Страница 1 от 2
Алтернативни средства за придвижване
Публикувано: 27 май 2008 13:38
от ogi
Вижте какво снимах до фирмата преди малко:
Какво ще кажете? Изчаках да видя и шофьрът му, но после ще ви обясня какво прави това, преди това ми е интересно да чуя вашите предположения...
Публикувано: 27 май 2008 13:50
от Ilyan
Вело-хибрид. Като ти писне да въртш педалите или катереш баир минаваш на ток

Публикувано: 27 май 2008 13:56
от sasho
Хахаха баси якото евала!

Публикувано: 27 май 2008 19:10
от Vesko1
Според мен това е вело-устройство за зареждане на акумулатори.Тези акумулатори няма как да задвижат тегло от поне 100кг...особено по баир.Сигурно това динамо дето опира в задната гума произвежда ток и зарежда акумулаторите по време на движение ,а акумулаторите сигурно човека си ги ползва на вилата.Отпред виждам залепен на кормилото волтметър(амперметър) с който човека следи напрежението или тока с които се зарежда акумулатора.Това е моето становище по въпроса за това "чудо" на съвременната човешка изобретателност!

Публикувано: 28 май 2008 00:44
от авео
Това е подвижен електрокардиограф

По време на движение се следи пулс,сърдечна честота,кръвно налягане и т.н.Когато данните станат критични,алармата/звънеца/се включва.
Публикувано: 28 май 2008 15:05
от ogi
Сега да ви кажа какво обясни водачът на колелото: оказа се съвсем нормален млад мъж (аз очаквах нещо съвсем друго

). Двата акумулатора са свързани последователно и дават напрежение 24V, 2-те моторчета са от тези за охлаждане на радиатора на кола и задвижват задното колело. Човекът твърди, че при добре заредени акумулаторио можел да развие до 40км/ч, пробегът му е около 10КМ. Това било още прототип и за това изглежда така ...бета версия.
Публикувано: 28 май 2008 18:12
от Vesko1
ogi написа: 2-те моторчета са от тези за охлаждане на радиатора на кола и задвижват задното колело.
И как става това-не виждам нито зъбна нито ремъчна шайба свързана със венеца на задното колело.Чрез директен допир до гумата не ми се вярва да става това ,освен ако не му се помага частично с педалите на това моторче.По точно моторчето да подпомага частично въртенето на педалите,да облекчава въртенето .
Човекът твърди, че при добре заредени акумулатори можел да развие до 40км/ч, пробегът му е около 10КМ.
Ако го видя това на живо може и да повярвам,но според мен ако наистина е така не си струва хабенето на ток за 10км полезен труд(който иначе с педалите е безплатен).
Публикувано: 28 май 2008 21:55
от ogi
Vesko1 написа:ogi написа: 2-те моторчета са от тези за охлаждане на радиатора на кола и задвижват задното колело.
И как става това-не виждам нито зъбна нито ремъчна шайба свързана със венеца на задното колело.Чрез директен допир до гумата не ми се вярва да става това ,освен ако не му се помага частично с педалите на това моторче.По точно моторчето да подпомага частично въртенето на педалите,да облекчава въртенето .
Точно с директен допир до гумата беше, но както казах, това е само прототип. Следващите версии по които работел са задвижване чрез верига, или ръчен съединител. Все пак човекът е ентусиаст и си експериментира. Кой знае, дали след 5 години няма да има нещо патентовано в БГ

страхотна машина
Публикувано: 29 май 2008 01:42
от lanos
Това е инжектопляктор и е на някой киликанзер !
Re: Алтернативни средства за придвижване
Публикувано: 09 окт 2009 19:36
от Izparitel
Re: Алтернативни средства за придвижване
Публикувано: 09 окт 2009 19:51
от slowtraveler
Това официалната версия на същия производител ли е (нали предната бе бета версия)

:
Иначе тук из града се разхождат едни електроскутерчета. Единия модел не можах да го различа от обикновените - голям размер, стандартна пластмаса - като нормален скутер...
Re: Алтернативни средства за придвижване
Публикувано: 17 ное 2009 13:47
от Izparitel
Re: Алтернативни средства за придвижване
Публикувано: 17 ное 2009 15:33
от zmiori
вместо да му се смеем трябва да му сваляме шапка на тоя пич на ентусиазма че от нищо нещо се опитва да направи, и тия акумулатори сигурно са някой дръгели дет не стават за нищо ама не го си го возят 10 км.
А за системата за директен контакт с гумата преди над 30 г. бе много актуално да се ползва двигател от балканче с от рязана скоростна кутия и директно на коляновия вал се слага една текстолитова "шаиба" с профила на предната гума и възможно наи малък диаметър. Вместо съединител се използваше повдигането на цялата конструкция която е на панти.А силата на натиск от теглото на самото двигателче. Натискаш ръкохватката отделя се текстолитовата шаиба от гумата набираш скорост на педали отпускаш ръкохватката шаибата се опира на гумата завърта се вала двигателчето пали и започва да те тегли и става мото-велосипед с предно предаване. Нети трябват скорости нети трябва сложен съединител и наи важното голямо КПД щот има само една двоика колела от вала директно на задвижващото колело.
Както е и при него.
По е удачно за велосипеди с диаметър над 24 цола.
за малките велосипедчета трябва и една пружина да натиска шаибата към колелото.
Тоя пич какво ли ше направи ако му попаднат тягови акумулатори и ел мотори с голям въртяш момент?
Пожелавам му успех и На всички Вас много безавариини километри.
Re: Алтернативни средства за придвижване
Публикувано: 05 дек 2009 21:00
от Izparitel
Алтернативно ППС с кабина:

Re: Алтернативни средства за придвижване
Публикувано: 09 дек 2009 23:58
от Izparitel
Интересен "ретро" автомобил

Сайта ползва защита на изображенията си, така, че снимките не могат да се визуализират директно в нашия форум и се налага материала да се отвори чрез линк.