no comment :o)
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: no comment :o)
Ако и другите "девойки" са като този фотомодел, силно се учудвам, че бизнесът процъфтява...
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: no comment :o)
Тираджиите в тъмното май не подбират
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Re: no comment :o)
На побитите камъни са доста по-мургави и дебели дори, но пак спират.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: no comment :o)
Глобализацията създава известни проблеми и напълно неочаквани недоразумения в комуникацията:
http://www.putkiservice.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.putkiservice.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
- gremlin_
- Напреднал
- Мнения: 491
- Регистриран: 27 авг 2008 21:29
- МПС: Daewoo Lanos 1.4SE
- От: Плевен
- Име: Венци
Re: no comment :o)
Жегата предизвика селския манталитет в някой от моите комшии ,някой е решил да изхвърли цяла диня през терасата
резултата се вижда -пострадалото стъкло на автомобила на друг комшия
резултата се вижда -пострадалото стъкло на автомобила на друг комшия
Re: no comment :o)
Като изключим самият инцидент, това е възможно най-късметлийската щета в случая.
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: no comment :o)
Реална обява от друг форум:
И така, имам удоволствието да ви представя за продан следното бижу на французкото автомобилостроене - Peugeot 306 Atoll, постно без никакви екстри, съвсем като обран бостан. Колата е на 235 хиляди километра, като имам основания да смятам, че са реални тъй като на практика съм трети собственик ама това честно казано е съвсем без никакво значение - четете нататък към забележчиците. Първия собственик е бил фирма (купувана е от България), после един момък в пежо форума и от него - аз. Двигателят е с обем 1,4 литра бензин от които франците са извадили зашеметяващите 75 коня (или там някъде). Набор 1994-та или 1995-та, вече й оглеждаме за рокля за абитуриентските балове.
Откъм екстри колата може да се похвали с доста впечатляващ набор изброяващ се на пръстите на едната ръка на разсеян стругар. Казано по-просто има еърбег на волана. Има серво на геврека. Също и централно заключване (не на геврека, на цялата кола). След този дълъг и изморителен за четене списък с екстри мисля следва да отделим време на забележките - тук ще трябват поне два листа А4, ситно изписани...
Като за начало и най-сериозна забележка - от четирите греди (рогове?) скрепяващи всичките коне да не се разбягат от обора из полето в предната част на купето, два (външните два) са изгнили до степен да впечатлят дори шофьор на опел; вътрешните са окей. Боята е червена от което автоматично следва, че е доста опечена но все пак се ядва. Салона е в относително добро състояние, като лично мен най-много ме дразни и вбесява топката на скоростния лост която е от опел и е увита към пръчката с изолирбанд. Амортисьорчетата на багажника са изпуснали, затова при отварянето му се ползва оригинална и сертифицирана от Peugeot дървена пръчка с мулти-приложение - става и за чесане на петичките.
Вътрешното каре на волана запича след по-продължително каране - явно от нагряването откъм двигателя се спича греста. Изражението на този ефект е, че при каране за повече от час волана започва да се движи малко по-трудно. Задната лява врата не се отваря - мисля, че е откачено лостчето от механизма и трябва да се разглоби за да се оправи. Шибидаха е счупен и отново оригинално и сертифицирано от Пежо е ремонтиран в сервиз - пазя си квитанцията за тубата силикон Лагера на първичния вал на скоростната кутия вие, като от неговото тракане на празен ход спокойно се създава впечатлението, че карате дизел - можете да шашкате хората как при пълно ускорение грам не изпушва отзад тоз чуден дизел. Па и върви.
Сред цялото това море от проблеми има разбира се и положителни качества - двигателя е в отлично състояние и пали много добре дори в студовете. Не харчи масло, ако и да се олива тук таме - все пак е френски и няма добри обноски. Задния мост е в много добро състояние - това им е дерт на Пежата, не знам дали знаете. При тази кола не е разчекнат като ханша на жена, родила около 23,5 бебета. Скоростната кутия също е добре, включва добре и мазно предавките. Документално оформено колата е наред - платен данък за тази година, гражданска и технически преглед. В момента е в движение и може да се види ежедневно в София, квартал Дружба 2.
Ето и малко снимки, да се порадвате на таз кофа с великолепие:
...
За връзка - телефон о884 29о 262, Добрил
Щях да забравя цената - като за форума 800 лева, подлежаща на коментар на място на по бира.
http://www.offroad-bulgaria.com/showthr ... ost2269087" onclick="window.open(this.href);return false;
Защо всички обяви за продажба на коли не са такива.....
И така, имам удоволствието да ви представя за продан следното бижу на французкото автомобилостроене - Peugeot 306 Atoll, постно без никакви екстри, съвсем като обран бостан. Колата е на 235 хиляди километра, като имам основания да смятам, че са реални тъй като на практика съм трети собственик ама това честно казано е съвсем без никакво значение - четете нататък към забележчиците. Първия собственик е бил фирма (купувана е от България), после един момък в пежо форума и от него - аз. Двигателят е с обем 1,4 литра бензин от които франците са извадили зашеметяващите 75 коня (или там някъде). Набор 1994-та или 1995-та, вече й оглеждаме за рокля за абитуриентските балове.
Откъм екстри колата може да се похвали с доста впечатляващ набор изброяващ се на пръстите на едната ръка на разсеян стругар. Казано по-просто има еърбег на волана. Има серво на геврека. Също и централно заключване (не на геврека, на цялата кола). След този дълъг и изморителен за четене списък с екстри мисля следва да отделим време на забележките - тук ще трябват поне два листа А4, ситно изписани...
Като за начало и най-сериозна забележка - от четирите греди (рогове?) скрепяващи всичките коне да не се разбягат от обора из полето в предната част на купето, два (външните два) са изгнили до степен да впечатлят дори шофьор на опел; вътрешните са окей. Боята е червена от което автоматично следва, че е доста опечена но все пак се ядва. Салона е в относително добро състояние, като лично мен най-много ме дразни и вбесява топката на скоростния лост която е от опел и е увита към пръчката с изолирбанд. Амортисьорчетата на багажника са изпуснали, затова при отварянето му се ползва оригинална и сертифицирана от Peugeot дървена пръчка с мулти-приложение - става и за чесане на петичките.
Вътрешното каре на волана запича след по-продължително каране - явно от нагряването откъм двигателя се спича греста. Изражението на този ефект е, че при каране за повече от час волана започва да се движи малко по-трудно. Задната лява врата не се отваря - мисля, че е откачено лостчето от механизма и трябва да се разглоби за да се оправи. Шибидаха е счупен и отново оригинално и сертифицирано от Пежо е ремонтиран в сервиз - пазя си квитанцията за тубата силикон Лагера на първичния вал на скоростната кутия вие, като от неговото тракане на празен ход спокойно се създава впечатлението, че карате дизел - можете да шашкате хората как при пълно ускорение грам не изпушва отзад тоз чуден дизел. Па и върви.
Сред цялото това море от проблеми има разбира се и положителни качества - двигателя е в отлично състояние и пали много добре дори в студовете. Не харчи масло, ако и да се олива тук таме - все пак е френски и няма добри обноски. Задния мост е в много добро състояние - това им е дерт на Пежата, не знам дали знаете. При тази кола не е разчекнат като ханша на жена, родила около 23,5 бебета. Скоростната кутия също е добре, включва добре и мазно предавките. Документално оформено колата е наред - платен данък за тази година, гражданска и технически преглед. В момента е в движение и може да се види ежедневно в София, квартал Дружба 2.
Ето и малко снимки, да се порадвате на таз кофа с великолепие:
...
За връзка - телефон о884 29о 262, Добрил
Щях да забравя цената - като за форума 800 лева, подлежаща на коментар на място на по бира.
http://www.offroad-bulgaria.com/showthr ... ost2269087" onclick="window.open(this.href);return false;
Защо всички обяви за продажба на коли не са такива.....
Re: no comment :o)
Поздрав за slowtraveler :
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 1=detailss
Направих за всеки случай screenshot да не изчезне бързо:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 1=detailss
Направих за всеки случай screenshot да не изчезне бързо:
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: no comment :o)
Наскоро имаше една подобна обява за продажба на немска марка (май бе БМВ) - стила е същияogi написа:Поздрав за slowtraveler :...
Ама не знам ако купя нещо от тях колко време трябва да се дезинфекцира
-
- Минаващ
- Мнения: 28
- Регистриран: 15 дек 2013 15:58
- Skype: niki_k4
- МПС: daewoo nubira 1
- От: Burgas
- Име: niki
Re: no comment :o)
Чаршафа от първия клип да го вземат да открива дрифт састизанията в България!DufuZ написа: http://www.youtube.com/watch?v=VnMMqut0RbE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=E4flTiciQuY" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=XtV1bYyD" onclick="window.open(this.href);return false; ... re=related
Re: no comment :o)
Лични снимки тази вечер пред блока ми:
No comment!
No comment!