Страница 3 от 4

Re: БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 Daewoо service

Публикувано: 19 май 2009 18:26
от ogi
Колега, ако имаш възможност и начин си вземай колата и бягай далеч от там! Повярвай ми, резултатът след ремонта ще е още по-плачевен. Ще се радвам ако и ти като опарил се, споделиш твоето премеждие. Аз, както съм писал преди това, щях да ги съдя за малко... Просто се спрях заради евентуалните несъразмерните разходи по делото, спрямо стойността на колата и защото след 2 месеца просто исках да си взема превозното средство.

Re: БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 Daewoо service

Публикувано: 14 юни 2009 12:12
от ogi
http://daewoo-bg.com/SMF/index.php?topic=453.0
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Няма ли цензура в собственият им форум?
http://daewoo-bg.com/SMF/index.php?topi ... 613#msg613
:devil:
Продължавайте, продължавайте да ходите там :) то на това разчитат да печелят парички, че все има някой неразбрал... Това е сервиз "един път" :D - всеки го посещава само веднъж и за последно.

Re: БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 Daewoо service

Публикувано: 14 юни 2009 12:42
от Izparitel
Общ Брой Теми: 112
Обш Брой Публикации: 286
Общ Брой Членове: 2511

Учудвам се, че имат много регистрирани членове и никаква реална активност. Гледам, че редовно имат посещения и от нерегистрирани юзери - какво толкова четат, като няма нищо за четене?

Чудя се как за токова години не промениха начина си на работа? "Славата" си му е още от време оно. Реално, ако имаха желание за промяна и на база на даденостите и базата си можеха да издухат конкуренцията, пък то, поне според познатите ми, който веднъж мине от там, рядко повтаря. Може би разчитат на фирмени абонаменти, може и нещо да променят, но все-още славата си им е същата и не ми се рикува при тях.

Re: БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 Daewoо service

Публикувано: 14 юни 2009 14:03
от Fantomasss
Ще се усетят хората, ама първо трябва да препатят, дано да минават по-тънко до де се светнат.

Re: БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 Daewoо service

Публикувано: 15 юни 2009 13:21
от slowtraveler
Не съм чувал някой официален сервиз да е хвален от клиентите...
За последните години имам наблюдения върху официалните сервизи на Опел и Шевролет - Каргоекспес Варна, Тойота (Карком-Варна и ТМ-Ауто - София), Мазда - Варна, Нисан - Варна (там наблюденията са бегли, защото беше само гаранционно отстраняване на малък проблем, и за щастие след това не ни се е налагало посещение).
Като гледам форумите - навсякъде всички от горните сервизи биват здраво оплюти...
Доста ремонти съм правил в горните сервизи и с изключение на цената не съм имал други забележки...

Например личен опит в ТМ-Ауто (Тойота София), който е един от най-оплюваните сервизи:
Колата бе на 30х.км./4.5 години и гореше масло като змей - 1л/1х.км. По специална удължена гаранция на Тойота, в ТМ-Ауто направиха основен ремонт на двигателя - смяна на бутала, сегменти, щека за масло. Колата я оставих в понеделник сутринта, и я взех вторник след обяд (бе готова на обяд)... Следващите 60+х.км не съм имал никакви проблеми с двигателя. Пък хората нека си плюят сервиза...

Може би резултата зависи и от контрола и действията/държането на клиента.
Ако тръгнеш грубо и рязко - резултата може да е отрицателен.
Винаги съм подхождал учтиво, твърдо и настоятелно.
И винаги съм имал успех дори с доста завързани казуси...
Но в тези сервизи има смисъл да се ходи само за нов гаранционен автомобил (или такъв, скоро излязъл от гаранция).
За стар автомобил - или саморемонт, или някой 'домашен майстор'.

Re: БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 Daewoо service

Публикувано: 15 юни 2009 13:44
от Izparitel
Kak трябва да си св държал, ако си закарал новопридобита 10 годишна трошка за отстраняване на проблем и на другия ден си получиш колата със стари изпуснали амортисьори с малката подробност, че един ден преди да се вкара в сервиза са сложени чисто нови такива? Сещаш се и какъв е шанса после да докажеш, че е станало точно така, когато после усетиш разликата във возенето. Поне това твърди, че е преживял мой познат.
Може и да има субективен елемент, ама как от някой сервизи хората реват като за световно?

Re: БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 Daewoо service

Публикувано: 15 юни 2009 14:05
от slowtraveler
Izparitel написа:....Може и да има субективен елемент, ама как от някой сервизи хората реват като за световно?
За колегата ти - не мога да коментирам...
А за 'реването' от сервизи си го обяснявам по следния начин:
Обикновено там човек не се появява 'от хубаво'. Отива изнервен от повредата и неизвестността, а и иска с малка сума да си реши проблема.
Което не винаги е изпълнимо.
Например съединител/комплект с притискателен диск и на нова и на стара кола струва приблизително една и съща стойност.
Но докато сравнено с цената на нов автомобил това е малък процент, то за стар автомобил (където обикновено и се проявява този проблем) цената може да е съпоставима с цената на автомобила. Откъдето е и допълнително изнервяне на клиента. (ами това ми струва колкото колата - как да дам толкова пари, при условие, че едвам съм спестил за трошката).
Срока за отстраняване често е доста голям - няма налични части (тук вече грешката е на търговеца, ама какво да се прави - и те се опитват с трици да ловят маймуни).
Затова извода за мен е - вдигане на заплатите на клиентите , за да могат да си позволяват по-нови коли и съответно по-малко посещения в сервизи :rofl:

Re: БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 Daewoо service

Публикувано: 15 юни 2009 14:33
от Izparitel
Явно не си патил от сервизи!
Друг сервиз носещ гръмкото име на марката. Оставям колата за натягане на ръчна спирачка. Периодично се обаждам - колата още не е готова. Накрая - елате да си я вземете, /това след дни!/ отивам, взимам си я, и установявам, че ръчната е на същия хал. (sorry) Нямали били време за нея.

Същия сервиз. Отивам заради загуба на охладителна течност:

1. Път - след като колата е била обслужена от тях след закупуването /в интерес на истината - без забележки, само не бяха натегнали ръчната/.
- Ама господине, тя се е обезвъздушила, това е нормално, долейте и не се приетеснявайте!
Айде викам, не познавам тази кола, ще долея. Доливам, но и след това "обезвъздушаването" продължава.

2-ри път, доста време след това -пак я карам за същия проблем. Обяснявам пподробно колко течност губи, как няма видим теч и не надува маркучи, както и, че теча не спира.
Некокодневно звънене до сервиза - колата не е готова. Една сутрин ми отговарят "Елате да я вземете!" Отивам - Изчакайте!Чакам, чакам, по някое време почвам да се разхождам и виждам, как палят Баба Яга и й вдигат капака. След 30-тина минути вече могло да я взема - НЯМАЛО Й НИЩО, гарантират, че теч няма.

По принцип проблема се оказа избила гарнитура на главата, но заради топлината водата се изпарява и теч не се вижда.
Тук не е ставало избщо въпрос за пари, срокове, скъпи части или лошо държание на клиента. Аз съм кротък и спокоен човек, не съм давал ултиматуми до кога да стане. Ако бяха открили проблема щях да искам да направят ремонта на главата.
Мисля, че е кофти отношение към клиента, но поне други поразии в този сервиз не са ми направили за разлика от други места.

Re: БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 Daewoо service

Публикувано: 15 юни 2009 15:00
от slowtraveler
Izparitel написа:Явно не си патил от сервизи!....
Като казах, че се отнасям 'твърдо' исках да кажа, че не съм толкова спокоен - след като им дам шанс да се оправят не търпя компромиси. При условие, че не се получи желания от мен резултат повдигам въпроса на по-горно ниво: обикновено представителството на марката за Източна Европа или директно производителя..
Първият път, като ми се наложи такова действие беше с Шкода (първата Фабия във Варна и все още тук нямаше фирмен сервиз). Най-близкия сервиз - в София. На колата и гръмна ECU и двигателя замлъкна. Сервиза в София се опита да ме убеди, че трябва да закарам колата от Варна до София за своя сметка (явно на автовоз) и твърдо отказваше да съдейства на местна почва.
След разговор с Чехия изведнъж се оказа, че на следващия ден фирмена сервизна кола ще дойде до Варна да оправи проблема (Октавия, на която цялото вътрешно пространство бе чекмедженца за инструменти и резервни части). Момчетата решиха проблема за половин час - смяна на ECU (носеха си го) и препрограмирането му.
Втория път бе с Опел Зафира, който бе на 3 месеца, но беше полудял: мигаше 'проблем с електрониката', електронната газ изчезваше внезапно (натискаш педала, а колата стои на празен ход), изчезваше сервото на волана, изчезваха индикациите по таблото и т.н. Всичко се оправяше след изключване на акумулатора. Сервиза сменяха двигателчето на дросела, датчици, ECU. Накрая казаха, че според компютъра, на колата нищо и няма от което търпението преля.
Опел Източна Европа(Унгария) явно реагираха бързо, защото на същия ден звънят от Опел-България 'искрено учудени, защо не сме ги уведомили тях, а е трябвало да повдигаме въпроса толкова нагоре'....
Отново командировани на следващия ден специалисти, които решиха проблема за половин час (оказа се проблем в релето на алармата, с която бе поръчан автомобила и която явно бе монтирана от тях. Релето подавало токов импулс при превключване, от което ECU-то се шашвало)....
Така-че срещи със сервизи съм имал, но не съм срещал/допускал безхаберие.
Щом конкретния човек не може да реши проблема (напълно човешко е) - да вика по-голям специалист, но проблема да бъде решен положително.
В такива случаи съм помагал и на свои приятели (пишейки писма от тяхно име), защото тях явно ги беше срам да комуникират по този официален начин и да натискат докрай докато си получат своето...
П.С. Ако някой колега има подобен проблем - да пише. Ще се опитам да помогна доколкото натрупания опит в дисциплината 'административна борба с администрацията' ми позволява :rofl:

Но твърдо съм убеден, че при проблем със сервиза не трябва да се маха с ръка 'абе не ми се занимава'.
Въпроса е принципен: ако натиснеш сервиза да си свърши качествено работата той или ще си повиши квалификацията, или няма да му е финансово изгодно (ще започне да губи повече време) и сам ще изпадне от сферата.
И в двата случая печелим ние - клиентите....

Re: БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 Daewoо service

Публикувано: 15 юни 2009 16:38
от Izparitel
Сигурно си прав, че това е правилния подход, особено за нови и скъпи коли. Но човек си прави и сметката за нерви и време което ще му коства, така, че едва ли подхода ще се прилага много често.
Приветствам готовността ти да помагаш на колеги, ако решат да го използват.

(uspeh)

Re: БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 Daewoо service

Публикувано: 15 юни 2009 19:40
от slowtraveler
Izparitel написа:Сигурно си прав, че това е правилния подход, особено за нови и скъпи коли. Но човек си прави и сметката за нерви и време което ще му коства, така, че едва ли подхода ще се прилага много често.....
Въобще не става въпрос за нови/стари коли, а за принцип... (последния наложителен ремонт бе на БМВ-то, което вече е на 16г - смяна на демпферна ролка на колянов вал)...

Вярно е, че при стари коли обръщането към производителя рядко води до читав резултат (особено ако до тогава колата не се е поддържала в официалния сервиз).
Но всяко едно такова действие след това помага на други колеги, защото юнака в сервиза вече си мисли 'абе да не е и този като оня хамавия дето ми разказа играта', или пък просто вече се е научил как се работи.
Относно време/нерви - разглеждам го от друг ъгъл:
Дори и да сменя сервиза, ще трябва да измина същия път докато стигнем до решението на проблема. Т.е. ще загубя повече време да пробвам нов сервиз, отколкото да финализирам проблема с настоящия...
А нерви въобще не губя: действам на принципа 'нека той да губи нерви - не аз' :-PP
Особено решаване проблема с гаранциите ми е станало вече като спорт - последния път един приятел бе помолил за помощ, защото не искали да му рекламират 18 месечна микровълнова фурна (2г гаранционен срок)...
След това черпеше пържоли, щото след едно плачевно писмо до производителя (май пак беше Gorenje Словения - те там ме знаят :D ) от магазина му бяха дали новия модел на микровълновата, за да им се махнем от главата ddad ddmuhaha
Офтопик:
След първата ми среща със сервиза и представителствата на Gorenje жена ми се разсърди, защото щели да я помислят за мързелива. Бях писал, че заради неспособността на техния местен сервиз да решат проблема с тяхното иначе добро конструирано изделие, на жена ми вече трети ден се налага да мие съдовете на ръка, вместо да обръща внимание на семейството си, поради което в семейството назрява нездрава атмосфера :devil: май за тея мои истории ще трябва да пусна отделна тема - може да е в полза на някой (но пък от друга страна 'врага' може да прочете някои хватки и да е подготвен с контрамерки (pukane) )...

Re: БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 Daewoо service

Публикувано: 15 юни 2009 20:45
от Fantomasss
Днес отидох във въпросния сервиз, за да търся едни гумено-метални шайби за тръбите на климатика и ми казаха, че се продават само с тръбите... изсмях им се и дори и не питах имат ли и колко струват. После си ги намерих на друго място за 20 лева двете шайби. Тия са егати и смешниците, тръби ще ми продават те, ай ди де... :swear: :swear: :devil: |(

Re: БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 Daewoо service

Публикувано: 15 юни 2009 22:39
от dsuzunov
Последните няколко поста са си за отделна тема. Нека, имащите съответните права във форума се заемат.

Re: БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 Daewoо service

Публикувано: 31 яну 2010 11:05
от ogi
sadefa написа:Ta e BG Motor Сървис сега ще ти кажа какво ще направят за теб - НИЩО.
Имах същия проблем, самоче със скоростомера. Отидох там всичко ОК - казаха, че е за смяна. Те наистина не подлежат на ремонт. Съгласих се. Отчаян, след като бях обиколил 4 сервиза за този скоростомер, ми казаха, че трявба да го поръчам, защото естествено го нямат. Поискаха 200 лева за него, като 100 бяха капаро и 100 след доставка.
Чаках ги повече от 2 месеца - никакви не се обадиха. Търсих ги 2 пъти и все ме убедаваха, че със следвашия самоелт ще дойде. Така и не дочаках. Един ден просто отидох и си взех капарото, защото ми писна. Оказа се накрая, че "тази част я нямали в Корея", което звучи повече от абсурдно!

Аз просто намерих в нета една да се продава на части и отидохи си купих цялото табло за 65 лева!

Re: БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 - БЯГАЙТЕ ДАЛЕЧ

Публикувано: 03 ное 2010 12:37
от nage
Аз също ходих там преди 3 месеца за профилактичен преглед. Платих си и за двигателя и за ходовата част някъде към 60 лева и отгоре. Специално наблюдавах, че дойде няква шматка, погледна малко в двигателя и си тръгна. Въобще не видях колата да я вдигат и да гледат ходовата част, а определено нещо потраква от време на време. Накрая ми взеха парите и казаха - всичко е шест, ама като ти трака може да ти сменим накладките, както искаш ?!?!
100% мързели и непрофесионалисти. То си личи - халето им беше празно, явно никой не ги ползва вече...

Единствената полза е, че в двора ръждясват няколко стари Деута вкл Есперота и могат да се вземат разни части от тях.