Страница 1 от 4

Въпроси към Generous Auto

Публикувано: 04 авг 2011 19:26
от slowtraveler
Предвиждате ли откриване в обозримо бъдеще на офис във Варна или района?

Re: Предложение от GENEROUS AUTO

Публикувано: 04 авг 2011 21:08
от procar
А могат ли от Дженеръс Ауто да ни обяснят защо за Опел Антара дизел смяна на масло е 89 лв.а на Каптива е 129 лв.като казват че двигателите са еднакви.
И още нещо намерили са време да пишат във форум но нямат време да ми отговорят колко струва шарнир и смяната му,от 3 седмици чакам отговор.

Re: Предложение от GENEROUS AUTO

Публикувано: 05 авг 2011 22:55
от gogo67
Лично аз този сервиз ще го посетя само ако всички други са затворени, а след като ми изтече гаранцията трябва да са ми счупени и двете ръце за да ида пак там. Визирам конкретно този в София на бул. България.
:n:
Съобщение от модератор:
Колега, моля да се въздържате от подобни мнения....
Мнението Ви съдържа само упрек към конкретния сервиз, без да упоменете конкретната причина за това Ваше мнение.
Споделянето на личен опит от даден сервиз и търговец винаги е приветствано.
Но не и такива подхвърлени мнения, които са без обосновка...

П.С. Колегата си е коригирал и допълнил мнението....


/slowtraveler


Конкретно: Първото ми посещение-обслужване на 15 000 км. + оплакване от датчика за външна температура и забиване на управлението на инфотейтмъна- оставих колата рано сутринта - приемчика каза, че им трябват 3-4 часа - съответно след като ми омръзна да се мотая и да чакам да ми се обадят, отидох в сервиза към 16.30ч - колата беше на паркинга и тъкмо щели да ми се обаждат :devil:. Цената за услугата: по телефона казаха 190- 200лв - на място 214лв. :-o (Ако ми бяха казали 220, а ми вземат 214 щях да се почувствам по-добре). Най-лошото беше, че като си погледнах маслото беше нехарактерно тъмно за прясно сменено (на старите ми коли си сменях сам маслото и знам как и след колко време потъмнява, също дизели на >100 000км). Отгоре на всичко нивото беше малко над min - дали за да не се препълни от почистването на DPF-a или за да спестят 0,5 л масло. Пластмасовата кора на двигателя беше оплескана с отработено масло - може би за да се вижда, че е сменяно маслото - дребни неща но оставят лошо впечатление.
Второто ми посещение: Поръчаните при първото посещение кабели за еърбега и бутон на багажника пристигнаха след месец и половина. В 09.50 (уговорен час по тел. 10.00) оставих колата с уверението, че ще бъде готова за 2(два) часа. В 13.30 бях в сервиза и след издирване на "моя" приемчик от другите му колеги на въпроса ми "какво става с 2-та часа" ми отговори, че било много сложно да се подменят кабелите (в сервизно ръководство е определено време ако не се лъжа около 15-20 мин за смяна на комплект кабели - има го в темата за смяна на кабели на еърбег). И след което тръгна да издирва колата в сервиза. Докара я с думите: Късметлия си - готова е :devil: .
На въпроса ми кога се прави преглед на купето свързан с гаранцията ми отговори, че в книжката било написано, но трябвало да се пргледа и климатика :D . Същия този преглед в Стефанов- Пловдив го направиха за точно 5 мин на паркинга пред сервиза.
А сетих се и за още едно извинение за забавянето -майсторите имали обедна почивка - да но работното време на сервиза е без прекъсване от 09.00 до 18.00 :ches:
Може би нямам опит със сервизи, защото доскоро сам поддържах автомобилите си, но това беше достатъчно за крайното ми отношение към този сервиз - както казах дреболии но дразнещи - Дано само най лошите ми предположения не се окажат истина.

Re: Въпроси към Generous Auto

Публикувано: 07 авг 2011 13:11
от generous auto
Здравейте ,
Съжалявам че толкова късно се включваме в този форум , но опита от работата ни с ОПЕЛ форума ще ни помогне бързо да напреднем .
По въпросите :
1. Засега не предвиждаме да правим сервиз във Варна , най-близкия е в Бургас .
2. По въпроса за частите , бих искал да Ви помоля да изпращате запитвания на следните 2 мейла за да може да получавате бърз и компетентен отговор
ivan.kiutchukov@gauto.bg
a.petrova@gauto.bg
или на тел.
028080400
028080410
028080433
3. Не искам да споря с господина по простата причина че аз робувам на максимата "КЛИЕНТА ВИНАГИ Е ПРАВ " , но бих го посъветвал две неща :
когато има проблем то той има елементарно решение има бланки пред приемчиците да си попълни една и сътветните мениджери да решат проблема , защото понякога това не стига до тях и няма как да се промени нещо което не е известно . или просто да ги потърсят на място за решаване на проблема .
не може да се слагат всички сервизи на Дженеръс ауто под един знаменател , те имат имат още 2 сервиза ( още един в София и Бургас )
бих Ви посъветвал да се възползвате ще останете изненадан , плюс това в този форум има хора които ползват услугите на сервиза в Дружба , и нека и те споделят мнение.
Поздрави
Екипа на Дженеръс ауто

Re: Въпроси към Generous Auto

Публикувано: 08 авг 2011 23:55
от gogo67
Здравейте!
Да от ваша гледна точка май наистина не постъпих правилно - не направих скандал, не попълних бланката, (не знаех за съществуването и) но при второто посещение във вашия сервиз нямах и време за разправии. Е ако бях поискал маслото в картера ми да е бистро след смяната и нивото да не е по-близо до долната резка на щеката в 16.30ч. кога щях да си получа колата - може би на другия ден? И сигурно щяхте да ме настаните в хотел за ваша сметка :rofl: . Просто си помислих - защо ми трябваше в този сервиз да си поръчам смяната на дефектните части.
А за обратна връзка с клиентите ако само на бланките разчитате.... :ches: Може да си направите изводи как работи сервиза ви по времето, което е прекарал един автомобил в сервиза за дадена елементарна дейност (ако данните, които ви се подават са коректни), от това колко клиенти като мен привлечени от ниска цена на услуга, след като са я получили не с очакваното качество са се отказали от услугите ви.
Може би съм леко предубеден към сервизните услуги изобщо, поради това, че сам съм извършвал почти всички възможни ремонти по автомобили неизискващи скъпи строго специализирани уреди (като хоби) , включително изчукване, боядисване, основен ремонт на двигатели и мн. др.. Пак повтарям като хоби, та затова ме дразни, да ме убеждават, че за елементарни неща е необходимо много време, а пък докато са се мотали никой не е посегнал да изтрие петното масло останало от корпуса на филтъра въху кората на двигателя (без да му е там мястото :devil: ).
Лелее. много заядливо стана ;)

Нека колегите останали доволни от услугите на този сервиз да се похвалят - така и аз ще се поуспокоя, че по колата ми може би е работено съвестно.

Re: Въпроси към Generous Auto

Публикувано: 09 авг 2011 08:49
от slowtraveler
@generous auto...
Надяваме се, че върнатата чрез форума обратна информация ще бъде разгледана сериозно на необходимото ниво...

Тъй-като от доста години ползвам официални сервизи съм си изработил ефективен стереотип при работа с такива. Поради което проблеми нямам.
Но доста хора нямат време или правилен подход така, че да принудят сервизите да си вършат работата.
Нито знаят по какъв начин да си търсят правата, особено ако не е обявено явно....
Предпочитат да си спестят нерви и време, да махнат с ръка и ако имат възможност - да не се появят на същото място повече...

Re: Въпроси към Generous Auto

Публикувано: 09 авг 2011 16:47
от generous auto
Здравейте ,
Първо от всеки такъв сигнал ние си правим съответните изводи и се вземат коригиращи мерки и повярвайте имаме желанието , решиелността и възможностите тези неща да се промят към увеличаване удовлетвореността на клиентите . Второ всеки сигнал за нас е важен за да може да се вземат правилни и решителни мерки , така че ще се радваме да стигат до мениджерското ръководство независимо как
Все пак ще се радваме да получаваме и положителни отзиви защото света не е само сив , да знам че при ситуацията в България сме склонни повече да се оплакваме , а да не поощряваме хубавите неща .
Поздрави
Екипа на Дженеръс ауто

Re: Въпроси към Generous Auto

Публикувано: 04 дек 2011 22:54
от ivoachov
generous auto написа:Здравейте ,
Първо от всеки такъв сигнал ние си правим съответните изводи и се вземат коригиращи мерки и повярвайте имаме желанието , решиелността и възможностите тези неща да се промят към увеличаване удовлетвореността на клиентите . Второ всеки сигнал за нас е важен за да може да се вземат правилни и решителни мерки , така че ще се радваме да стигат до мениджерското ръководство независимо как
Все пак ще се радваме да получаваме и положителни отзиви защото света не е само сив , да знам че при ситуацията в България сме склонни повече да се оплакваме , а да не поощряваме хубавите неща .
Поздрави
Екипа на Дженеръс ауто
леле леле, за малко да ти поверва човек :D :D
виждам, че от август няма оплаквания, но аз искам да попитам generous auto как наистина ще накара хората ,на които коли е изтекла гаранцията да дойдат в сервиза отново, колко от клиентите с гаранционни коли се връщат обратно след това, има ли статистика и да я посочи, и как се контролират отделните механици за вложените части-нови такива, със старите какво се случва??, да, може би в бг сме много мнителни, но как ще опровергае слуховете за това, че в официалните сервизи масово не се подменят частите с нови, механиците след това продават новите части, да не говорим, че слуховете за това, че същите подменят части и детайли от гаранционните автомобили за да изкарат някой лев??, какви заплати (в смисъл достойни ) според generous auto вземат тези хора?, и на края generous auto ти да не си някой от ПР-ТЕ НА КОМПАНИЯТА?, искаме човек вътре в нещата да ни обяснява тези неща, а не няко СТЪКМИСТ

Re: Въпроси към Generous Auto

Публикувано: 05 дек 2011 10:14
от generous auto
Като начало мисля че е добре да се спазва добрия тон и отношение , обръщения като
"леле леле, за малко да ти поверва човек "
немисля че тук им е мястото и времето .
Второ тази информация която искате е конфиденциална , но ще се опитам да Ви отговоря .
Заплатите на служителите на фирмата са повече от достойни , а това се доказва от липсата на текучество във фирмата .
Относно твърдението за частите не искам да давам определения за човека който го е измислил и написал , но поглеждайки местонахождението на човека ( най-големия автоджамбазки район ) не ме учудва написаното , повярвайте ми това неможе да си го позволи който и да е официален сервиз.
Относно технически въпроси сме готови да дадем бърз и компетентен отговор .
Повярвайте ми дебати от подобен род ни натоварват много и за никой не са приятни , дайте да се занимаваме с техника а не с клюки и слухове .
Поздрави
екипа на Дженеръс ауто

Re: Въпроси към Generous Auto

Публикувано: 05 дек 2011 11:25
от stinbg
Колко хубаво е че си имаме представители на марката готови да отговарят на въпроси и понеже из форума се говори за проблеми със скоростни кутии на Авео с мотори 1.2 искам да попитам екипа на Дженеръс ауто какъв точно е проблема с тази кутия и защо клиента бива принуден да плаща за грешките на производителя. Благодаря!

П.С. Във форума има достатъчно технически грамотни хора така, че няма нужда да се впускате в "ала бала" просто ако имате желание споделете истината или не пишете нищо ако е фирмена тайна - честно казано повече се дразня като ме баламосват отколкото като не ми кажат нищо. Пак благодаря!

Re: Въпроси към Generous Auto

Публикувано: 05 дек 2011 12:20
от slowtraveler
Моля за спазване на добър тон...
Никой няма полза от неконструктивни нападки...
Не знам как е организиран ремонта в Дженеръс ауто, но добрите сервизи предлагат достатъчно открита информация по време на ремонта. Дали с монитори или стъклени стени - можеш лично да се убедиш, че никой не ти смъква някоя част за да ти я подмени с износена.
Но ако не е предложена такава открита информация - винаги може да остане съмнение за некоректност.
Най-вероятния източник на некоректност е конкретен служител, без знанието на собственика на сервиза. И при липса на вътрешнофирмен контрол могат да се реализират такива измами..

Re: Въпроси към Generous Auto

Публикувано: 05 дек 2011 16:46
от ivoachov
да наистина, извинявам се,
а относно това, че живея в район "автоджамбазки" няма никакво значение, това е друга тема, в крайна сметка съм избрал да си закупя нов автомобил, не втора употреба и просто исках да провокирам едно по отворено отношение от страна на официалните сервизи, още веднъж поднасям извинение, ако тона ми се е сторил неудачен, но пък трябва да призная, че се чувствам от потърпевшите, не точно от вашия сервиз generous auto, но все пак, доверието се печели много трудно и се губи за нищожно време, ето това исках да подчертая в язвителния ми коментар....дано в дженеръс нещата не са такива каквито смятам, че са в други сервизи ,и не визирам сервизите само на марките, за които се отнася нашия форум

Re: Въпроси към Generous Auto

Публикувано: 05 дек 2011 23:34
от gogo67
Предложение към Дженеръс ауто.

Предстои ми ТО на 30 000 км. Би ми било много интересно да присъствам на цялостното техническо обслужване на автомобила ми (като наблюдател), което донякъде може да ме убеди в коректността на сервиза. Казвам "донякъде", защото съм наясно, че присъствието ми ще провокира по-специално отношение към работата. Освен, ако персонала не знае на кой автомобил съм собственик и за какво съм там 8) .
Естествено впечатленията ми ще бъдат подробно описани във форума.
Вярвам, че за всички ще е интересна гледната точка на външен наблюдател върху работата на вашия сервиз.
(durvo)

Re: Въпроси към Generous Auto

Публикувано: 06 дек 2011 13:20
от generous auto
Здравейте ,
Интересно провокативно предложение . В Дженеръс Ауто-дружба е направено точно така както пише колегата , има стъклена стена през която можете да наблюдавате какво се прави по автомобила , така че заповядайте .
Относно стоенето около автомобила по време на ремонта това не е препоръчително и го няма в нито един официален сервиз , поради причини произхождащи от държавните нормативни мерки за сигурност , всички служители са инструктирани и са заверили това с подпис в специален за това документ , който се актуализира ежемесечно . Глобите от държавните структури са доста солени .

Re: Въпроси към Generous Auto

Публикувано: 06 дек 2011 14:40
от slowtraveler
За съжаление generous auto е прав - има ограничения по правилата за безопасен труд...
Инструктажи, подписи и т.н.
В интерес на истината, лично аз съм бил много пъти (почти 100% от случаите) в халето на официални сервизи по време на обслужване на автомобила ми - компромис от страна на сервиза.