Дата и час: 25 Фев 2018 22:50

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




 Страница 9 от 9 [ 126 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: За самолетите...
Непрочетено мнениеПубликувано на: 03 Сеп 2012 20:28 
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Аватар

Регистриран на: 04 Авг 2007 20:43
Мнения: 7110
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Offline
Опитно съм забелязал, че снижаването (от крайцерската височина - 10-11-12 км) започва от около 200км, преди крайната дестинация, независимо от вида на масовите самолети.



_________________
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: За самолетите...
Непрочетено мнениеПубликувано на: 03 Сеп 2012 20:45 
Активен
Активен
Аватар

Регистриран на: 31 Окт 2010 22:19
Мнения: 793
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Offline
slowtraveler написа:
ogi написа:
....Ако става дума за това, което аз си мислех, че е въздушна спирачка, 99% (да не кажа никога) не съм виждал да се ползва от малките самолети (<200 пътници),.....

Точно това имах предвид.... А иначе снижаването наистина го започват от около 80-100nm... 737NG тръгва да се снижава от около Букурещ когато каца във Варна....

Я един интересен технически въпрос - защо Конкорд към края на полета си не може да се движи с нормалната си крейсерска скорост (2 M)? :!: :lol:


Не съм чувал за това, но може да не му достига гориво (ако говорим за Европа-Америка, защото разхода при тези 2 Мах е огромен), а другото което се сещам е, че тази скорост е достижима при силно разреден въздух горе на онези 18 км. височина и при снижаването скоростта трябва да намалява просто защото е излишно да се поддържа при по-плътния въздух със значително по-голямото съпротивление (а може и да е невъзможно дори да се движи с 2 М на 10 км. примерно).

П.С. Горивото в резервоарите се ползва за охлаждане на хидравличните системи, както и на системата за кондициониране и ако е под определено ниво сигурно няма да си върши работата ефективно.



_________________
Life's a journey, not a destination
 Профил  
 
 Заглавие: Re: За самолетите...
Непрочетено мнениеПубликувано на: 03 Сеп 2012 20:58 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
Нито една от горните причини..
Изображение
Жокер - танк No.11 (rear trim tank) :y:



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: За самолетите...
Непрочетено мнениеПубликувано на: 05 Сеп 2012 09:43 
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Аватар

Регистриран на: 04 Авг 2007 20:43
Мнения: 7110
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Offline
Ето така се пътува през океана, без да откачаш... :)


http://vbox7.com/play:8fd1d046f7

Икономичната класа нещо не са се постарали - много стандартна изглежда, особено пък за Емирейтс (аз съм пътувал с Етихад и комфорта на икономичната класа беше доста по-висок от стандартния.



_________________
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: За самолетите...
Непрочетено мнениеПубликувано на: 06 Сеп 2012 08:54 
Активен
Активен
Аватар

Регистриран на: 31 Окт 2010 22:19
Мнения: 793
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Offline
slowtraveler
Най-вероятно няма достатъчно гориво в края на полета за да стоим в кривата на устойчив полет,но не се сещам напред ли се местеше подемната сила при свръхзвуков полет или назад (според подсказката, трябва да е напред) :ches:



_________________
Life's a journey, not a destination
 Профил  
 
 Заглавие: Re: За самолетите...
Непрочетено мнениеПубликувано на: 06 Сеп 2012 10:08 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
Точно заради баланса...
При свръхзвукова скорост подемната сила се измества назад (вижда се на графиката) и 11танк се пълни за компенсация, за да е CG в допустимите граници.
Но при намаляване на горивото трябва да започне прехвърляне от него към разходните танкове, които са напред..



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 9 от 9 [ 126 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  


Gemius