Алтернативни средства за придвижване
Алтернативни средства за придвижване
Вижте какво снимах до фирмата преди малко:
Какво ще кажете? Изчаках да видя и шофьрът му, но после ще ви обясня какво прави това, преди това ми е интересно да чуя вашите предположения...
Какво ще кажете? Изчаках да видя и шофьрът му, но после ще ви обясня какво прави това, преди това ми е интересно да чуя вашите предположения...
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Според мен това е вело-устройство за зареждане на акумулатори.Тези акумулатори няма как да задвижат тегло от поне 100кг...особено по баир.Сигурно това динамо дето опира в задната гума произвежда ток и зарежда акумулаторите по време на движение ,а акумулаторите сигурно човека си ги ползва на вилата.Отпред виждам залепен на кормилото волтметър(амперметър) с който човека следи напрежението или тока с които се зарежда акумулатора.Това е моето становище по въпроса за това "чудо" на съвременната човешка изобретателност!
Сега да ви кажа какво обясни водачът на колелото: оказа се съвсем нормален млад мъж (аз очаквах нещо съвсем друго ). Двата акумулатора са свързани последователно и дават напрежение 24V, 2-те моторчета са от тези за охлаждане на радиатора на кола и задвижват задното колело. Човекът твърди, че при добре заредени акумулаторио можел да развие до 40км/ч, пробегът му е около 10КМ. Това било още прототип и за това изглежда така ...бета версия.
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
И как става това-не виждам нито зъбна нито ремъчна шайба свързана със венеца на задното колело.Чрез директен допир до гумата не ми се вярва да става това ,освен ако не му се помага частично с педалите на това моторче.По точно моторчето да подпомага частично въртенето на педалите,да облекчава въртенето .ogi написа: 2-те моторчета са от тези за охлаждане на радиатора на кола и задвижват задното колело.
Ако го видя това на живо може и да повярвам,но според мен ако наистина е така не си струва хабенето на ток за 10км полезен труд(който иначе с педалите е безплатен).Човекът твърди, че при добре заредени акумулатори можел да развие до 40км/ч, пробегът му е около 10КМ.
Точно с директен допир до гумата беше, но както казах, това е само прототип. Следващите версии по които работел са задвижване чрез верига, или ръчен съединител. Все пак човекът е ентусиаст и си експериментира. Кой знае, дали след 5 години няма да има нещо патентовано в БГVesko1 написа:И как става това-не виждам нито зъбна нито ремъчна шайба свързана със венеца на задното колело.Чрез директен допир до гумата не ми се вярва да става това ,освен ако не му се помага частично с педалите на това моторче.По точно моторчето да подпомага частично въртенето на педалите,да облекчава въртенето .ogi написа: 2-те моторчета са от тези за охлаждане на радиатора на кола и задвижват задното колело.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Алтернативни средства за придвижване
И това е на ток, също като от предната снимка. Може да измине 96 км след зареждане и вдига с 50% повече от предното пътно превозно стредство (64км/ч), както и да се накланя в завой като него.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Алтернативни средства за придвижване
Това официалната версия на същия производител ли е (нали предната бе бета версия) :
Иначе тук из града се разхождат едни електроскутерчета. Единия модел не можах да го различа от обикновените - голям размер, стандартна пластмаса - като нормален скутер...
Иначе тук из града се разхождат едни електроскутерчета. Единия модел не можах да го различа от обикновените - голям размер, стандартна пластмаса - като нормален скутер...
-
- Активен
- Мнения: 570
- Регистриран: 05 яну 2009 22:19
- МПС: Ланос 1,5 и Лада Самара
- От: Търговище
Re: Алтернативни средства за придвижване
вместо да му се смеем трябва да му сваляме шапка на тоя пич на ентусиазма че от нищо нещо се опитва да направи, и тия акумулатори сигурно са някой дръгели дет не стават за нищо ама не го си го возят 10 км.
А за системата за директен контакт с гумата преди над 30 г. бе много актуално да се ползва двигател от балканче с от рязана скоростна кутия и директно на коляновия вал се слага една текстолитова "шаиба" с профила на предната гума и възможно наи малък диаметър. Вместо съединител се използваше повдигането на цялата конструкция която е на панти.А силата на натиск от теглото на самото двигателче. Натискаш ръкохватката отделя се текстолитовата шаиба от гумата набираш скорост на педали отпускаш ръкохватката шаибата се опира на гумата завърта се вала двигателчето пали и започва да те тегли и става мото-велосипед с предно предаване. Нети трябват скорости нети трябва сложен съединител и наи важното голямо КПД щот има само една двоика колела от вала директно на задвижващото колело.
Както е и при него.
По е удачно за велосипеди с диаметър над 24 цола.
за малките велосипедчета трябва и една пружина да натиска шаибата към колелото.
Тоя пич какво ли ше направи ако му попаднат тягови акумулатори и ел мотори с голям въртяш момент?
Пожелавам му успех и На всички Вас много безавариини километри.
А за системата за директен контакт с гумата преди над 30 г. бе много актуално да се ползва двигател от балканче с от рязана скоростна кутия и директно на коляновия вал се слага една текстолитова "шаиба" с профила на предната гума и възможно наи малък диаметър. Вместо съединител се използваше повдигането на цялата конструкция която е на панти.А силата на натиск от теглото на самото двигателче. Натискаш ръкохватката отделя се текстолитовата шаиба от гумата набираш скорост на педали отпускаш ръкохватката шаибата се опира на гумата завърта се вала двигателчето пали и започва да те тегли и става мото-велосипед с предно предаване. Нети трябват скорости нети трябва сложен съединител и наи важното голямо КПД щот има само една двоика колела от вала директно на задвижващото колело.
Както е и при него.
По е удачно за велосипеди с диаметър над 24 цола.
за малките велосипедчета трябва и една пружина да натиска шаибата към колелото.
Тоя пич какво ли ше направи ако му попаднат тягови акумулатори и ел мотори с голям въртяш момент?
Пожелавам му успех и На всички Вас много безавариини километри.
granichar.org
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Алтернативни средства за придвижване
Алтернативно ППС с кабина:
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Алтернативни средства за придвижване
Интересен "ретро" автомобил
Сайта ползва защита на изображенията си, така, че снимките не могат да се визуализират директно в нашия форум и се налага материала да се отвори чрез линк.
Сайта ползва защита на изображенията си, така, че снимките не могат да се визуализират директно в нашия форум и се налага материала да се отвори чрез линк.