Страница 1 от 1
КАК ТИ ВЗИМАТ 280 ЛВ.
Публикувано: 16 дек 2007 00:37
от makso
Сервиз БУЛВАРИЯ.
Гаранционно обслужване на 30000 км.
Смяна на масло , всички филти + диагностика на двигателя /по мое искане /.Колата продължава да прекъсва на средни обороти когато е на метан./ метановата уредба е слагана от тях/.
От всички мои забележки по оттношение на състоянието на колата не е отстранено нито едно.
Продължителност на обсужването от 10.00 - 17.00 с предварително записан час.
В интерес на истината сервиза има напредък. Обслужването на колата на 15000 км. продължи от 09.00 - 18.00. с по малко брои операции.
Публикувано: 16 дек 2007 21:13
от авео
Ама ти още ли не си сменил сервиза?Идвай в Пловдив-за 60-70лв. обслужване+12лв. пътни,общо4-5часа/с пътя/,ще ти останат около 180лв и два часа да починеш от пътя. Предварителното записване,обаче е в сила.Това на майтап. Има толкова дилъри в София

Публикувано: 21 дек 2007 22:14
от makso
авео написа:Ама ти още ли не си сменил сервиза?Идвай в Пловдив-за 60-70лв. обслужване+12лв. пътни,общо4-5часа/с пътя/,ще ти останат около 180лв и два часа да починеш от пътя. Предварителното записване,обаче е в сила.Това на майтап. Има толкова дилъри в София

Дилъри в София че има, има, ама знам ли пак на какъв ще попадна.
А за СТЕФАНОВ чувам само добри отзиви. С наи голямо удоволствие бих си направил една малка екскурзия до Пловдив и да свържа полезното с приятното.
Много от моите колеги се отказаха от гаранцията на колите си заради некоректното техническо обслужване.
Чудя се дали пък това не е политика на прослувутия сервиз.Ако е така, жалко за БУЛВАРИЯ.
В нея работят много други свестни хора.
Re: КАК ТИ ВЗИМАТ 280 ЛВ.
Публикувано: 02 май 2009 12:20
от Izparitel
В друг форум попаднах на интересен пост и го пускам тук за да не отварям друга тема.
Вчера смених съединител... Всичко ОК
Днес ставам тръгвам с колата и съседа ми вика еее много цапате с тия коли (той щото колело кара само ) слизам и гледам петно колкото баскетболна топка .... гледам отдолу
ТЕЧ ОТ СЕМЕРИНГА НА СКОРОСТНАТА КУТИЯ (мястото къдете влиза полуоската в скоростната кутия-семериг-гумено уплътнение) незнайно КАК?!.. точно след отварянето на скоростната кутия се появи този теч!!!??? преди това никви такиви проблеми, грам не е имало, как такаааа направо незнам...
чудно ми е МНОГО.
Някой да има идеи как преди го нямах този проблем и сега точно след смяната и чувъркането точно на тази част откъдето идва проблема ИМАМ ТЕЧ. ДАЛИ е в мен вината? Или майстора е "ДОБЪР" оффф вече незнам!!!!
900лв от началото на март до сега за т'ва купе, а пък е 2001г. и си го гледкам много и си го пазя.
След което други юзери му обясняват, че задължително е трябвало да се смени семеринг, а потърпевшия продължава:
доляха цял литър.
И аз така си мислех, че трябва да се смени тва гумено уплътнение (макар и да не разбирам нищо от коли). Ама майстора вика "то ако сменяме всичко профилактично"
абе какво да Ви кажа тоя майстор е ТОЛКОВА ЗЛЕ и застрелян и на всичкото отгоре се държи супер надменно и грубо.
Да ви разкажа набарзо една случка....
Отивам да си сменям в същия сервиз лагерите на предните две колелета (за първи път отивам в този сервиз) и си оставям колата и шефа ми предлага любезно да ме закаря някаде да не седя дам да вися, че няма да стане скоро колата.
аз му викам не не няма страшно ще остана и без това нямам друга работа.
първо ТОЯ "всезнайко" майстора около час и нещо неможе да разкачи ABS-a гледа, гледа и най-накрая реши да свали кората над гумата и познайте не тръгна да развива болчетата ами направо вкара отверката между бронята и кората и напава като с клин клин и аз ей така очите
Викам му:
"алооо майсторе дай по-полека, че да няма фалове"
а той:
"няма страшно стотици пъти съм го прави"
както и да еее отвори той там стигна до ABS-a разкачи го свали диска и онази част, в която същост се намира лагера (незнам как се казва) взе един чук и взе да блъска блъска блъска около 20 мин викам си тоя май май не е сам
казвам му:
"майсторе, абе това не е ли прес машина точно за тази работа?"
и той:
"спокойно ще стигнем и до нея!"
караме да чукам и аз с чука щото сам нямал ОПОРА чукам и аз и аз незнам кво става
и най-накрая отиди към машината
Сложи я онази част на машината ама толкова калпаво е сложи (нито е нагласи нито нищо) и натисна с пресмашината...
натиска натиска прасна се лагера и изфарчаха много метални топчета навсякъде тоя щеше да ме утрепе и сега кулминационната част......
СКОЧИ С ЦЯЛАТА СИ ТЕЖЕСТ ВЪРХУ РЪЧКАТА НА МАШИНАТА (30 тонна прес машина) И ОНАЗИ ЧАСТ СЕ ПРЪСНА И С ОГРОМНА СКОРОСТ ИЗХВЪРЧА НЯКВА ЧАСТ (където ако те лепне тази част и ще ти направи дупка като от куршум) и в крайна сметка ми счупи онази част, в която всъщност седи лагера и взе счупената част и излезна някаде и взе телефона да звани на шефа му.
15 минути го няма, идва и ми казва:
"ще трябва нова част, сега шефа ще донесе да си е платиш!"
и аз
"МОЛЯЯЯЯЯЯ???????? ТИ ЛУД ЛИ СИ? ЧУПИ, КУПИ!!!"
шефа му идва и вика, че ще ми направи отстъпка от 200лв на 170 и вече направо
казах им, че си искам готова колата до вечерта, не ме интересува кой, кво къде, как, що/
колата ми беше готова до 9 вечерта с заменена чисто нова част за сметка на сервиза (за което браво на шефа)
АКО НЯКОЙ ИСКА ДА ОЗНАЕ ИМЕТО НА СЕРВИЗА САМО ДА КАЖЕ....
ШЕФА Е РАЗБРАН, ТОЧЕН, АМА МАЙСТОРА МУ Е УЖАСЕН, АМА ЧАК ПРОТИВЕН, КОЙТО И ДА Е ЩЕ МУ СЕ ИЗНЕРВИ. само за бой си е.
Пази Боже, такъв да ти пипа по колата! Лошото е, че такива май не са малко.
Взето е от тук
Re: КАК ТИ ВЗИМАТ 280 ЛВ.
Публикувано: 03 май 2009 00:34
от авео