Страница 4 от 4

Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив

Публикувано: 29 юни 2011 21:51
от rezashki
Тук му е мястото и на моя проблем,въпреки,че заглавието на темата не е точно такова.Карам 3 години авео,без проблеми с климатика до сега.На последният ТО смениха ''всичко'' ,което е по предписание,филтри всякакви видове.Не знам дали е от ТО или не ,но от 3 месеца,трябва да го включа на 4та степен ,за да може горе долу да охлади в колата,а още не са почнали жегите :tmi: едвам се усеща до 2ра степен.Левият от централните два отвора,почти не изкарва въздух,без значение климатик или само парно.
Искам и да попитам,защото май не излезнахте на едно мнение относно допълването на климатика с фреон,към кой сервиз в София да се обърна и горе долу има ли някакъв период в който фреона свършва и трябва да се смени?Чувал съм,че не е препоръчително да се пуска климатика в движение така ли е?
Благодаря!

Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив

Публикувано: 29 юни 2011 22:04
от miroki
Климатика не е препоръчително да се пуска , при над 3000 оборота , поради ударното тръгване, но още по-добре 2000. Или на свободна или съединител дори и в движение, но принципно работи при всякакво включване безопасно, иначе щеше да има защита.
(то само за над нормални обороти има май)
Зареждане (източване и пълнене отново ) се прави само аварийно.
При леки аварии на 3-4 години веднъж, може да не се ремонтира, при ежегодно зареждане, е необходима смяна на изпускащият елемент, но по преценка цената елемента и цената ежегодното зареждане.
Надявам се помогнах малко.

Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив

Публикувано: 29 юни 2011 22:42
от rezashki
Да,благодаря,да беше само един въпрос :-) :y:

Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив

Публикувано: 23 юли 2013 10:24
от gahan
Здравейте,

темата е от доста време, но се надявам някои да ми помогне.
Карам Нубира 2003-2009.
Проблема ми е подобен на този на Darlin` - копчето на климатика включва когато си иска.
Скоро допълних системата с фреон, степените на вентилатора си работят.
Дали няма накакъв датчик който да прави проблем.

Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив

Публикувано: 23 юли 2013 11:32
от todortv
Едната причина е спукани спойки на платката, където е копчето. Сваля се и се презапоява.
Друго, за което се сещам е, ако системата е презаредена, да изключва з за високо налягане.
Разбира се има и други причини, но трябва да се започне от някъде.....
Има и датчици реле, куплунзи.....слаба маса....
Когато изгасне сам, изгасва ли и лампата/светодиода?

Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив

Публикувано: 23 юли 2013 14:29
от pamporov
todortv написа:Едната причина е спукани спойки на платката, където е копчето. Сваля се и се презапоява.....
"Детска болест" на тези блокове за управление на климатроника. Аз бих започнал от там.

Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив

Публикувано: 24 юли 2013 10:02
от gahan
Здравейте,

още при зарежането не тръгна от раз, но в един момент включи компресора(и диода съответно)
като свети диода на климатика, духа и студено
вчера ми направи впечатление, че беше доста нагрято на буксата за степените което влиза в switch A-A/C control - преполагам в този блок е проблема

може ли да препоръчате сервиз в София
до Пловдив скоро не знам дали ще се прибирам

Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив

Публикувано: 24 юли 2013 15:35
от todortv
Савляш платката, или търсиш някой да я свали и я носиш в някой tv сервиз.
Не я давай на монтьори да я запояват.