Ето на какво попаднах случайно:
************ - ново електронно устройство за икономия до 20 % на гориво и опазване на околната среда!
Основни предимства на **********:
Увеличава изминатите километри;
Намалява вредните емисии от двигателя и въздействието на статичното електричество;
Увеличава мощността на двигателя, благодарение на пълното изгаряне на горивото;
Увеличава живота на акумулатора;
Спомага за оптимално функциониране на всички ел. консуматори в автомобила (климатик, светлини, радиоуредба и др.).
Лесен за употреба и започва да работи на момента, в който бъде включен в захранващото гнездо на автомобила.
Как работи?
********** използва кондензаторна система, подобряваща ефикасността на действие на електрическата верига на автомобила. Кондензаторите задържат и освобождават елeктрическата енергия, като по този начин подпомагат двигателя за по-бързо преодоляване на възникващите по време на работа колебания, вследствие на пътните условия.
Или уредът „обира” излишъците на ток по веригата, "складира" ги временно и ги освобождава при натоварване на двигателя, облекчавайки значително неговата работа.
Допълнителна информация:
Използва се за бензинови и за дизелови двигатели при напрежение в запалката на автомобила 12 V. (не се използва при 24 V). Приложим е и при автомобили с електрически двигатели, и за двигатели с променен горивен цикъл (на пропан-бутан или метан).
Включва се директно или чрез адаптер-разклонител, без това да променя ефикасността от действието му.
Двоен предпазител осигуряващ безопасна работа и дълъг живот на използване (3-5 г.).
Резултати от тестване на уреда ****** за икономия на гориво в някои японски автомобили:
TOYOTA Yaris – 10% икономия
HONDA Accord – 15% икономия
NISSAN Micra – 21% икономия
SUZUKI Lapin – 23% икономия
......
Бре, включваш в запалката на Сузукито и 25% икономия!
Глупаците автомобилопроизводители дават маса пари за да въведат технологии за няколко процента икономия на гориво и не внедряват нещо за двадесетина лева /на дребно/ дето сваля 23%. Истински глупаци!
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ibSI0f0Km0" onclick="window.open(this.href);return false;
И как само научно е обяснено:
използва кондензаторна система, подобряваща ефикасността на действие на електрическата верига на автомобила. Кондензаторите задържат и освобождават елeктрическата енергия, като по този начин подпомагат двигателя за по-бързо преодоляване на възникващите по време на работа колебания, вследствие на пътните условия.
Или уредът „обира” излишъците на ток по веригата, "складира" ги временно и ги освобождава при натоварване на двигателя, облекчавайки значително неговата работа.
Аз си мислех, че колите имат акумулатор дето да "обира излишъците на ток" и да го складира временно, но акумулаторите са големи и тежки, а за да подпомогнат двигателя при натоварване ще трябва да е включи и стартера /не го правете при работещ двигател!/.
Иначе колите ни имат гнездо за запалка което през предпазител се свързва към акумулатора, често през ключ управляван от ключа за запалването на автомобила. С две думи въпросното чудо на техниката се свързва към акумулатора, но трябва да стане още някакво чудо та запасената в него енергия да се предаде на двигателя.
Уви, щом някой го произвежда и рекламира сигурно има и такива дето го купуват - също като рибите се опитват да се нахранят с червейчето от кукичката, а реално после те хранят някой друг.