Дата и час: 25 Фев 2018 02:27

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




 Страница 7 от 7 [ 98 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: За гражданската авиация и последните инциденти.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 21 Юли 2014 23:18 
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Аватар

Регистриран на: 04 Авг 2007 20:43
Мнения: 7110
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Offline
Ами явно има модификация на 777, в която не съм се возил и слава богу :) . По принцип най-шумно е към опашката, знаеш защо... Но пък бара и сандвичите през самолетната нощ са най-удобни, винаги на опашката има най-малко хора за тоалетните и яденето и пиенето, защото идат от една посока :) . Презатлантическите са по-тихи, заради отстоянието на моторите и може би имат повечко изолация между пластмасовата черупка и фюзелажа.



_________________
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: За гражданската авиация и последните инциденти.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 22 Юли 2014 05:33 
Редовен
Редовен
Аватар

Регистриран на: 22 Мар 2009 07:02
Мнения: 173
МПС: Chevrolet Cavalier
От: Montreal

Offline
DC-10 на KLM е хубаво да се вкараш между 9-ти и 11-ти ред. Там са еконо-комфорт местата и има по-дълго растояние между седалките. Като се замисля, с DC-10 съм летял най-много пъти през океана. Връзката обикновено е през Амстердам. Шарл де Гол е отвратително летище. Миналата година БГ-еър закъсня и с още една мадама ударихме голям бяг между терминалите, за да хванем връзката. А там са автобус, влак, изобщо отврат. През Лондон съм летял само веднъж и имам горчив опит от целия им екип. И наземен персонал, и каките в самолета.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: За гражданската авиация и последните инциденти.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 22 Юли 2014 14:34 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
Хм. От Бритиш бях доволен - и в Лондон (Хийтроу) се оправяха доста добре с огромния наплив народ..



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: За гражданската авиация и последните инциденти.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 23 Юли 2014 20:12 
Активен
Активен
Аватар

Регистриран на: 31 Окт 2010 22:19
Мнения: 793
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Offline
Аз пък тествах последната бизнес класа на Луфтханза със 747-800 и ми се стори доста приятна, макар лично да предпочитам тази на А330/340. Предимствата на Бойнга се изразяваха в малко по-големи дисплеи (около 20") и камери за наблюдение надолу и напред докато на А330/340 няма камери. За сметка на това седалките са по-удобни както в изправено така и в легнало положение . Пропуснали са да поставят и масаж на седалките на Бойнга, докато сравнително старата вече бизнес класа поставена в Еърбъс си има при това доста необходим за 10-12 часов полет. Така или иначе има много варианти на седалки за бизнес класа и цените достигат до около четвърт милион $ за двойна седалка, а тези в първа класа спокойно могат да надхвърлят половин милион $ (Луфтханза са се изхитрили и на 330/340 слагат еднакви седалки за първа и бизнес класа ;) ).
И на мен ми се стори една идея по-тих Еърбъса в сравнение с Бойнга и причината най-вероятно е в по-добрата изолация - Бойнг винаги са икономисвали максимално материали за олекотяване на самолетите докато Еърбъс са по-ларж в това отношение. Другото в което са ларж Еърбъс са "екстрите" с които се продава базовия самолет - нещо като висок клас Ауди, има си почти всичко, докато при Бойнг е точно обратно - продават опоскано Поло и те карат да плащаш за всяко копченце допълнително - бизнес стратегии.
Иначе разликата между кабините на А330/340 и Б777 е точно една седалка в полза на Бойнга, тоест в една от 8-те седалки в Еърбъса ще се чувствате точно като в една от 9-те на Бойнг, останалото са предпочитанията на оператора.



_________________
Life's a journey, not a destination
 Профил  
 
 Заглавие: Re: За гражданската авиация и последните инциденти.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 24 Юли 2014 00:24 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
stinbg написа:
...камери за наблюдение надолу и напред докато на А330/340 няма камери....

Пак опираме до авиокомпанията...
При Емирейтс А340 имаха камери (напред около предния колесник и надолу - някъде около средата на самолета)... Мисля, че имам някъде и видео от тях...
Седалките бяха що годе еднакви при 8-те на А340 (2-4-2) и 10-те на Б772(3-4-3)
За класите - на Б772 бизнеса си бе с ел.кресла, които ставаха легла (2-3-2) - можеш да си спиш нормално, а първа класа си бе с 'апартаменти'/'кабинки' - 2-2-2...
Общо взето - завиждам ти, че си хвъркал в тези класи :)



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: За гражданската авиация и последните инциденти.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 06 Фев 2015 15:16 
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Аватар

Регистриран на: 04 Авг 2007 20:43
Мнения: 7110
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Offline
Предполагам всички видяхте новината за разбилия се GE235

Тайванското бюро за авационна безопасност публикува данни от рекордера на полетни данни:

Изображение

Май става дума за класическа грешка на пилотите - имало е индикация за пожар във втори двигател 35 сек. след излитането, а те са изключили първи...

Това по информация от http://www.flightradar24.com

Като гледам в последните секунди са запалили първи двигател отново и са подали тяга, но твърде, твърде късно и което според мен обяснява рязкото обръщане на саполета в последния момент...

Предполагам клипчетата всички сте ги видели, направо смразяващо.





А това е таксито, което бива закачено от крилото:

Изображение



_________________
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: За гражданската авиация и последните инциденти.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 06 Фев 2015 17:14 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
Като гледам не са му подали тяга (PLA - Power Lever Angle си е около IDLE), а тъкмо са тръгнали да го палят, и той тъкмо е тръгвал да се развърта (температурата е тръгнала нагоре, оборотите също.)....
А втори двигател е 'зависнал' в някакво неизгасено положение, ама не е давал тяга... Дали автоматиката не е помислила, че двигателя е изгаснал и да е флюгирала винта му...
Процеса е бил много скоротечен - жалко за хората...
Ако правилно разчитам диаграмата ситуацията е била:
1. Сигнал за изгасване на 2-ри двигател. Реално на двигателя му спадат оборотите и натоварването (възможно е винта да е станал тежък и автоматиката да е отнела 'газта' на двигателя)..
2. Автоматиката за секунди започва да компенсира, давайки повече газ на 1-ви двигател. Екипажа започва да ръчно да отнема газта на 1-ви двигател.
3. Екипажа добавя газ на 2-ри двигател (разбира се безрезултатно)
4. Спират 1-ви двигател (стоп-кран на горивото)
5. След около 30 сек се усещат, отнемат газта на 2-ри двигател и започват запуск на 1-ви двигател.
6. Падат в момента, в който 1-ви двигател тъкмо е запалил и почва да се развърта...



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: За гражданската авиация и последните инциденти.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 28 Мар 2015 14:28 
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Аватар

Регистриран на: 04 Авг 2007 20:43
Мнения: 7110
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Offline
Запис от последната минута преди катастрофата на 4U 9525:



_________________
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 7 от 7 [ 98 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  


Gemius