня за новите енергийно ефективни технологии, които предлага марката Chevrolet по целия свят" - казва Рик Шайд, вицепрезидент на Chevrolet Marketing. "Тази награда, както и предшестващите я потвърждава желанието на специалистите да се създаде автомобил, който е различен от всички други, който е готов да промени представите за автомобила по принцип."
Chevrolet Volt е избран сред 12 нови автомобила от цял свят, включени в първоначалния списък на кандидатите, а след това - от 9 коли, като отиват на финалите, където се състезава с двата модела: BMW 320d Efficient Dynamics Edition и Nissan Leaf.
За да стане кандидат за голямата награда "Авто свят", моделът трябва да се предлагат в търговската мрежа на поне два континента в периода 1-ви Януари 2010 година - 30 май 2011 година. Chevrolet Volt ще може да участват в номинациите за 2012 г., тъй като ще влезе в продажба по пазарите в Европа и Азия през тази година.

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10234
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Chevrolet Volt

#71 Непрочетено мнение от Izparitel » 26 апр 2011 14:43

Краш тест на Volt

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10234
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Chevrolet Volt

#72 Непрочетено мнение от Izparitel » 19 юли 2011 15:40

Полицаите в Ню Йорк се качват на електромобили

Изображение

Изображение

Изображение

dnevnik.bg написа:Полицията в Ню Йорк вече ще разполага с електромобили с разширен обхват "Шевролет Волт", за да патрулира из града. Това стана факт, след като кметството на Ню Йорк реши да закупи 50 коли от модела за нуждите на общинските звена в града.
Новината идва два месеца след като от президенството обявиха, че ще вземат 100 автомобила от същия модел на "Шевролет".
"Волт" ще е първият електромобил, който ще се ползва от полицията. Към момента служителите на реда използват за патрулиране електрическите двуколки "Сегуей", а в парковете и колички за голф.
Според кмета на Ню Йорк Майкъл Блумбърг с покупката на 50-те електромобила кметството ще даде пример за намаляване вредните емисии и разходите за гориво чрез инвестиции в модерни технологии. На първо време града ще закупи 70 коли на ток, като 50 от тях ще са "Волт", а останалите 20 от други производители.
Постепенно бройката на електромобилите в автопарка на кметството на Ню Йорк ще нарасне до 430 бройки. "Електромобилите са последното и най-забележимо попълнение в автопарка на града, който е първи в САЩ по ниско ниво на изхвърляните емисии от движещите се в него превозни средства", обяви Блумбърг при получаването на първите коли.
"Ние като ръководители ще се борим да запазим лидерската си позиция в тази област, но ни се иска и жителите на Ню Йорк в ежедневния си живот да използват щадящ околната среда транспорт", добави той. Според Блумбърг, когато хората видят, че кметството и полицията залагат на електромобилите, това може да ги накара и те да предпочетат този тип коли.
Той е категоричен, че общината ще направи всичко възможно, за да насочи избора им в тази посока, с подробна информация и изграждане на нужната за нормалната експлоатация на колите на ток инфраструктура.

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: Chevrolet Volt

#73 Непрочетено мнение от The Stig » 04 авг 2011 14:51

Слънчеви зарядни станции на Chevrolet

Изображение

От Chevrolet съобщиха, че имат технология за зарядни устройства, използващи слънчеви панели като част от инициативата Green Zone.
Новите зарядни устройства за електро и хибридни автомобили генерират достатъчно енергия, за да зареждат едновременно 12 автомобила. В същото време, допълнително произведеното електричество ще се използва за да се захранват дилърските центрове.
Според изданието „The Detroit news“, новото устройство ще генерира достатъчно енергия за да зарежда по 4500 автомобила на година. „Най-хубавото на тази програма е, че не изисква разходи за експлоaтация от дилърските центрове, а дори носи приходи като подсигурява допълнителна електроенергия“, заявяват от първите центрове на Chevrolet, където зарядните ще се монтират.

Проектът Chevy Green Zone е част от програма за инвестиране на 7.5 милиона долара в производството на слънчеви панели и зарядни станции от фирмата Sunlogics.

Източник: Automedia.bg
Изображение

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: Chevrolet Volt

#74 Непрочетено мнение от The Stig » 02 дек 2011 17:38

Chevrolet Volt получи най-висока оценка от клиентите си

Изображение

Сред отличниците са още Dodge Challenger и Porsche 911
Клиентите на Chevrolet Volt са най-доволни от избора си на автомобил. Това показва проучване на американското издание Consumer Reports, което зададе въпроса: "Като отчитате всички фактори - цена, надеждност, комфорт, удоволствие от шофирането и т.н., бихте ли си купили пак същия автомобил?"

С "Да" са отговорили 93 % от собствениците на Volt.
Тук трябва да се отбележи, че за подобен вот важна роля играят няколко фактора - моделът е сравнително нов на пазара, а също така американците са склонни да дават висока оценка на екологични автомобили, какъвто е моделът на Chevrolet, както и на автомобили с голяма мощност.

Като потвърждение на това може да се приеме и факта, че на второ и трето място, с еднакъв резултат - 91 %, са Dodge Challenger и Porsche 911. В класацията с висок резултат - над 80 % следват модели на Audi, Chevrolet, и Ford.

С най-нисък рейтинг е Chevrolet Aveo - 37 %. Малко над него са Toyota Matrix (43 %) и Chevrolet Colorado (47%).

Пълната класация на Consumer Reports трябва да бъде публикувана до края на месец декември.

Ежемесечната аудитория на списанието е около 6 милиона души, от които 1.3 милиона дават отчети за удолетвореността от своите автомобили.

Източник: Automedia.bg
Изображение

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: Chevrolet Volt

#75 Непрочетено мнение от The Stig » 07 яну 2012 19:50

GM модернизира Chevrolet Volt

Изображение

Целта е повишаване на защитата на батериите на електромобила
Genetal Motors „привика” в сервизите си всички близо 8000 автомобила Chevrolet Volt, продадени в САЩ. Целта е да бъде заздравена защитата на батериите им. Те ще бъдат поставени в специална опаковка, за да се избегне опасността от пожар след катастрофа.
До подобно решение се стигна след пожар в три автомобила. Единият пострада при инцидент на пътя, а другите два на краш-тестове. От управата на GM са категорични, че батерията на Volt е обезопасена и проблемите не са свързани с каквито и да било пропуски в производството на клетките, доставяни от южнокорейската LG Chem Ltd.

„Поправката” ще включва добавяне на стоманени плочи около батерията, както и поставяне на сензор, за да може водачът да следи нивата на охлаждаща течност за контрол на температурата на батерията.

"Ние тествахме система за батериите на Volt за повече от 285 000 ч., което прави 25 години работа - заяви Мери Бара, вицепрезидент на GM. – И продължаваме да сме уверени, че клетката, която предлагаме, е сред най-безопасните на пазара”.

Още на 22 декември GM направи първи стъпки за по-добра защита на батериите на Volt. Те включваха ламиниране на електрическите вериги в 200-килограмовата батерия, усилване на кожуха на литиево-йонната батерия и заздравяване на охладителната система срещу течове при силен удар.

Източник: Automedia.bg
Изображение

Отговори

Върни се в “Приятели на марката”