Въпроси към Generous Auto

Магазини, морги, вносители. Вашите отзиви за обслужването на нашите автомобили. Препоръки за посещение, или избягване.
Съобщение
Автор
tatence
Напреднал
Напреднал
Мнения: 343
Регистриран: 28 окт 2009 19:26
МПС: Daewoo Leganza 2.0 126hp
От: софия
Име: Ивайло

Re: Въпроси към Generous Auto

#46 Непрочетено мнение от tatence » 05 ное 2014 19:35

Ползвал съм сервиза на ул. Бяло поле за две коли със дребни драскотини без никаква тенекеджийска работа и им отне по един месец да ги направят.На едната някой се е учил,защото е с доста разтечена боя.
Сега отново ще се боядисва същата кола заради градушка,но ще ползвам частен сервиз,защото от Булвария ми дадоха дата септември 2015.Съветвам те да разговаряш със сервиза какви са им възможностите в момента.

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: Въпроси към Generous Auto

#47 Непрочетено мнение от ogi » 05 ное 2014 20:35

Наясно съм с рисковете, отделно съм брал ядове с друг фирмен сервиз и знам как се работи в такива по принцип. Просто застрахователната компания ме увери, че разполагат с техника за отстраняване на градушкови поражения и ми отправи жест за възстановяване на щетите в краткосрочен план, както и покриване на ремонт на описани детайли от щети преди договора с тях (!), като само последните са на стойност над 1000лв, при общ ремонт над 2500лв оценен при друг сервиз. Звучи прекалено хубаво за да е истина.

Остава ми единствено да се надявам на минимално недоволство...
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

tatence
Напреднал
Напреднал
Мнения: 343
Регистриран: 28 окт 2009 19:26
МПС: Daewoo Leganza 2.0 126hp
От: софия
Име: Ивайло

Re: Въпроси към Generous Auto

#48 Непрочетено мнение от tatence » 05 ное 2014 20:37

Нямам търпение да споделиш.Успех!

Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Re: Въпроси към Generous Auto

#49 Непрочетено мнение от stinbg » 06 ное 2014 18:04

Ужас Оги изтървали сме те. Антарата я съсипаха в сервиза на Дженеръс Ауто на ул.Бяло поле. Казано честно от всички майстори през които съм минал по некадърна, бавна и некоректна услуга не съм получавал никога. Този сервиз трябва да го затворят веднага. След почти двумесечното разтакаване и многократни обещания с последващи смени на датите ми върнаха колата в трагично състояние (след градушката изглеждаше по-добре отколкото след ремонта). Със сигурност сам на улицата пред блока щях да се справя по-добре - няма толкова бездарно боядисване, сигурен съм, че няма и да има. Тези нещастници са изпратили най-вероятно колата в неизвестна посока, където на някой селски мегдан някой бивш зидаро-мазач е решил да се преквалифицира в бояджия и с наставления от колеги, които са чували как се боядисва се е пробвал върху колата.
След хипотетична ядрена война и единствения оцелял сервиз - този на Дженеръс Ауто, пак ще се замисля дали да отида при тея смешници. Просто нямам думи ...
Life's a journey, not a destination

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: Въпроси към Generous Auto

#50 Непрочетено мнение от ogi » 06 ное 2014 20:27

Уф, лоша работа... Попари ми се ентусиазма от този пост...

Иначе и първият контакт мина доста хм... необнадеждаващо.

След като от страхувателната компания ме помолиха да се обадя за прием по-скоро и ми предоставиха телефон на приемчик се разви следната история:

(телефон)
Първи ден никой не вдигна на посочения телефон.
Втори ден, след няколко призвънявания и часа получих вдигане отсреща:

Приемчик-1: Звънни на друг телефон, защото аз не съм на разположение.
Диктува се нов телефон.
Приемчик-2: Ще запишем час, но нека първо да направим оглед, за да видим какви части трябват. Може да дойдете в раб. ни време.

(на място)
Приемчик-3: Кажете? Къде ви е описа? (трябва да е изпратен по мейл) Да, добре, изчакайте...
Чакам.
Приемчик-4: Кажете? (историята отначало) Изчакайте...
Чакам.

Появяват се приемчик-4 и един майстор в раб. дрехи., отиваме при колата. Следва опис. Появява се нов човек, не знам кой е, следва обяснение на описа и корекции. Последният се поинтересува на колко е оценена колата, аз казах прблизителна цифра, тъй като не помня. Той ми съобщи, че няма шанс ремонта да бъде одобрен от застрахователя и е абсурдно "само предния капак струва 2000лв, защото е алуминиев и трябва да се смени". Аз обясних, че следвам процедурите и не мога да коментирам какво и как ще стане и интереса ми е да се възстанови колата независимо къде и как.

Това до тук, интересно какво следва...
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: Въпроси към Generous Auto

#51 Непрочетено мнение от slowtraveler » 06 ное 2014 22:12

Оги, съвета ми е още веднъж да уточниш параметрите със сервиза, и ако не ти харесат условията - да поискаш от Застрахователя смяна на сервиза...
Би трябвало да няма проблем ако не е започната работата..
Само софийски ли са сервизите?
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: Въпроси към Generous Auto

#52 Непрочетено мнение от ogi » 06 ное 2014 22:22

След събитието на щетата, застрахователя отказа да изброи списъка на одобрени сервизи по възлагателно писмо (това по телефона и след недоволството ми от първия сервиз, който ми монтира предното стъкло и бях разочарован от някои детайли, но те са за друга тема), само ми се обясни, че за смяна от текущия сервиз по договор, трябва да подам молба и да бъде одобрена. Аз изчаквах проучвайки и изведнъж после сами ми предложиха опцията, за която съм постнал откъс от писмото по-горе.
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: Въпроси към Generous Auto

#53 Непрочетено мнение от ogi » 25 ное 2014 23:04

Нещата са опечени - преди дни ми се обадиха да искат ВИН-а на колата, другата седмица влиза. Имам неприятно чувство от отзивите и лошо очакване за много работа от моя страна, след ремонта, като знам как се разглобяват нещата в аудито и като не съм стъпвал на сервиз от години и като досега никога не съм бил доволен от предишни опити... Ще видим какво ще стане... Не знам каква е схемата, но застрахователя е одобрил ремонт сигурно по-скъп от самата кола... За вдлъбнатините - PDR (уж). Днес звънях и питах за какво им е ВИН-а и те ми изброиха частите, които са купили и чакат - все хромови детайли по екстериора, включая нов алуминиев преден капак - хиляди левове... Твърде хубаво е всичко до тук за да е истина...
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: Въпроси към Generous Auto

#54 Непрочетено мнение от ogi » 20 дек 2014 14:50

Останах доволен. Доплатих малко пари за едни хромирани лайстнички под фаровете, след като ми го предложиха от GA, защото се бяха отлюпили малко като свалях бронята преди време и сега колата е чисто нова, нямам забележки към боядисването, предния капак е сменен с нов алуминиев.
90/100 точки :clap:

Изображение
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Отговори

Върни се в “Сервизно обслужване”