Тенекиджийски истории
Публикувано: 20 ное 2010 23:35
Преди няколко дни установих, че ме е "забърсал" някакъв бял автомобил. Предполагам, че някой не се беше справил с "успоредното" паркиране. Имаше съвсем леко огъване на калника и прилежащата част на бронята плюс издраскване на боята при което беше останала част от боята на "агресора". Добре, че фара не беше счупен!


От тенекеджийство не разбирам, но поне според мен пораженията бяха незначителни.
Поне до колкото съм чел по форумите проблема с тенекиджиите е сложен.
Така или иначе попаднах на тенекиджия за когото информацията беше, че работел добре. Човека видя колата, каза, че боята не е свалена, а има останала боя от другата кола и евентуално може дори да се мине без боядисване. С китване и боядисване щяла да стане много добре.
В интерес на истината външния вид на Нубирата е като на немска каска от войната и поисках, ако наистина се окаже, че не се налага задължително боядисване, да не го прави.
След ден и половина си получих колата в това състояние:

При изправянето беше паднала боята по ръба и се беше показал метал. В последствие се оказа, че фара някак странно се клати и бързо стана ясно защо. Фара беше монтиран накриво и се държеше само на два болта - този най-отгоре и на един откъм радиатора

Болта в задната част на фара не беше хванат с гайка и не достигаше изобщо до планката

Оказа се, че и гнездото за мигача на фара е счупено, но е възможно да е пострадало при "забърсването" /само дето ме съмнява, че нещата не стоят така/.
Естествено хванах фара на мястото му с всички болтове и ...

разбрах, защо фара е бил монтиран така - за да прикрие появяващия се огромен процеп между него и калника.
Просто нямам думи!
Понеже това било необичайно за майстора ще спестя данните за него. Впрочем, тогава го видях за пръв път и изключвам вероятността да ми има нещо зъб.


От тенекеджийство не разбирам, но поне според мен пораженията бяха незначителни.
Поне до колкото съм чел по форумите проблема с тенекиджиите е сложен.

В интерес на истината външния вид на Нубирата е като на немска каска от войната и поисках, ако наистина се окаже, че не се налага задължително боядисване, да не го прави.
След ден и половина си получих колата в това състояние:

При изправянето беше паднала боята по ръба и се беше показал метал. В последствие се оказа, че фара някак странно се клати и бързо стана ясно защо. Фара беше монтиран накриво и се държеше само на два болта - този най-отгоре и на един откъм радиатора

Болта в задната част на фара не беше хванат с гайка и не достигаше изобщо до планката

Оказа се, че и гнездото за мигача на фара е счупено, но е възможно да е пострадало при "забърсването" /само дето ме съмнява, че нещата не стоят така/.
Естествено хванах фара на мястото му с всички болтове и ...

разбрах, защо фара е бил монтиран така - за да прикрие появяващия се огромен процеп между него и калника.

Понеже това било необичайно за майстора ще спестя данните за него. Впрочем, тогава го видях за пръв път и изключвам вероятността да ми има нещо зъб.