Не пазарувайте от halogeni.com

Магазини, морги, вносители. Вашите отзиви за обслужването на нашите автомобили. Препоръки за посещение, или избягване.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
bobo21
Минаващ
Минаващ
Мнения: 14
Регистриран: 07 ное 2008 21:30
МПС: Daewoo Evanda 2003
От: София
Контакти:

Не пазарувайте от halogeni.com

#1 Непрочетено мнение от bobo21 » 02 апр 2009 00:15

Привет,
Пиша това с идеята да спестя нерви на заблудени съфорумци.
Става дума за "пазаруване" на ксенони от сайта halogeni.com.
Ето историята накратко:

В средата на ноември пуснах онлайн заявка за два комплекта ксенони H4 и H1, и 2та цвят 4300К на въпросния сайт.
След като няколко дни никой не ми се обади за потвърждение, се обадих аз.
Чак след обаждането ми се заеха да гледат има ли каквото съм поръчал, т.е. онлайн частта явно никой не я гледа.
Оказа се, че има само на 6000К, което не ме устройваше и ме помолиха да изчакам, докато получат новата пратака "идната седмица".

След месец и половина (!) и няколко обаждания на 29ти декември ми се обадиха с радостната новина, че 2та комплекта са ми изпратени.
Ще ме попитате защо не се отказах да ги чакам, ами защото продават "Вертекс", марка от когото съм доволен.
След като ги платих се оказа, че и двата комплекта са на 6000К цвят, т.е. цялото чакане е било излишно и пак са ми пратили, каквото си имаха от самото начало.
Човекът, за когото беше единият комплект се прежали и го взе както си беше, но другият, вече платен, го върнах за подмяна с правилен цвят.
На 30ти декември г-н Стефан Ташев от halogeni.com, с когото през цялото време комуникирах ме увери, че "утре ще прати правилния".

Последваха още два месеца (!) чакане и разправии по телефона кога ще си получа правилният, заявен в самото начало и вече платен комплект.
В края на февруари все пак получих един комплект с правилен цвят, макар на друг производител и .. познайте.
И двата фара палят на тотопринцип, когато си поискат.

Понеже не исках повече да водя безсмислени телефонни дискусии пуснах гаранционно оплакване, през специално направената форма на сайта
(там многократно ни уверяват колко важен е клиента за тях).
Познайте дали не мина един месец откакто пуснах това оплакване и дали някой се свърза с мен...

Онлайн търговията у нас едва прохожда, но вече успяхме я побългарим.
На нас печелившите, честито, както се казва.

Потребителски аватар
Vesko1
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 2325
Регистриран: 28 авг 2007 22:42
МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
От: Кърджали
Контакти:

Re: Не пазарувайте от halogeni.com

#2 Непрочетено мнение от Vesko1 » 02 апр 2009 20:07

bobo21 написа: Онлайн търговията у нас едва прохожда, но вече успяхме я побългарим.
На нас печелившите, честито, както се казва.
Явно мошенници има навсякъде ...дори и при онлайн търговията никой не е застрахован от измами.Явно човек не трябва да се доверява на такива доставчици.

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10311
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Не пазарувайте от halogeni.com

#3 Непрочетено мнение от Izparitel » 02 апр 2009 20:17

Офтопик:
Vesko1 написа:Явно мошенници има навсякъде ...дори и при онлайн търговията никой не е застрахован от измами.Явно човек не трябва да се доверява на такива доставчици.
Лошото е, че при онлайн търговията е труденоприложимо правилото "Око да види ръка да пипне" за което писа тия дни някой във форума. Точно за това са полезни отзивите на други клиенти на дадена фирма.
Разбирам, че нещо може да е дефектно, айде някой може и да сбърка артикул, но тук явно си има трайно некоректно отношрние към клиентите.
Ето още малко за онлайн пазаруването, статията е от днес. Предупреждават за пазаруване извън ЕС, но то и тук май е като в джунглата.

Потребителски аватар
valmark
Редовен
Редовен
Мнения: 200
Регистриран: 20 окт 2008 21:48
МПС: DAEWOO LANOS 1.5/86к. 2000г.
От: Видин

Re: Не пазарувайте от halogeni.com

#4 Непрочетено мнение от valmark » 03 апр 2009 11:12

Смятам,че ще трябва "още много вода да изтече" докато и у нас започнеме да пазаруваме без притеснение онлайн.За съжаление колкото и да не ми е приятно и на мен да го кажа ние сме свикнали почти винаги да побългаряваме нещата.Което почти винаги е в отрицателен смисъл.Дано по-скоро мине този период.А иначе наистина е удобно,но... и рисковано за сега поне.
ValMarK

Отговори

Върни се в “Сервизно обслужване”