Страница 1 от 1
Реглаж преден мост
Публикувано: 25 окт 2008 22:50
от sasho
Последния път,когато си правих реглаж на предния мост,още на Рейсъра беше в този сервиз:
Автосервиз Експрес 2
София,бул.Амстердам 5,тел.02/979 15 15
www,autoexpress-2.com
Това е в Дружба 2 точно преди зеленчуковата борса.
Много точни пичове и работата е много добра.31лв реглаж на преден мост,като Рейсъра беше толкова крив,че човека си отмени следващия час заради мен
Но го направи идеално!
Re: Реглаж преден мост
Публикувано: 25 окт 2008 22:57
от mi6ko_pi
Задължително ли е да се мине преден мост или само при необходимост ???
Re: Реглаж преден мост
Публикувано: 25 окт 2008 23:03
от sasho
Не е задължително,но е препоръчително,ако колата ти ходи настрани или яде гумите само от едната страна..Това означава крива предница.

Re: Реглаж преден мост
Публикувано: 25 окт 2008 23:37
от dsuzunov
При подмяна на какъвто и да е детайл от предното окачване е необходимо да се регулира
Re: Реглаж преден мост
Публикувано: 27 окт 2008 19:03
от paci
определено като смениш шарнир или накрайник се ходи на преден мост,а и по-добре за тебе да знаеш как е колицата ти.
Edit: by Darlin`
Re: Реглаж преден мост
Публикувано: 16 ное 2008 20:23
от ogi
Ако сваляш окачването отзад пак се ходи на реглаж, сходимост задни колела (ако е независимо окачване).
Re: Реглаж преден мост
Публикувано: 16 ное 2008 20:30
от dsuzunov
На задният мост се регулира и страничния наклон на колелата,ако се сменят амортисьори.
Става въпрос за Нубира.
Re: Реглаж преден мост
Публикувано: 15 дек 2008 10:00
от sashko_bg
В събота ходих на реглаж, защото след смяна на накрайници, ходих на две места и колата постоянно си носеше вдясно. Става въпрос за София, по пътя за летището, на светофара вляво, и тръгваш към циганската махала, преди началото на циганската махала има знак - Реглаж на преден мост. Направиха ми колата този път, умрях си от кеф направо - и то само за 20лв. Сервиза е неугледен, и собственика ме попита: "Как дойде тук? Тъй като малко хора идват, предимно карат коли от сервизи за реглаж?"
Това не е реклама, наистина съм много доволен, че след толкова мъки, намерих човек който може да ми помогне. Вече 2 дни си карам, и ми е кеф, волана ми пак е в центъра, колата не дърпа.
Re: Реглаж преден мост
Публикувано: 15 дек 2008 10:34
от dsuzunov
Вече 2 дни си карам, и ми е кеф, волана ми пак е в центъра, колата не дърпа.
На окачване тип "Мак Ферсон" (в повечето автомобили)основно се регулира сходимостта на колелата.
Това е параметър,при който се променя успоредността на лявото и дясното колела.
Ако прекараме мислени линии по гумите,който да са по посоката на движение,то те трябва да се пресичат отпред.
От предната си страна гумите трябва да са "затворени".или:разстоянието
"А" трябва да е по-голямо от разстоянието
"Б"
Това е така,понеже при движение напред двете колела се стремят да се разтворят.
Ако те са
успоредни,след като се прибавят хлабините в лагерите на главината и по окачването,колелата ще са разтворени и
ще износват гумите от вътрешната им страна
Ако пък са прекалено "затворени",то тогава гумите ще се износват от външната
страна.
Re: Реглаж преден мост
Публикувано: 15 дек 2008 16:24
от sashko_bg
dsuzunov написа:Вече 2 дни си карам, и ми е кеф, волана ми пак е в центъра, колата не дърпа.
На окачване тип "Мак Ферсон" (в повечето автомобили)основно се регулира сходимостта на колелата.
Това е параметър,при който се променя успоредността на лявото и дясното колела.
Ако прекараме мислени линии по гумите,който да са по посоката на движение,то те трябва да се пресичат отпред.
От предната си страна гумите трябва да са "затворени".или:разстоянието
"А" трябва да е по-голямо от разстоянието
"Б"
Това е така,понеже при движение напред двете колела се стремят да се разтворят.
Ако те са
успоредни,след като се прибавят хлабините в лагерите на главината и по окачването,колелата ще са разтворени и
ще износват гумите от вътрешната им страна
Ако пък са прекалено "затворени",то тогава гумите ще се износват от външната
страна.
Ахам, прав си, предницата беше затворена повече от необходимото, въпреки че според предишния майстор, стенда му е последна дума на техниката, ама само стенд работа не върши.
Re: Реглаж преден мост
Публикувано: 15 дек 2008 16:32
от slowtraveler
При предно предаване предницата обикновено по каталог трябва да е леко отворена, а не затворена.
Идеята е следната - при усилие от страна на двигателя, окачването се опитва да се усуче напред, с което 'затваря' предницата.
При задно предаване предницата обикновенно е леко затворена, защото от съпротивлението на пътя тя се самоотваря (няма усилие от двигателя, който да се опита да я премести напред).