Страница 2 от 3

Re: Резервен ключ

Публикувано: 30 ное 2008 00:01
от Izparitel
Fantomasss написа: Гарантирам че това са оригиналните ключове!!! Или това не е чип. Ще попитам някой ключар.
newcomer написа: Fantomasss, това трябва да е чипа. Или по-скоро това зад него :") И при мен има същия вид. Днес ключаря ми посочи точно това място, което си оградил и ми обясни за тази работа с чиповете.

Re: Резервен ключ

Публикувано: 30 ное 2008 16:07
от Vesko1
Fantomasss написа: Гарантирам че това са оригиналните ключове!!! Или това не е чип. Ще попитам някой ключар.
Fantomasss.....аз ти гарантирам ,че ключа ти е с чип тип "далас".Моят ключ е същият.Цената на такъв ключ е от 80лв нагоре (неоригинален).За оригиналния в БГ-мотор ми искаха 60лв заготовка,10лв нарязване 40лв обучение и ДДС....та ако си от провинцията като мен 130 и транспортните разходи не ти мърдат 150лвлТака ,че си пази ключа за палене ,а отключвай със някакъв от 10 лв без чип . :!:

Re: Резервен ключ

Публикувано: 30 ное 2008 17:56
от todortv
Здравеите колеги,
по въпроса с ключовете аз какво направих:
извадих си ключ за 6лв- с него си карам колата без проблем на газ но свети лампата .Палил съм я многократно.
На практика имобилаизера комуникираики с ЕCU-то спира бензиновата помпа,като не подава захранване на релето.
Достатъчно е да се подаде принудително +12В на бобината на релето и рез. ключ може да се ползва авариино и на бензин.По въпроса със светенето на лампата все не ми остава време ,но като имам резултат ще пиша.Нашите имобилаизери работят на принципа на взаимната индукция и трябва ключа е в тороида,на някои автомобили имобилаизера е на радио връзка и това позволява закрепването му по таблото и работа с други ключове.
Споделения опит е за НубираII 1999г.При отваряне с "фалшивия" ключ също се деактивира алармата.Производителя
е решил че щом имаш ключ значи не си крадеца.

Re: Резервен ключ

Публикувано: 30 ное 2008 18:10
от Vesko1
todortv написа:Здравеите колеги,

извадих си ключ за 6лв- с него си карам колата без проблем на газ но свети лампата .Палил съм я многократно.
.
Как палиш направо на газ....при мене не запали ли на бензин...няма палене...също съм с нубира 2- 2001г...с газ инжекцион БРС.
На практика имобилаизера комуникираики с ЕCU-то спира бензиновата помпа,като не подава захранване на релето.
Достатъчно е да се подаде принудително +12В на бобината на релето и рез. ключ може да се ползва авариино и на бензин.
Как се подава това напрежение...с кабелчета ли ...в момента на паленето ли...не става много ясно.На кое реле се подава -на бенз; помпа ли релето.
По въпроса със светенето на лампата все не ми остава време ,но като имам резултат ще пиша.
Не трупа ли грешки в компютъра?

Re: Резервен ключ

Публикувано: 30 ное 2008 18:26
от todortv
С обикновена уредба съм и мога да запаля направо на газ.
Авариино може и със жица но може да си монтираш ключе за да се подаде 12В.
Като се отвори капака на предпазителите намиращ се при двигатела ,от вътрешната му страна
пише FUEL PUMP RELEY.На единия диагонал на релето са контактите на другия бобината.

Re: Резервен ключ

Публикувано: 30 ное 2008 20:12
от paci
моита и тя има 4ип,но и на газ неще да пали :(

Re: Резервен ключ

Публикувано: 30 ное 2008 21:32
от todortv
paci написа:моита и тя има 4ип,но и на газ неще да пали :(

Колега, не ми се пише по тази тема ,че инфото може да се използва недобронамерено.

Re: Резервен ключ

Публикувано: 30 ное 2008 21:36
от Izparitel
Номера е до болка известен на апашите и се прилага и при далеч по-висок клас автомобили.

Re: Резервен ключ

Публикувано: 30 ное 2008 21:39
от todortv
Тези апаши за , които говориш не се занимават с нубира.

Re: Резервен ключ

Публикувано: 30 ное 2008 21:53
от Izparitel
Дано си прав!
На Кадета му се пробваха преди време, въпреки, че си беше на годинки и е от /почти/ най-ниския клас.
Определено алармата /с вграден имобилайзер/ не ги спря, та след случката му сложих и допълнителен имобилайзер.

Re: Резервен ключ

Публикувано: 30 ное 2008 22:17
от авео
Един прекъсвач на захранването,известен само на вас,върши същата работа.

Re: Резервен ключ

Публикувано: 30 ное 2008 22:18
от todortv
И на Кадета и на Москвича посегнаха но бяха с аларма и "имобилаизер" собствено производство и не успяха.

Re: Резервен ключ

Публикувано: 30 ное 2008 22:27
от Izparitel
Колкото са по-нетрадиционни нещата, толкоз по-голям шанс има колата да остане при теб. Срещу влачене или бутане броня в броня спасение няма, е в някаква степен помагат устройствата за блокиране на волана, педали или скоростен лост, но ги преодоляват по механичен път.
Иначе класиката е прекъсване на веригата на бензиновата помпа /не помага на газ/ и прекъсване по веригите за запалването.
Има специалисти, дето не ги интересува ти какво си прекъснал, а направо си подават 12 V към определена точка за модела и прескачат защитите.
(sorry)

Има и по-нетрадиционни методи - кабел с високо напрежение като за свещ под калъфа на седалката, който жули яко, ако не знаеш да го изключиш преди да дадеш на контакт и нещо просто - дъска с пирони на седалката.

Re: Резервен ключ

Публикувано: 30 ное 2008 22:29
от todortv
Или я товарят на колесар пък тя нека си пищи.

Re: Резервен ключ

Публикувано: 30 ное 2008 22:52
от Izparitel
todortv написа:Или я товарят на колесар пък тя нека си пищи.
Няма кой да я остави да пищи, първата работа е сирената да млъкне.
А между другото не знаех, че вече използват и колесари.