Какво е това?
- paci
- Свръх-активен
- Мнения: 1424
- Регистриран: 25 окт 2008 21:45
- Skype: pacu-racer
- МПС: nexia
- От: KOREQ
- Контакти:
Re: Познай автомобила
B.M.W-някой българи го превеждат, ботилка.минерална.вода
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Познай автомобила
А сега, да ви видя:
Каква е колата?
Не е това за което се сещате.
Съобщение от модератор:
Снимките от този пост са били качени на дисковото пространство на форума и заради недостиг на място се налага да бъдат премахнати.
Извинявам се за причиненото неудобство.
Izparitel
Каква е колата?
Не е това за което се сещате.
Съобщение от модератор:
Снимките от този пост са били качени на дисковото пространство на форума и заради недостиг на място се налага да бъдат премахнати.
Извинявам се за причиненото неудобство.
Izparitel
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Познай автомобила
Тц. Разработка е на Фердинанд Порше.Darlin` написа:DKW?
- Darlin`
- Глобален модератор
- Мнения: 3284
- Регистриран: 14 май 2008 12:17
- МПС: BMW 530xd GT
- От: Пловдив
Re: Познай автомобила
Много подвеждащо това
VW "Käfer" (Костенурка) 1935 г.
Оказа се точно това, което се сещах, но бягах от него.dsuzunov написа:Не е това за което се сещате.
VW "Käfer" (Костенурка) 1935 г.
Преди - Daewoo Lanos`98 1.4
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Познай автомобила
Не е това.
Автомобилът е разработен през 1938 г. от Ф. Порше.
През 1934 г. А. Хитлер, при откриването на Международното изложение на автомобили, в речта си е споменал, а по-късно е обявил поръчка за "Народен автомобил" (букв. Фолкс-ваген).
Конструкторите трябвало да се съобразяват със следната груба формула:
"за 100 кг. маса на автомобила, да се изразходва 1 л. бензин на 100 км.
Колата , трябва да е със здрава конструкция, двигател с въздушно охлаждане, да е в състояние да поддържа скорост от порядъка на 100 км/ч и да е издържлива на тежки терени.
И всичкото това, на стойност, под 1000 райхсмарки.
Това е причината да се роди прототипът на днешния Фолксваген Костенурка, наречен многозначително от Хитлер:
"КdF-Ваген(Kraft-durch-Freude-Wagen) - т.е. "кола за сила чрез радост"
И което е по-интересно, Хитлер, при представянето на скиците, изказва неодобрението си от тромавата форма на колата, и върху празен лист скицира предложенията си за изменения. В последствие, Порше установява, че при изпитанията в аеродинамичен тунел, Хитлеровата форма на купето е най-доброто аеродинамично решение. Все пак, е бил художник, нали!
Съобщение от модератор:
Снимките от този пост са били качени на дисковото пространство на форума и заради недостиг на място се налага да бъдат премахнати.
Извинявам се за причиненото неудобство.
Izparitel
Автомобилът е разработен през 1938 г. от Ф. Порше.
През 1934 г. А. Хитлер, при откриването на Международното изложение на автомобили, в речта си е споменал, а по-късно е обявил поръчка за "Народен автомобил" (букв. Фолкс-ваген).
Конструкторите трябвало да се съобразяват със следната груба формула:
"за 100 кг. маса на автомобила, да се изразходва 1 л. бензин на 100 км.
Колата , трябва да е със здрава конструкция, двигател с въздушно охлаждане, да е в състояние да поддържа скорост от порядъка на 100 км/ч и да е издържлива на тежки терени.
И всичкото това, на стойност, под 1000 райхсмарки.
Това е причината да се роди прототипът на днешния Фолксваген Костенурка, наречен многозначително от Хитлер:
"КdF-Ваген(Kraft-durch-Freude-Wagen) - т.е. "кола за сила чрез радост"
И което е по-интересно, Хитлер, при представянето на скиците, изказва неодобрението си от тромавата форма на колата, и върху празен лист скицира предложенията си за изменения. В последствие, Порше установява, че при изпитанията в аеродинамичен тунел, Хитлеровата форма на купето е най-доброто аеродинамично решение. Все пак, е бил художник, нали!
Съобщение от модератор:
Снимките от този пост са били качени на дисковото пространство на форума и заради недостиг на място се налага да бъдат премахнати.
Извинявам се за причиненото неудобство.
Izparitel
- ivobivo
- Напреднал
- Мнения: 396
- Регистриран: 19 юни 2009 21:27
- Skype: ivaylo.filipov
- МПС: Lacetti SW 2.0TCDi CDX M/T
- От: София
- Контакти:
Re: Познай автомобила
Това с BMW-то беше лесно. Както казаха колегите освен надписа под снимката, издайни бяха задните врати и "перката на акула" за GPS антената - екстра дето се среща и по някои родни тунинг автомобили срещу 5 лева от пазара.
Ето моята загадка. Вчера се върнах от купон в Ловеч и странно, но за един ден видях 2 такива автомобила
Единия беше червен, а другия жълт. Ето я и емблемата на марката със замазан от мен надпис
Да видим дали ще има познали верния отговор...ако до 3 отговора няма верен ще давам жокери
Ето моята загадка. Вчера се върнах от купон в Ловеч и странно, но за един ден видях 2 такива автомобила
Единия беше червен, а другия жълт. Ето я и емблемата на марката със замазан от мен надпис
Да видим дали ще има познали верния отговор...ако до 3 отговора няма верен ще давам жокери
До тук - толкова <<< кликни на бензоколонката за да видиш подробности или се регистрирай ТУК и влез в статистиката!
2009 Chevy Lacetti SW 2.0TCDi CDX M/T (Лъчко)
2001 Suzuki GSX 750F Katana (Сузана)
2009 Chevy Lacetti SW 2.0TCDi CDX M/T (Лъчко)
2001 Suzuki GSX 750F Katana (Сузана)
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Познай автомобила
Емблемата наподобява тази на FSO (бившия Полонез)
- ivobivo
- Напреднал
- Мнения: 396
- Регистриран: 19 юни 2009 21:27
- Skype: ivaylo.filipov
- МПС: Lacetti SW 2.0TCDi CDX M/T
- От: София
- Контакти:
Re: Познай автомобила
да през 1988 това беше първата кола с 5 скорости на която имах късмета да направя кръгче - един приятел на баща ми имаше такава служебна...до тогава бях карал нашето Пежо 404, ладички и москвичи но всички бяха само с 4 скорости, а Полонеза имаше 5-та скорост - яката работаdsuzunov написа:Емблемата наподобява тази на FSO (бившия Полонез)
иначе по въпроса за загадката - колата не е от бившия соц лагер или от азия
До тук - толкова <<< кликни на бензоколонката за да видиш подробности или се регистрирай ТУК и влез в статистиката!
2009 Chevy Lacetti SW 2.0TCDi CDX M/T (Лъчко)
2001 Suzuki GSX 750F Katana (Сузана)
2009 Chevy Lacetti SW 2.0TCDi CDX M/T (Лъчко)
2001 Suzuki GSX 750F Katana (Сузана)
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Какво е това?
Това си беше Daewoo Super Salon.
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Какво е това?
Ще кача снимка на един двигател.
Въпросът ми не е свързан с това, какъв е той, а за какво служи колелото с лопатките, посочено със стрелката:
Въпросът ми не е свързан с това, какъв е той, а за какво служи колелото с лопатките, посочено със стрелката:
Последна промяна от dsuzunov на 21 апр 2010 10:39, променено общо 1 път.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Какво е това?
Прилича ми на турбина за охлаждане.
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Какво е това?
Не.Izparitel написа:Прилича ми на турбина за охлаждане.
Турбина е, но не е за охлаждане.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Какво е това?
Сега, ако кажеш, че се използва цял двигател за едната сирена...