no comment :o)

Забавни снимки, интересни разкази, вицове, трикове и всичко свързано с доброто настроение.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
DufuZ
Редовен
Редовен
Мнения: 275
Регистриран: 05 авг 2007 19:42
МПС: ___нь___
От: Пловдив

no comment :o)

#1 Непрочетено мнение от DufuZ » 19 фев 2008 07:51

Изображение
Совесть не отвечает или временно недоступна
http://rresist.com/

Потребителски аватар
jo76
Нов
Нов
Мнения: 88
Регистриран: 07 окт 2007 13:40
МПС: Tico
От: София

#2 Непрочетено мнение от jo76 » 26 мар 2008 12:02

я тия от средния линк да се пробват така по софииските дупки :lol:

Потребителски аватар
dido
Редовен
Редовен
Мнения: 222
Регистриран: 23 окт 2007 01:10
Skype: DIDO_VW
МПС: деу ланос
От: батановци

#3 Непрочетено мнение от dido » 26 мар 2008 17:49

мисля че ще име малко трудничко и ще трябва да се одбият и до пирогв :D
Деу Ланос 1.4 i
Изображение

Потребителски аватар
vassy
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 1478
Регистриран: 23 дек 2007 13:03
Skype: daewoo-chevrolet.com
МПС: Daewoo Lanos 1.5 SE
От: Пловдив
Име: Vassy
Контакти:

Re: no comment :o)

#4 Непрочетено мнение от vassy » 27 мар 2008 20:24

Голям цирк !!!

P.S Поради липса на емотикон - бира - НАЗДРАВЕ!

Потребителски аватар
Vesko1
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 2325
Регистриран: 28 авг 2007 22:42
МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
От: Кърджали
Контакти:

#5 Непрочетено мнение от Vesko1 » 31 мар 2008 20:55

Това ми разби представите за днешната младеж-ТОТАЛНО!
:shock: :shock: :shock: Не бех се смял толкоз от години!
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=86025 :D

G.Illieff
Минаващ
Минаващ
Мнения: 32
Регистриран: 19 фев 2008 23:53
Контакти:

#6 Непрочетено мнение от G.Illieff » 04 апр 2008 02:17

Ей на тва му се вика "да запалиш сандалите" :D
Daewoo Espero 1.8, 97 hp, номер 8187, зелено-черен хемелеон, да ме познавате като ме видите :) Реагирам на две кратки поздравителни бибиткания :) На къси-дълги полудявам :) Скоро: сменен волан, педали, скоростен лост, седалки... ел работи много...

Потребителски аватар
Vesko1
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 2325
Регистриран: 28 авг 2007 22:42
МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
От: Кърджали
Контакти:

#7 Непрочетено мнение от Vesko1 » 12 апр 2008 18:14

ТОВА
....ако го прочете учителката на дъщерята по английски ще получи удар....и от цените естествено!

Потребителски аватар
Gito
Минаващ
Минаващ
Мнения: 21
Регистриран: 06 мар 2008 23:37
МПС: Daewoo Nubira I

без думи

#8 Непрочетено мнение от Gito » 14 апр 2008 12:02

Nubira SX 1600cc 16V Wagon

Потребителски аватар
Gito
Минаващ
Минаващ
Мнения: 21
Регистриран: 06 мар 2008 23:37
МПС: Daewoo Nubira I

#9 Непрочетено мнение от Gito » 14 апр 2008 12:03

Шофьорски тест


ТЕСТ

1. Какво иска катаджията, който маха с палка пред колата ти?
а) Какво-какво! Пари иска, разбира се.

б) Иска да обсъдим едни текстове от Правилника за движение по пътищата.

в) Иска да се похвали с новия си радар и да ми покаже забавни цифрички на дисплейчето.

г) А какво е това “катаджия”?

д) Вече нищо не иска. (И отговарящият поглажда доволно един все още димящ гранатомет.)


2. С каква максимална скорост може да се движи автомобил в населено място?
а) Това знаят само катаджиите.

б) Зависи от настроението на шофьора, състоянието на пътната настилка, качеството на автомобилните гуми и задръстванията.

в) Ако нямаш много пари, то към числото от най-близкия знак добави 10 до 30 км/ч. Ако парите са в неограничено количество, натисни газта до ламарините.

г) Максималната възможна скорост е указана на скоростомера.

д) 150-160 км/ч, това е оптималната скорост на Аудито.

3. Кога се дава предимство на пешеходците, опитващи се да стигнат до спирката на градския транспорт?
а) Когато не ми пречат.

б) Когато спирката е на тротоара.

в) Когато сред пешеходците има хора с особено заплашително телосложение.

г) Никога! До този момент нито един пешеходец не е успял да ми избяга.

д) Какво е това “пешеходец”?

4. След вас кара кола, на чийто покрив мигат разноцветни светлини. Какво означава това?
а) Има национален празник.

б) Всеки автомобил трябва да се присъедини към инициативата: включете дългите светлини, осветлението на купето, аварийните, фаровете за мъгла, запалката и джобното фенерче, за да декларирате адекватно своето присъствие на пътя.

в) Някой важен отива на националния празник.

г) Трябва да се отбие от пътя, да се спре и да се направи равносметка тип “А аз какво постигнах в този живот”.

д) Ченгетата се страхуват, че ще се изгубят едни други и си подават знаци в кое точно задръстване са попаднали.

5. Кога може да се кара в платното на насрещното движение?
а) Когато си включил дългите светлини за да предупредиш пътуващите в насрещното.

б) Ако търсиш къща, разположена от ляво на улицата.

в) Според настроението.

г) Ако ти еписнало да живееш.

д) Че как да знам. Аз лично предпочитам да карам по тротоарите, там има повече неща за бутане.

6. Какво означават цифрите “40, “50″, “60″ и т. н., заградени в червен кръг и окачвани по крайпътни стълбове?
а) Внимание! Катаджиите са ти устроили засада в близките храсти.

б) Не пий ракия, мастика, спирт, докато караш.

в) Нищо не означават.

г) Това са тестове за проверка на показанията на скоростомера.

д) Това са номерата на съответните стълбове.

7. Какво е това “път с предимство”?
а) Един жълт квадрат. — 1 точка

б) Участък от жп линия, пресичащ магистралата.

в) Път, по който разни важни люде минават често.

г) Магистралата София — морето.

д) Пътят, по който се движа аз.

8. Кога се дава предимство на автомобил, излизащ от кръговото?
а) Ако този автомобил ама хич не ми пречи.

б) Ако колата е много по-скъпа от моята.

в) Ако аз самия излизам от проклетото кръгово.

г) Ако противниковият автомобил е оборудван с булдозерна лопата.

д) Никога! Ако не отстъпят — живи няма да си тръгнат.

9. Какво означава прекъсната линия, маркираща пътя?
а) Така се обозначава трасето, по което се движат колите на пътна помощ.

б) О, това е линията, която трябва да съвпада с осевата линия на автомобила.

в) Нищо?

г) Това е една спомагателна линия за контролиране на праволинейността на движението.

д) Използва се за разделителна линия: дясната част на пътя е за ламерите, лявата е за мен.

10. Какво трябва да се направи по време на изкачване на баир, ако колата изгасне, а ръчната не работи?
а) С единият крак се натиска интензивно съединителя, другият е подпрял газта до ламарината в опит да се запали колата, като е много важно да не се изпуска педала на спирачката нито за секунда.

б) Използва се затишието да се проведат няколко важни телефонни разговора.

в) Остро извиване на волана позиционира колата перпендикулярно на пътя. И на възвишението. И на движението.

г) С много чувство се призовават всички пътници да слязат от колата и да я изтикат по нанагорнището.

д) Моли се пасажера да слезе и да подпре колата, като застопори някое от задните колела с крака си. Ако няма пътник — същият апел се отправя към някой пешеходец.

Сметнете точките, които сте изкарали. За всеки отговор А си дайте по една точка, за Б по две, за В по три, за Г по 4, а за Д — по пет, разбира се.

РЕЗУЛТАТИ

По-малко от 10 точки: Лъжеш! Никой не може да изкара толкова малко.

10-20 точки: И ти това го наричаш каране? Осъзнай се докато е време. Сигурно нито един пешеходец още не си сгазил, нали? И какво означава това? Правилно, застреляй се. Веднагически. Или пък опитай да живееш истински. Пришпори звяра!

20-35 точки: Мислиш да минеш с едно обикновено превишаване на скоростта? Или пък паркиране на непозволено място? Разбира се, че не знаеш да караш. Има още толкова много да учиш за движението по пътищата… Новак!

35-47 точки: Добре го даваш, ама има още какво да се желае. Колко катастрофи си правил досега, само десетина, нали? А сгазените пешеходци не са повече от петнайсетина? Е, имаш време да се поправиш — ако се постараеш скоро може да влезеш в майсторската група.

47-50 точки: Поздравления, ти си достоен за гордото звание ШОФЬОР! Имаш стотици инциденти по пътя, а броят на жертвите само за последния месец е двуцифрено число. Само едно е чудно — как все още си жив?
Nubira SX 1600cc 16V Wagon

Потребителски аватар
Vesko1
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 2325
Регистриран: 28 авг 2007 22:42
МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
От: Кърджали
Контакти:

#10 Непрочетено мнение от Vesko1 » 06 май 2008 23:08

Вижте при нас в К-ли,какви юнаци има
Изображение

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5794
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

#11 Непрочетено мнение от dsuzunov » 29 май 2008 17:48

Вчера,ровейки из стари списания,попаднах на "За рулем" от 80-те години.Погледът ми се спя на статия,описваща невероятни истории на шофьори,участвали във Втората световна война. Ето ви два разказа:...

"Живият"карбуратор
..."бях изпратен спешно с камиона (ЗИС-5) да доставя снаряди на една от батареите,която обстрелваше германските позиции.С мен в кабината се возеше един сержант от АВ (артилерииско въоръжение),който придружаваше товара.Предупредиха ни,че пътят минава през участък,подложен на минометен обстрел и ако трябва да мина през обиколен маршрут,който е с 10 км.по-дълъг.Известно ми беше,че след като артилерията спре да обстрелва,има опасност от настъпление от страна на германците.Именно това ме накара да избера по-краткия маршрут.
Тръгнахме и малко след като навлязохме в обстрелваната зона се появиха и първите разриви.Успях да избегна по чудо четири,но при петата не ми се размина.Избухна отпред в дясно,отнесе десния капак на двигателя и последва най лошото ...мотора угасна.
Слязох да проверя и ...о боже...нямаше го карбуратора.Шрапнел от мината беше ударил корпуса му и го беше изскубнал от всмукателния колектор.
Самият карбуратор ми се усмихваше с разцепената си поплавкова камера,лежейки върху колекторите.
Тъй като времето напредваше,а и германски самолет прелиташе втори път над нас ,реших да се справя с един по-нетрадиционен метод.
Извадих една от тубите с резервен бензин,връчих я на сержанта,пказвайки му отвора в смук.колектор,където трябваше да се намира карбуратора и му казах да налива бензина на тънка струйка,изпълнявайки функцията на "жив"карбуратор.
Тъй като човекът също беше шофьор,схвана бързо идеята ми и с лекота се справяше с задачата.
За оставащите 5 км. до позициите изразходвахме почти цялата туба с бензина (20 литра),което си беше ,чист преразход"....
Последна промяна от dsuzunov на 30 май 2008 07:22, променено общо 1 път.
Изображение

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5794
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

#12 Непрочетено мнение от dsuzunov » 30 май 2008 07:20

Вода в картера

Историята разказва шофьор на трофеен камион Форд.
...."пътувайки с камиона,в един момент,забелязах,че манометърът за маслото не отчита налягане.Спрях и моментално загасих мотора.Поглеждайки под капака,установих,че се е измъкнал маркуч,водещ маслото към масления радиатор.Извадих щеката,но тя не отчете нищо.По лошото бе,че не носех резервно масло.
В кабината имах инструкция за експоатация на камиона(все пак,трофеен беше) Зачетох се в нея...изведнъж решението дойде от самосебе си.
Маслоприемникът,който засмукваше маслото от картера към помпата беше "плаващ"тип...т.е. подвижен.Освен това в картера винаги остава известно количество масло което не може да бъде засмукано.Трябваше,само да премеря количеството му.Тъй като,маслото е по леко от водата и в нормални условия не се смесва с нея,реших да използвам това му свойство.
Източих остатъка от картера....2.5литра.
Сипах 1.5 литра вода и след известно време (за да истине мотора) много бавно налях и маслото в двигателя.
Смятах,че под смукателя на маслоприемника би трябвало да има поне 1 литър масло....то трябваше да изплува над водата.
Всъщност,използвах водата за подложка на маслото за да повиша нивото му.
Тук , обаче има още един проблем....при попадане на вода в маслото,то се пресича , но с една подробност ...само ако температурата на двете течности е над 60 градуса.
Запалих мотора,отворих всички капаци около него за да поддържам ниска температура и бавно поех на път.Постоянно следях температурата на охлаждащата течност.По принцип,тя е с около 15-20 градуса по-висока от температурата на маслото и по този начин щях да избегна опасността от пресичане.
След като се прибрах в базата (пропътувал бях 60 километра с вода в картера) източих това което беше в него....точно на границата на пресичането.Промих мотора с 3 литра прясно масло и заредих системата с ново такова.
Този камион ми служи вярно още 10 години без да създава проблеми по смазването на двигателя ".....
Изображение

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5794
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

#13 Непрочетено мнение от dsuzunov » 05 юни 2008 20:40

Изображение

Камиона в ляво е ТАТРА,който дърпа.......
Изображение

Потребителски аватар
Vesko1
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 2325
Регистриран: 28 авг 2007 22:42
МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
От: Кърджали
Контакти:

#14 Непрочетено мнение от Vesko1 » 05 юни 2008 20:53

dsuzunov написа:Изображение

Камиона в ляво е ТАТРА,който дърпа.......
...поправката е моя :wink: веско 1
Узунов...откъде ги намираш тея ЯКИ камиони! :P

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5794
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

#15 Непрочетено мнение от dsuzunov » 06 юни 2008 16:19

Изображение
Изображение

Отговори

Върни се в “Забава”