Реглаж преден мост

Магазини, морги, вносители. Вашите отзиви за обслужването на нашите автомобили. Препоръки за посещение, или избягване.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
sasho
Свръх-активен
Свръх-активен
Мнения: 1272
Регистриран: 29 фев 2008 19:17
МПС: Nubira 1.6
От: София

Реглаж преден мост

#1 Непрочетено мнение от sasho » 25 окт 2008 22:50

Последния път,когато си правих реглаж на предния мост,още на Рейсъра беше в този сервиз:
Автосервиз Експрес 2
София,бул.Амстердам 5,тел.02/979 15 15
www,autoexpress-2.com
Това е в Дружба 2 точно преди зеленчуковата борса.
Много точни пичове и работата е много добра.31лв реглаж на преден мост,като Рейсъра беше толкова крив,че човека си отмени следващия час заради мен :rofl:
Но го направи идеално!

Потребителски аватар
mi6ko_pi
Напреднал
Напреднал
Мнения: 476
Регистриран: 01 авг 2008 23:35
Skype: mi6ko_pi1
МПС: Mercedes 230 CE
От: Стара Загора
Име: Най-голямия !!!
Контакти:

Re: Реглаж преден мост

#2 Непрочетено мнение от mi6ko_pi » 25 окт 2008 22:57

Задължително ли е да се мине преден мост или само при необходимост ???
Изображение

Харесва ти да бъдеш с големи тарикати, които карат Ферари, Бентли или Богати. В главата ти са само ляти джанти от платина, злато и диаманти. Виждам те в скъпи коли, а в морето с яхти на които пияш ДЖИН, ЕГАТИ. Харесва ти да се правиш на ВИП-ПЕРСОНА и да си говориш два часа по телефона. В дискотеката разходчица, пак показваш походчица и искаш да те черпя водчица. От толкова мислене стана увисване. Влизам у кен***а и се чудя и се мая, д**ба мааму да сер***, пик*** или да чертая. Сам не е редно и от джоба скубе, знам че не е редно ама ми е убаво бе .... Поселедната ми каза МАЙСТОРЕ, БОГ ЛИ ТЕ ИЗПРАТИ ?

Потребителски аватар
sasho
Свръх-активен
Свръх-активен
Мнения: 1272
Регистриран: 29 фев 2008 19:17
МПС: Nubira 1.6
От: София

Re: Реглаж преден мост

#3 Непрочетено мнение от sasho » 25 окт 2008 23:03

Не е задължително,но е препоръчително,ако колата ти ходи настрани или яде гумите само от едната страна..Това означава крива предница. :)

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5794
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

Re: Реглаж преден мост

#4 Непрочетено мнение от dsuzunov » 25 окт 2008 23:37

При подмяна на какъвто и да е детайл от предното окачване е необходимо да се регулира
Изображение

Потребителски аватар
paci
Свръх-активен
Свръх-активен
Мнения: 1424
Регистриран: 25 окт 2008 21:45
Skype: pacu-racer
МПС: nexia
От: KOREQ
Контакти:

Re: Реглаж преден мост

#5 Непрочетено мнение от paci » 27 окт 2008 19:03

определено като смениш шарнир или накрайник се ходи на преден мост,а и по-добре за тебе да знаеш как е колицата ти.

Edit: by Darlin`

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: Реглаж преден мост

#6 Непрочетено мнение от ogi » 16 ное 2008 20:23

Ако сваляш окачването отзад пак се ходи на реглаж, сходимост задни колела (ако е независимо окачване).
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5794
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

Re: Реглаж преден мост

#7 Непрочетено мнение от dsuzunov » 16 ное 2008 20:30

На задният мост се регулира и страничния наклон на колелата,ако се сменят амортисьори.
Става въпрос за Нубира.
Изображение

Потребителски аватар
sashko_bg
Редовен
Редовен
Мнения: 270
Регистриран: 09 ное 2007 16:26
МПС: Daewoo Espero 1,8
От: София

Re: Реглаж преден мост

#8 Непрочетено мнение от sashko_bg » 15 дек 2008 10:00

В събота ходих на реглаж, защото след смяна на накрайници, ходих на две места и колата постоянно си носеше вдясно. Става въпрос за София, по пътя за летището, на светофара вляво, и тръгваш към циганската махала, преди началото на циганската махала има знак - Реглаж на преден мост. Направиха ми колата този път, умрях си от кеф направо - и то само за 20лв. Сервиза е неугледен, и собственика ме попита: "Как дойде тук? Тъй като малко хора идват, предимно карат коли от сервизи за реглаж?"

Това не е реклама, наистина съм много доволен, че след толкова мъки, намерих човек който може да ми помогне. Вече 2 дни си карам, и ми е кеф, волана ми пак е в центъра, колата не дърпа.

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5794
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

Re: Реглаж преден мост

#9 Непрочетено мнение от dsuzunov » 15 дек 2008 10:34

Вече 2 дни си карам, и ми е кеф, волана ми пак е в центъра, колата не дърпа.
На окачване тип "Мак Ферсон" (в повечето автомобили)основно се регулира сходимостта на колелата.
Това е параметър,при който се променя успоредността на лявото и дясното колела.
Ако прекараме мислени линии по гумите,който да са по посоката на движение,то те трябва да се пресичат отпред.
От предната си страна гумите трябва да са "затворени".или:разстоянието "А" трябва да е по-голямо от разстоянието "Б"
Това е така,понеже при движение напред двете колела се стремят да се разтворят.
Ако те са успоредни,след като се прибавят хлабините в лагерите на главината и по окачването,колелата ще са разтворени и ще износват гумите от вътрешната им страна
Ако пък са прекалено "затворени",то тогава гумите ще се износват от външната страна.
Изображение

Потребителски аватар
sashko_bg
Редовен
Редовен
Мнения: 270
Регистриран: 09 ное 2007 16:26
МПС: Daewoo Espero 1,8
От: София

Re: Реглаж преден мост

#10 Непрочетено мнение от sashko_bg » 15 дек 2008 16:24

dsuzunov написа:
Вече 2 дни си карам, и ми е кеф, волана ми пак е в центъра, колата не дърпа.
На окачване тип "Мак Ферсон" (в повечето автомобили)основно се регулира сходимостта на колелата.
Това е параметър,при който се променя успоредността на лявото и дясното колела.
Ако прекараме мислени линии по гумите,който да са по посоката на движение,то те трябва да се пресичат отпред.
От предната си страна гумите трябва да са "затворени".или:разстоянието "А" трябва да е по-голямо от разстоянието "Б"
Това е така,понеже при движение напред двете колела се стремят да се разтворят.
Ако те са успоредни,след като се прибавят хлабините в лагерите на главината и по окачването,колелата ще са разтворени и ще износват гумите от вътрешната им страна
Ако пък са прекалено "затворени",то тогава гумите ще се износват от външната страна.

Ахам, прав си, предницата беше затворена повече от необходимото, въпреки че според предишния майстор, стенда му е последна дума на техниката, ама само стенд работа не върши.

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: Реглаж преден мост

#11 Непрочетено мнение от slowtraveler » 15 дек 2008 16:32

При предно предаване предницата обикновено по каталог трябва да е леко отворена, а не затворена.
Идеята е следната - при усилие от страна на двигателя, окачването се опитва да се усуче напред, с което 'затваря' предницата.
При задно предаване предницата обикновенно е леко затворена, защото от съпротивлението на пътя тя се самоотваря (няма усилие от двигателя, който да се опита да я премести напред).
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Отговори

Върни се в “Сервизно обслужване”