Страница 1 от 4
Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Публикувано: 19 юни 2008 12:59
от Ilyan
Къде има добър сервиз за авто-климатици в Пловдив. Трябва ми не само смяна на фреона, но, и ако има нещо нередно по климатичната инсталация, да я оправят.
Публикувано: 19 юни 2008 13:12
от dsuzunov
На ул.Знаме (бившата Зеленчукова борса),фирма ИМПАС.Там заредиха системата с фреон,масло и индикатор за течове.Цялата процедура струва 90 лв.След 200-300 км.пробед с работещ лиматик отидох да проверят системата за течове.Проверката е с UV лампа.
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Публикувано: 17 ное 2008 14:47
от penevd
Имаше един на " Знаме " 4 на "Сикона " но в момента се мести на " Кукленско шосе " 12 . Ще работи може би в края на месеца. Търсете Спас или Георги .
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Публикувано: 01 апр 2009 21:28
от alf2006
Колеги, идва време за климатиците. Какво стана с пловдивския сервиз, който препоръчвахте миналата година? Къде да си проверя фреона?
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Публикувано: 24 апр 2009 23:02
от red_zac3
И аз се интересувам!По-специално,да са читави майстори,не някакви гаражни пишмани и да не е единствената им цел да те скочат в цена,а резултата да е същия и догодина сначале...
Този,който споменава Узунов ми се струва читав и ако е още на същото място,може би ще го проверя скоро...
Тук,в СтЗ, ми искат 250 лв. за "ремонт на компресор" (може да се окаже и само някое уплътнение) + зареждане с фреон...

Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Публикувано: 25 апр 2009 00:48
от авео
"Рогошко шосе" 6 в двора на D&N сервиз. Похвалиха ми ги,но бих проверил и тези на Кукленско шосе-по-близко ми е.
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Публикувано: 25 апр 2009 08:57
от dsuzunov
авео написа:"Рогошко шосе" 6 в двора на D&N сервиз. Похвалиха ми ги,но бих проверил и тези на Кукленско шосе-по-близко ми е.
На "Порт Артур",от северната страна на бул "Вапцаров" (пресечката е тупик) има едно момче занимаващо се с климатици и автоаларми.
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Публикувано: 25 апр 2009 21:55
от newcomer
FORMULA1 написа:Трябва ми не само смяна на фреона
Това не го споменавай във сервиза, защото ще ги "принудиш" да ти вземат пари за нищо. Смяна на фреон не се прави.
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Публикувано: 27 апр 2009 22:36
от ts_ber
аз предлагам на хората и давам решение на проблема на колегата. :arrow:
http://daewoo-chevrolet.com/forum/viewt ... =63&t=2502
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Публикувано: 28 апр 2009 12:16
от ogi
newcomer написа:FORMULA1 написа:Трябва ми не само смяна на фреона
Това не го споменавай във сервиза, защото ще ги "принудиш" да ти вземат пари за нищо. Смяна на фреон не се прави.
Правилно, долива се съответното количество за модела, съответно за ляв, или десен волан. Препълването също не води до добро.
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Публикувано: 28 апр 2009 12:56
от ts_ber
ogi написа:newcomer написа:FORMULA1 написа:Трябва ми не само смяна на фреона
Това не го споменавай във сервиза, защото ще ги "принудиш" да ти вземат пари за нищо. Смяна на фреон не се прави.
Правилно, долива се съответното количество за модела, съответно за ляв, или десен волан. Препълването също не води до добро.
Напротив. Такова доливане е нож с 2 остриета. Такова доливане често води до атмосферна тапа. Най добре колеги се източва цялата система. Вакуумира се поне 10 минути за да изсмучи всичко. Добавя се съответното количество масло и се зарежда по норма по каталог. От личен опит ви го казвам. Поздрави
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Публикувано: 28 апр 2009 14:12
от ogi
ts_ber написа:ogi написа:newcomer написа:FORMULA1 написа:Трябва ми не само смяна на фреона
Това не го споменавай във сервиза, защото ще ги "принудиш" да ти вземат пари за нищо. Смяна на фреон не се прави.
Правилно, долива се съответното количество за модела, съответно за ляв, или десен волан. Препълването също не води до добро.
Напротив. Такова доливане е нож с 2 остриета. Такова доливане често води до атмосферна тапа. Най добре колеги се източва цялата система. Вакуумира се поне 10 минути за да изсмучи всичко. Добавя се съответното количество масло и се зарежда по норма по каталог. От личен опит ви го казвам. Поздрави
Ами да де - изсмуква се, добавя се необходимото количество и се връща обратно.
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Публикувано: 30 апр 2009 00:23
от newcomer
Не уточних - FORMULA1 фреон 12 или фреон 134а ползваш? Ако е стария фреон 12, той може да се дозарежда, да се изсмува и да се връща стария. Ако е 134а, компонентите (C2H2F4), които го съставят имат различни параметри и не се знае ако има изтичане, дали примерно само един от тях не е "избягал" и затова не е препоръчително да се дозарежда ако е изтекло голямо количество, но такова понятие като "атмосферна тапа" не бях чувал. Може би колегата ще поясни.
И все пак имайте предвид като ходите в сервизи да не им давате за какво да се закачат, че за това удобство обичат да дерат.
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Публикувано: 30 апр 2009 09:48
от ts_ber
newcomer написа:Не уточних - FORMULA1 фреон 12 или фреон 134а ползваш? Ако е стария фреон 12, той може да се дозарежда, да се изсмува и да се връща стария. Ако е 134а, компонентите (C2H2F4), които го съставят имат различни параметри и не се знае ако има изтичане, дали примерно само един от тях не е "избягал" и затова не е препоръчително да се дозарежда ако е изтекло голямо количество, но такова понятие като "атмосферна тапа" не бях чувал. Може би колегата ще поясни.
И все пак имайте предвид като ходите в сервизи да не им давате за какво да се закачат, че за това удобство обичат да дерат.
Атмосферна тапа се получава при навлизането на въздух в системата. Все едно балонче в система с вода. А по въпроса с компонентите не може да ти избяга единия компонент се едно на водата H2O да ти избяга единия компонент. Поздрави.
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Публикувано: 30 апр 2009 14:46
от slowtraveler
Аз съм на мнение, че ако ти работи системата не трябва да се пипа нито да се проверява.
Като гледам повечето майстори не знаят дори къде е осушителя на системата, пък камо ли да знаят, че трябва да се сменя при разхерметизирана система.
А влагата в системата е сериозен проблем защото може да запуши изпарителя -замръзва и прави тапа в най-тънката част, която след време се размразява и практически проблема е неоткриваем, а и ускорява/стартира корозия по системата.
А иначе при истински проблем в работата нещата са сложни.
Обикновено 'майсторите' убеждават клиента, че едно пълнене решава въпроса.
След това отново убеждават клиента, че системата трябва периодично да се допълва 'щото той фреона е много летлив, и се изпарява'.
Като по този начин резултата е следния: 'майстора' взема редовно едни сериозни пари за пълненето (цената на фреона е под 20лв/кг за Ф 134а, а за R22 дори е под 10лв/кг - а автомобилната система събира около 800гр).
И второ майстора си спестява неблагодарната работа по търсене на мястото на изпускане на фреона...