Слагане на шайби в задните амортисьори
Публикувано: 18 юни 2011 23:29
Здравейте!
Да се похваля, че днес (събота) си сложих прословутите шайби.Моите са с вътрешен диаметър 10мм. и външен 30мм., дебелина 4мм.Първо свалих едното колело, пръснах трите болта с WD-40 и с тресчотка (с къс удължител) развих трите болта (камък №14).Когато свалих амортисьора (пръснах предварително със спрея гайката) законтрих горната част на оста с раздвижен ключ (тип SP-сега видях подобен в Интернет).Има зъбчета, като клещи.Лошото е, че не са я направили оста за "камък", ами е плоска.Под тоя ключ, с обикновен гаечен ключ №14 и се развива гайката.Под гайката има шайба, опората с двата отвора (за горните 2 болтчета), гумен тампон и прахоуловителя.Отворите на моите прахоуловители бяха напълно в ред, но самата ос където е ръбчето между 12,5мм. и 10мм.(двата диаметъра на оста) и нагоре до резбата имаше ръжда.Може би се заобля от ръждата това ръбче (все пак 1,25мм. отляво и 1,25мм. отдясно е малко) и при малко и без това свободно нанизаната чашка, и ще премине оста нагоре.Шайбите много плътно се нанизаха върху оста (за разлика от прахоуловителя).После по обратен ред нанизах почистените неща и другото колело и амортисьор, и това е.Понеже не съм се занимавал с такива неща предварително изчетох форумите, принтирах си цветни снимки от етапите (има ги в Интернет) и без да бързам за един следобед ги сложих.Между двата амортисьора имаше яка скара.Имаме купено едно бивше военно поделение в Смядово и понеже в града не е удобно на улицата, а поделението пустее отидох с колата там и на спокойствие си свърших работата.Даже малко я поизмих колата.В 21 часа му ударих на бързо още две кебапчета и се прибрах в Шумен.
Извинявайте за свободното съчинение!
Да се похваля, че днес (събота) си сложих прословутите шайби.Моите са с вътрешен диаметър 10мм. и външен 30мм., дебелина 4мм.Първо свалих едното колело, пръснах трите болта с WD-40 и с тресчотка (с къс удължител) развих трите болта (камък №14).Когато свалих амортисьора (пръснах предварително със спрея гайката) законтрих горната част на оста с раздвижен ключ (тип SP-сега видях подобен в Интернет).Има зъбчета, като клещи.Лошото е, че не са я направили оста за "камък", ами е плоска.Под тоя ключ, с обикновен гаечен ключ №14 и се развива гайката.Под гайката има шайба, опората с двата отвора (за горните 2 болтчета), гумен тампон и прахоуловителя.Отворите на моите прахоуловители бяха напълно в ред, но самата ос където е ръбчето между 12,5мм. и 10мм.(двата диаметъра на оста) и нагоре до резбата имаше ръжда.Може би се заобля от ръждата това ръбче (все пак 1,25мм. отляво и 1,25мм. отдясно е малко) и при малко и без това свободно нанизаната чашка, и ще премине оста нагоре.Шайбите много плътно се нанизаха върху оста (за разлика от прахоуловителя).После по обратен ред нанизах почистените неща и другото колело и амортисьор, и това е.Понеже не съм се занимавал с такива неща предварително изчетох форумите, принтирах си цветни снимки от етапите (има ги в Интернет) и без да бързам за един следобед ги сложих.Между двата амортисьора имаше яка скара.Имаме купено едно бивше военно поделение в Смядово и понеже в града не е удобно на улицата, а поделението пустее отидох с колата там и на спокойствие си свърших работата.Даже малко я поизмих колата.В 21 часа му ударих на бързо още две кебапчета и се прибрах в Шумен.
Извинявайте за свободното съчинение!