Реглаж преден мост
Реглаж преден мост
Последния път,когато си правих реглаж на предния мост,още на Рейсъра беше в този сервиз:
Автосервиз Експрес 2
София,бул.Амстердам 5,тел.02/979 15 15
www,autoexpress-2.com
Това е в Дружба 2 точно преди зеленчуковата борса.
Много точни пичове и работата е много добра.31лв реглаж на преден мост,като Рейсъра беше толкова крив,че човека си отмени следващия час заради мен
Но го направи идеално!
Автосервиз Експрес 2
София,бул.Амстердам 5,тел.02/979 15 15
www,autoexpress-2.com
Това е в Дружба 2 точно преди зеленчуковата борса.
Много точни пичове и работата е много добра.31лв реглаж на преден мост,като Рейсъра беше толкова крив,че човека си отмени следващия час заради мен
Но го направи идеално!
- mi6ko_pi
- Напреднал
- Мнения: 476
- Регистриран: 01 авг 2008 23:35
- Skype: mi6ko_pi1
- МПС: Mercedes 230 CE
- От: Стара Загора
- Име: Най-голямия !!!
- Контакти:
Re: Реглаж преден мост
Задължително ли е да се мине преден мост или само при необходимост ???
Харесва ти да бъдеш с големи тарикати, които карат Ферари, Бентли или Богати. В главата ти са само ляти джанти от платина, злато и диаманти. Виждам те в скъпи коли, а в морето с яхти на които пияш ДЖИН, ЕГАТИ. Харесва ти да се правиш на ВИП-ПЕРСОНА и да си говориш два часа по телефона. В дискотеката разходчица, пак показваш походчица и искаш да те черпя водчица. От толкова мислене стана увисване. Влизам у кен***а и се чудя и се мая, д**ба мааму да сер***, пик*** или да чертая. Сам не е редно и от джоба скубе, знам че не е редно ама ми е убаво бе .... Поселедната ми каза МАЙСТОРЕ, БОГ ЛИ ТЕ ИЗПРАТИ ?
Re: Реглаж преден мост
Не е задължително,но е препоръчително,ако колата ти ходи настрани или яде гумите само от едната страна..Това означава крива предница.
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Реглаж преден мост
При подмяна на какъвто и да е детайл от предното окачване е необходимо да се регулира
- paci
- Свръх-активен
- Мнения: 1424
- Регистриран: 25 окт 2008 21:45
- Skype: pacu-racer
- МПС: nexia
- От: KOREQ
- Контакти:
Re: Реглаж преден мост
определено като смениш шарнир или накрайник се ходи на преден мост,а и по-добре за тебе да знаеш как е колицата ти.
Edit: by Darlin`
Edit: by Darlin`
Re: Реглаж преден мост
Ако сваляш окачването отзад пак се ходи на реглаж, сходимост задни колела (ако е независимо окачване).
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Реглаж преден мост
На задният мост се регулира и страничния наклон на колелата,ако се сменят амортисьори.
Става въпрос за Нубира.
Става въпрос за Нубира.
Re: Реглаж преден мост
В събота ходих на реглаж, защото след смяна на накрайници, ходих на две места и колата постоянно си носеше вдясно. Става въпрос за София, по пътя за летището, на светофара вляво, и тръгваш към циганската махала, преди началото на циганската махала има знак - Реглаж на преден мост. Направиха ми колата този път, умрях си от кеф направо - и то само за 20лв. Сервиза е неугледен, и собственика ме попита: "Как дойде тук? Тъй като малко хора идват, предимно карат коли от сервизи за реглаж?"
Това не е реклама, наистина съм много доволен, че след толкова мъки, намерих човек който може да ми помогне. Вече 2 дни си карам, и ми е кеф, волана ми пак е в центъра, колата не дърпа.
Това не е реклама, наистина съм много доволен, че след толкова мъки, намерих човек който може да ми помогне. Вече 2 дни си карам, и ми е кеф, волана ми пак е в центъра, колата не дърпа.
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Реглаж преден мост
На окачване тип "Мак Ферсон" (в повечето автомобили)основно се регулира сходимостта на колелата.Вече 2 дни си карам, и ми е кеф, волана ми пак е в центъра, колата не дърпа.
Това е параметър,при който се променя успоредността на лявото и дясното колела.
Ако прекараме мислени линии по гумите,който да са по посоката на движение,то те трябва да се пресичат отпред.
От предната си страна гумите трябва да са "затворени".или:разстоянието "А" трябва да е по-голямо от разстоянието "Б"
Това е така,понеже при движение напред двете колела се стремят да се разтворят.
Ако те са успоредни,след като се прибавят хлабините в лагерите на главината и по окачването,колелата ще са разтворени и ще износват гумите от вътрешната им страна
Ако пък са прекалено "затворени",то тогава гумите ще се износват от външната страна.
Re: Реглаж преден мост
dsuzunov написа:На окачване тип "Мак Ферсон" (в повечето автомобили)основно се регулира сходимостта на колелата.Вече 2 дни си карам, и ми е кеф, волана ми пак е в центъра, колата не дърпа.
Това е параметър,при който се променя успоредността на лявото и дясното колела.
Ако прекараме мислени линии по гумите,който да са по посоката на движение,то те трябва да се пресичат отпред.
От предната си страна гумите трябва да са "затворени".или:разстоянието "А" трябва да е по-голямо от разстоянието "Б"
Това е така,понеже при движение напред двете колела се стремят да се разтворят.
Ако те са успоредни,след като се прибавят хлабините в лагерите на главината и по окачването,колелата ще са разтворени и ще износват гумите от вътрешната им страна
Ако пък са прекалено "затворени",то тогава гумите ще се износват от външната страна.
Ахам, прав си, предницата беше затворена повече от необходимото, въпреки че според предишния майстор, стенда му е последна дума на техниката, ама само стенд работа не върши.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Реглаж преден мост
При предно предаване предницата обикновено по каталог трябва да е леко отворена, а не затворена.
Идеята е следната - при усилие от страна на двигателя, окачването се опитва да се усуче напред, с което 'затваря' предницата.
При задно предаване предницата обикновенно е леко затворена, защото от съпротивлението на пътя тя се самоотваря (няма усилие от двигателя, който да се опита да я премести напред).
Идеята е следната - при усилие от страна на двигателя, окачването се опитва да се усуче напред, с което 'затваря' предницата.
При задно предаване предницата обикновенно е леко затворена, защото от съпротивлението на пътя тя се самоотваря (няма усилие от двигателя, който да се опита да я премести напред).