За сервизите и "специалистите" в тях

Магазини, морги, вносители. Вашите отзиви за обслужването на нашите автомобили. Препоръки за посещение, или избягване.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5794
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

Re: За сервизите и "специалистите" в тях

#31 Непрочетено мнение от dsuzunov » 17 ное 2011 08:34

"Информационният извод на алтернатора"
:lol:
Това трябва да е някакъв нов термин :fubar:
Изображение

generous auto
Минаващ
Минаващ
Мнения: 21
Регистриран: 01 юни 2011 11:45
МПС: CHEVROLET
От: СОФИЯ , БУРГАС

Re: За сервизите и "специалистите" в тях

#32 Непрочетено мнение от generous auto » 17 ное 2011 09:07

autokorea написа:Колега, нали се сещаш, че цените с които дерат в гаранционните сервизи не могат да виреят в останалите, просто народа ще се разбяга? Там си разчитат основно на колите в гаранция и на хората от голямото "Добро утро" дето не разбират и парите не ги притесняват, както и на тези, които считат, че оторизирания сервиз би трябвало да е най-добрия, а в другите направо ще им прецакат колата.
Колеги несмятам за почтенно да се пише по този начин , клиенти не се печелят така , повярвайте ми имам доста по-голям опит от вас.
Иначе ще кажа на всички собственици масово сервизчетата се крият зад това клише "ако отидеш в официалния ще ти одерат кожата " което се потвъждава и от по-горното мнение , искам да ви кажа че по-голяма част от случаите се оказва че щеше да ви е по-евтино в официалния сервиз със сигурност ще получите доста по-качествена услуга и гарантирана гаранция . Сега знам ще потекат едни сълзливи истории какво се е случвало в официалните сервизи , но сложете си ръка на сърцето и кажете честно недоволството ви е по-малко от 10% от всичките ви посещения в официалните , а в другите този процент е доста по-висок , но там няма на кой да се оплачете защото зад тези сервизи стои някой си БАЙ ...... и от умрял писмо , а по-лесно да напишете "недоволен от ......... официален сервиз " защо защото той е име и се започва говоренето на пазара .

Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Re: За сервизите и "специалистите" в тях

#33 Непрочетено мнение от stinbg » 17 ное 2011 09:36

Донякъде съм съгласен с колегата "generous auto" и това донякъде е дотам, че в оторизираните сервизи разполагат с необходимите/правилни инструменти за работа, имат необходимата литература и програми за да извършат правилно дадена услуга. Следва обаче противоречието - вземаме ниско образовани, ниско квалифицирани и съответно ниско мотивирани кадри за да ни изкарват 40/60/90 лв/час, а ние "шефовете" да им плащаме по толкова седмично ... ами както се казва "Каквото повикало, такова се обадило". Защо да се "мъчи" някой и да се напъва да се учи, квалифицира и трупа знания и опит за да го подменят утре като се появи следващия навит да работи още по-евтино - увеличаване на заплатата е забранена тема - особено пък сега в кризата.
Извинявам се колега от "generous auto", но направете конкурс за сервизни специалисти на 2500 лв заплата ( тоест парите които ще ви изкарат за 1 седмица ) и ще получите 1000 молби с поне 100 човека дето ще знаят какво правят и без наличните инструменти/книги и програми - да ама не, щото по добре 3-ма за 600 лв. пък нека трошат докато се учат те колите са на клиентите, нали!
Life's a journey, not a destination

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10311
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: За сервизите и "специалистите" в тях

#34 Непрочетено мнение от Izparitel » 17 ное 2011 09:45

Аз поне не знам кой ми е "официалния сервиз" на Нубирата. Може би такъв беше несъществуващия такъв на "Деу" на бул. Вл. Вазов и Ботевградско шосе. За него мога да кажа само едно - колкото по-далеч от него, толкова по-добре. Много народ е проплакал, на мой колега там му се изпариха чисто новите амортисьори и се "сдоби" със стари такива. Сега - нямам идея кой е официален.
Сервиза на Generous auto съм ползвал само покрай служебните коли, които бяха в гаранция. Нямам кой-знае какви впечатления извън "цената на услугата" - например смяна на крушка.
За сметка на това една от служебните Астри си имаше проблеми с двигателя и непрекъснато й се палеше чек лампата. През целия гаранционен срок проблема не можа да бъде отстранен и със свършването на гаранцията предполагам, че заради неотстранения проблем въпросното упражнение ще продължи, но вече срещу заплащане. Не съм сигурен кой точно беше вносителя на тази кола и в кой "официален" сервиз бореха проблема, но резултата беше 1:0 за проблема.
Макар и този форум да е малък, в него има отзиви за разни сервизи и ми прави впечатление, че се получават много положителни такива за един извънстоличен официален сервиз. Може и да сгреша, но май 95 % от мненията за него с положителни за разлика от други сервизи. Може би не е зле да се анализира защо се получава така.
Водача не се интересува от обявени програми за повишаване на качеството, за вежливо отношение към клиента и т.н., а просто гледа реалността. Също така едва ли някой ще избяга от хубавото когато го намери.
Впрочем, интересно ми е колко ли би ми струвало поставянето на модул за автоматично включване на светлините на автомомобила + стойносттта на самия модул в официален сервиз? Автомобилът е посочен в ляво от поста ми.

В моята случка описана малко по-нагоре впрочем аз се опитах да използвам "официалния" сервиз на изделието, което ще се монтира. Обърнах се директно към производителя, който беше извън София и той ме насочи към сервиз в София, където изделието се монтира.

Потребителски аватар
todortv
Модератор
Модератор
Мнения: 1923
Регистриран: 02 окт 2008 08:04
МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
От: В.Търново

Re: За сервизите и "специалистите" в тях

#35 Непрочетено мнение от todortv » 17 ное 2011 14:40

"информационния извод на алтернатора"

:lol:

Когато трябваше да заверят гаранционната карта на акумулатора
в един подобен "сервиз" момчето, след като измери с уреда ми казва:
-Генератора ти е тръгнал.
Аз го попитах за къде е тръгнал.
Той казва:
-Вътре има диоди и някой от тях е изгорял и си за ремонт на генератор
вкарвай на канала.
След разправия,разбира се завери и не мина номера.
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: За сервизите и "специалистите" в тях

#36 Непрочетено мнение от slowtraveler » 17 ное 2011 20:59

От доста години ползвам предимно официални сервизи...
Може за колегите от generous auto историята да е сълзлива, но е следната:
Опел Астра 1993г на 3г (значи е било 1996-7г) влезе в официалния сервиз на Опел за смяна на преден лагер главина.
Като видях 'майстора' как удари главината по оста няколко пъти с чук в неуспешен опит да избие лагера му казах, че не е за тая работа...
Отговора 'еййй, ма то имаме и преса', след което главината трябваше да се престъргва на струг, защото от ударите диаметъра и бе мръднал с над десета и новия лагер не можеше да се вкара в оста. Престъргването - за моя сметка, щото тя главината си била така като дошла...
Втори опит със същия автомобил: проблем с карбуратора. От Опел казаха, че могат само да го сменят (струваше около 3500лв!!!).
И ме пратиха в официалния сервиз на Форд, щото там имало майстор. Майстора я задържа доста секунди на някакви обороти сигурно над 7000об/мин (пълна газ на празен ход)....
Каза - ами не знам... И 1км след сервиза колата от едновалка стана двувалка :lol: Вала - на две парчета....
Вала го смених в друг сервиз, където ми оправиха и карбуратора без проблем....
За 'дрането' на две три кожи - смяна на изправител и регулатор на алтернатор на Астра - около 450лв... Електродвигател на перка вентилатор на Авенсис - над 400лв. Накладки - над 180лв...
Филтър купе - около 100лв..
Та така... Според мен официалния сервиз е много добре ако сменя модули...
И то - ако не са за тяхна сметка... Като знам заради една аларма на Зафира официалния сервиз на Опел смени дросел (throttle body), TPS, ЕКУ и още някакви сензори.... Безрезултатно.
Ако не бе гаранционна сигурно ремонта щеше да излезе на 5х.лв за тея чарколаци.
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Потребителски аватар
авео
Модератор
Модератор
Мнения: 3086
Регистриран: 05 авг 2007 18:53
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

Re: За сервизите и "специалистите" в тях

#37 Непрочетено мнение от авео » 18 ное 2011 02:31

Офтопик:
10-те процента,май ще са по-активни в отговорите. Дайте възможност на останалите 90% да похвалят официалните сервизи.
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън

Потребителски аватар
Ilyan
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 959
Регистриран: 07 ное 2007 10:07
Skype: ilyan-f1
МПС: ex. Leganza
От: София

Re: За сервизите и "специалистите" в тях

#38 Непрочетено мнение от Ilyan » 18 ное 2011 09:44

Колега generous auto,
Имате ли статистика, колко клиенти, след като им изтече гаранцията, продължават да посещават официалния сервиз?

Проблема не ми е в разходите, а в приходите.
Изображение

epica
Минаващ
Минаващ
Мнения: 6
Регистриран: 01 мар 2009 12:41
МПС: Chevrolet Epica
От: Варна
Име: Епичен

Re: За сервизите и "специалистите" в тях

#39 Непрочетено мнение от epica » 09 дек 2011 00:34

Колеги, помощ

От Варна съм, в момента съм в София, и днес трябваше да си тръгвам за Варна. Снощи, като се прибирах към хотела ми светна лампата със странния символ, за която в книжката пише, че е или проблем с филтъра за твърди частици или с автоматика. За съжаление при мене май е второто, защото първото, което забелязах беше не че свети лампата, а че спря да превключва - вдига обороти но не отива по нагоре от 3-та (според мен). Като превключа лоста на ръчно не ми показваше индикация на коя предавка е а си показва само "D", както когато е на автомат. Когато стигнах до хотела и я изгасих, след малко пак я запалих и вече даваше индикация като е на ръчно превключване, но онази лампичка продължава да свети. Ще трябва да търся сервиз, не мога да потегля така за Варна. Кажете къде да отида?

Колата е Epica 2.0 LT Diesel, автоматик. Купил съм я на 03.02.2009 от КаргоЕкспрес Варна (сега ги купиха Булвария) и до сега е обслужвана само там. На 88500 километра е и до сега не съм имал никакви грижи с нея, много си я харесвам и съм много доволен.

Дано някой чете форуми по нощите, че сутринта ще трябва да почвам да звъня по сервизи. Дали да звънна на "Euroservice" услугата на Шевролет? Още нямам 3 години, така че би трябвало да ми реагират...

Поздрави
Жоро

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5794
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

Re: За сервизите и "специалистите" в тях

#40 Непрочетено мнение от dsuzunov » 09 дек 2011 09:03

epica написа:Колеги, помощ

От Варна съм, в момента съм в София, и днес трябваше да си тръгвам за Варна. Снощи, като се прибирах към хотела ми светна лампата със странния символ, за която в книжката пише, че е или проблем с филтъра за твърди частици или с автоматика. За съжаление при мене май е второто, защото първото, което забелязах беше не че свети лампата, а че спря да превключва - вдига обороти но не отива по нагоре от 3-та (според мен). Като превключа лоста на ръчно не ми показваше индикация на коя предавка е а си показва само "D", както когато е на автомат. Когато стигнах до хотела и я изгасих, след малко пак я запалих и вече даваше индикация като е на ръчно превключване, но онази лампичка продължава да свети. Ще трябва да търся сервиз, не мога да потегля така за Варна. Кажете къде да отида?

Колата е Epica 2.0 LT Diesel, автоматик. Купил съм я на 03.02.2009 от КаргоЕкспрес Варна (сега ги купиха Булвария) и до сега е обслужвана само там. На 88500 километра е и до сега не съм имал никакви грижи с нея, много си я харесвам и съм много доволен.

Дано някой чете форуми по нощите, че сутринта ще трябва да почвам да звъня по сервизи. Дали да звънна на "Euroservice" услугата на Шевролет? Още нямам 3 години, така че би трябвало да ми реагират...

Поздрави
Жоро
Вие сам сте намерил решението.
Изображение

Потребителски аватар
gogo67
Редовен
Редовен
Мнения: 107
Регистриран: 07 юни 2010 20:49
МПС: Шевролет Круз 2.0VCDI 125+ к.с
От: Оряхово

Re: За сервизите и "специалистите" в тях

#41 Непрочетено мнение от gogo67 » 09 дек 2011 13:37

За дрането на кожи от фирмените сервизи...
Кое обуславя високите цени на консумативи и части за нов автомобил? Може би има някаква революционна технология в изработката например на филтрите с цена 80-100лв за новите коли, срещу 8-20 за по-старите модели?

:offf: Интересен частен случай: Преди 2 дни приятел ме помоли да му помогна в намирането на радиатор за парното на 20 годишна Тойота. Резултата: в Ebay(английския) за неговия пикап цената беше 233 паунда, за 10 годишния - 180 и за модели след 2005г. около 80 (става въпрос за една и съща фирма производител на радиатори и за няколко генерации на един и същ модел пикап). Е там волана им наопаки, движението наопаки и всичко им все така...

Потребителски аватар
ivoachov
Минаващ
Минаващ
Мнения: 36
Регистриран: 05 апр 2011 20:31
МПС: lacceti 1.4 16v, cruze 1.6
От: Dupnitsa
Име: ivoachov

Re: За сервизите и "специалистите" в тях

#42 Непрочетено мнение от ivoachov » 09 дек 2011 21:52

gogo67 написа:За дрането на кожи от фирмените сервизи...
Кое обуславя високите цени на консумативи и части за нов автомобил? Може би има някаква революционна технология в изработката например на филтрите с цена 80-100лв за новите коли, срещу 8-20 за по-старите модели?
и аз си го задавам този въпрос..., да речем, че част от по-високата цена е това, че на работника се плаща пълната осигуровка, по отношение на работна заплата и харчове на работодателя разходите са по-големи и т.н., но със гаранцийте от страна на официалните сервизи не съм съгласен гаранция - франция, ходи да се оплакваш на арменския поп , особено ако колата ти вече не е гаранционна...
LACCETI 1.4

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: За сервизите и "специалистите" в тях

#43 Непрочетено мнение от slowtraveler » 09 дек 2011 22:35

Не разбирам тази настройка срещу официалните сервизи...
Винаги съм получавал коректно отношение. Дори и например от ТМ-Ауто, към който Оги има негативно отношение.
Например: Авенсис на 4 години започна зверско горене на масло. Колата бе на 30х.км, но вече не бе в гаранция заради изтекло време.
След разговор със сервиза ме уведомиха, че този дефект се проявявал на някои автомобили. Та ми направиха ГАРАНЦИОНЕН ОСНОВЕН РЕМОНТ на двигателя, въпреки, че гаранцията е изтекла.
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Потребителски аватар
ivoachov
Минаващ
Минаващ
Мнения: 36
Регистриран: 05 апр 2011 20:31
МПС: lacceti 1.4 16v, cruze 1.6
От: Dupnitsa
Име: ivoachov

Re: За сервизите и "специалистите" в тях

#44 Непрочетено мнение от ivoachov » 10 дек 2011 10:15

не съм срещу тези сервизи slowtraveler, просто в тези условия на по-малко приходи хората предпочитат да дават по-малко и отново се върнаха на компромисите от едно време, и точно за това големите трябва да проявяват повече гъвкавост, в другата тема зададох въпрос към един от представителите - колко от след гаранционните автомобили се връщат при тях?, какво те правят , че за да задържат клиентите и т.н., няма отговор, а нещата са прости, трябва да ни УБЕДЯТ , че даваме повече пари за повече качество, при теб явно нещата не са така , както при повечето хора..
LACCETI 1.4

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: За сервизите и "специалистите" в тях

#45 Непрочетено мнение от slowtraveler » 10 дек 2011 12:11

Всеки сервиз има някакъв маркетинг подход...
Навярно сте забелязали периодичните реклами за акции - къде безплатна диагностика (с идеята да се открие проблем и да ти сменят някоя повредена част), къде безплатно регулиране на фаровете, или акция евтино обслужване на климатиците 'за лятото'.
Последно Инфинити предлага безплатно ТО, като плащаш само консумативите, а те ти вземат автомобила от която и да е точка в България, обслужват ти го в София(единственото оторизирано място), и ти го връщат назад...
Едва ли някой от сервизите може да сподели колко от извънгаранционните автомобили се обслужват при тях...
Причината е проста - хората, които имат възможност да си купят нов автомобил и го поддържат в официалните сервизи често го сменят след изтичане на гаранцията...
А новия собственик не винаги има възможност да поддържа добре автомобила.
Лично аз съм виждал доста извънгаранционни автомобили в Каргоекспрес - Варна.
Служебните автомобили също ги обслужваме в официални сервизи - не си заслужава заради спестени 20-30лв да попаднеш на некоректен сервиз.
Докато в официалния колата се обслужва коректно, и знаят, че ако продължават с добро обслужване, ще продължаваме да поддържаме дадена марка - ще си купим пак такъв автомобил...
Може да звучи малко идеалистична картинката, но сериозните проблеми с официални сервизи са решавани коректно. Да, понякога се е налагало обаждане/писане до централата, но поне имаш някакви лостове за въздействие, докато в 'гаражния' сервиз нямаш възможност да се оплачеш на никого - изхвърлен си като мръсно коте :lol:
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Отговори

Върни се в “Сервизно обслужване”