Страница 1 от 1

Сервиз на Деу в Камено - Бургаско НЕКАДЪРНИЦИ!!!

Публикувано: 12 юли 2012 13:41
от elefant65
Преди седмица колата ми /Нубира1/ аварира близо до Бургас и ми се наложи да ползвам услугите на въпросния сервиз. Скъса ми се ангренажен ремък в следствие на блокирала обтяжна ролка, клапаните удариха в буталата и т.н. Както и да е, свалих главата и се обърнах към този сервиз. Увериха ме, че ще направят главата. Купих нови клапани, водачи и гумички и ги дадох на сервиза, по точно на представилия се за собственик, както сам се нарече Динко. Преди да се купят клапаните от Евро 07 в Бургас, по телефона с въпросния се уточни марката на частите. Два дни след това ми дадоха главата с уверението, че е направена перфектно, НО ми върнаха повече от половината нови водачи, казвайки че нямало нужда да се сменят, също така не беше шлайфана, а някой на ръка я беше търкал с шкурка, а поставените нови водачи просто нямаше как да установя дали са райберовани. Въпреки тези обстоятелства монтирах главата и се прибрах. Резултат от ремонта на главата: колата пуши като дизел, разход на масло 0.5л. за 200км. Въпросът какво да го правя тоя е риторичен. Далече ми е да ходя да се разправям с него независимо по законен или неформален начин. Извод: Не стъпвайте в сервиза в Камено до Бургас.

Re: Сервиз на Деу в Камено - Бургаско НЕКАДЪРНИЦИ!!!

Публикувано: 12 юли 2012 14:19
от autokorea
Колега, този разход на масло намирисва на проблем със сегментите.

Re: Сервиз на Деу в Камено - Бургаско НЕКАДЪРНИЦИ!!!

Публикувано: 12 юли 2012 20:25
от elefant65
Ако имаше проблем със сегментите щеше да харчи масло и преди това, както и да пуши. Разходът на масло се появи след "ремонта" преди това маслото не го пипаше, т.е. от смяна до смяна 10000км. доливах около 300мл. Буталата ги прегледах - видимо са здрави, нама пукнато или деформирано, луфтове също нямаше извън допустимите.

Re: Сервиз на Деу в Камено - Бургаско НЕКАДЪРНИЦИ!!!

Публикувано: 27 авг 2012 12:42
от JIJOMAMA
elefant65 написа:Ако имаше проблем със сегментите щеше да харчи масло и преди това, както и да пуши. Разходът на масло се появи след "ремонта" преди това маслото не го пипаше, т.е. от смяна до смяна 10000км. доливах около 300мл. Буталата ги прегледах - видимо са здрави, нама пукнато или деформирано, луфтове също нямаше извън допустимите.
За жалост това е единствения читав сервиз за деу в Бургас... Но явно и там са свалили качеството. Жалко