Дата и час: 25 Фев 2018 16:47

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




 Страница 2 от 3 [ 34 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Резервен ключ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Ное 2008 01:01 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 17 Фев 2008 21:20
Мнения: 10189
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Offline
Fantomasss написа:
Гарантирам че това са оригиналните ключове!!! Или това не е чип. Ще попитам някой ключар.


newcomer написа:
Fantomasss, това трябва да е чипа. Или по-скоро това зад него :") И при мен има същия вид. Днес ключаря ми посочи точно това място, което си оградил и ми обясни за тази работа с чиповете.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Резервен ключ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Ное 2008 17:07 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 28 Авг 2007 22:42
Мнения: 2318
МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
От: Кърджали

Offline
Fantomasss написа:
Гарантирам че това са оригиналните ключове!!! Или това не е чип. Ще попитам някой ключар.

Fantomasss.....аз ти гарантирам ,че ключа ти е с чип тип "далас".Моят ключ е същият.Цената на такъв ключ е от 80лв нагоре (неоригинален).За оригиналния в БГ-мотор ми искаха 60лв заготовка,10лв нарязване 40лв обучение и ДДС....та ако си от провинцията като мен 130 и транспортните разходи не ти мърдат 150лвлТака ,че си пази ключа за палене ,а отключвай със някакъв от 10 лв без чип . :!:



_________________
Изображение
Nubira 1,6-16V
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Резервен ключ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Ное 2008 18:56 
Модератор
Модератор
Аватар

Регистриран на: 02 Окт 2008 08:04
Мнения: 1923
МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
От: В.Търново

Offline
Здравеите колеги,
по въпроса с ключовете аз какво направих:
извадих си ключ за 6лв- с него си карам колата без проблем на газ но свети лампата .Палил съм я многократно.
На практика имобилаизера комуникираики с ЕCU-то спира бензиновата помпа,като не подава захранване на релето.
Достатъчно е да се подаде принудително +12В на бобината на релето и рез. ключ може да се ползва авариино и на бензин.По въпроса със светенето на лампата все не ми остава време ,но като имам резултат ще пиша.Нашите имобилаизери работят на принципа на взаимната индукция и трябва ключа е в тороида,на някои автомобили имобилаизера е на радио връзка и това позволява закрепването му по таблото и работа с други ключове.
Споделения опит е за НубираII 1999г.При отваряне с "фалшивия" ключ също се деактивира алармата.Производителя
е решил че щом имаш ключ значи не си крадеца.


Последна промяна todortv на 30 Ное 2008 19:11, променена общо 1 път


_________________
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Резервен ключ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Ное 2008 19:10 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 28 Авг 2007 22:42
Мнения: 2318
МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
От: Кърджали

Offline
todortv написа:
Здравеите колеги,

извадих си ключ за 6лв- с него си карам колата без проблем на газ но свети лампата .Палил съм я многократно.
.
Как палиш направо на газ....при мене не запали ли на бензин...няма палене...също съм с нубира 2- 2001г...с газ инжекцион БРС.

Цитат:
На практика имобилаизера комуникираики с ЕCU-то спира бензиновата помпа,като не подава захранване на релето.
Достатъчно е да се подаде принудително +12В на бобината на релето и рез. ключ може да се ползва авариино и на бензин.
Как се подава това напрежение...с кабелчета ли ...в момента на паленето ли...не става много ясно.На кое реле се подава -на бенз; помпа ли релето.
Цитат:
По въпроса със светенето на лампата все не ми остава време ,но като имам резултат ще пиша.
Не трупа ли грешки в компютъра?



_________________
Изображение
Nubira 1,6-16V
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Резервен ключ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Ное 2008 19:26 
Модератор
Модератор
Аватар

Регистриран на: 02 Окт 2008 08:04
Мнения: 1923
МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
От: В.Търново

Offline
С обикновена уредба съм и мога да запаля направо на газ.
Авариино може и със жица но може да си монтираш ключе за да се подаде 12В.
Като се отвори капака на предпазителите намиращ се при двигатела ,от вътрешната му страна
пише FUEL PUMP RELEY.На единия диагонал на релето са контактите на другия бобината.



_________________
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Резервен ключ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Ное 2008 21:12 
Свръх-активен
Свръх-активен
Аватар

Регистриран на: 25 Окт 2008 21:45
Мнения: 1424
Местоположение: stara zagora
Skype: pacu-racer
МПС: nexia
От: KOREQ

Offline
моита и тя има 4ип,но и на газ неще да пали :(


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Резервен ключ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Ное 2008 22:32 
Модератор
Модератор
Аватар

Регистриран на: 02 Окт 2008 08:04
Мнения: 1923
МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
От: В.Търново

Offline
paci написа:
моита и тя има 4ип,но и на газ неще да пали :(



Колега, не ми се пише по тази тема ,че инфото може да се използва недобронамерено.



_________________
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Резервен ключ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Ное 2008 22:36 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 17 Фев 2008 21:20
Мнения: 10189
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Offline
Номера е до болка известен на апашите и се прилага и при далеч по-висок клас автомобили.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Резервен ключ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Ное 2008 22:39 
Модератор
Модератор
Аватар

Регистриран на: 02 Окт 2008 08:04
Мнения: 1923
МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
От: В.Търново

Offline
Тези апаши за , които говориш не се занимават с нубира.



_________________
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Резервен ключ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Ное 2008 22:53 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 17 Фев 2008 21:20
Мнения: 10189
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Offline
Дано си прав!
На Кадета му се пробваха преди време, въпреки, че си беше на годинки и е от /почти/ най-ниския клас.
Определено алармата /с вграден имобилайзер/ не ги спря, та след случката му сложих и допълнителен имобилайзер.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Резервен ключ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Ное 2008 23:17 
Модератор
Модератор
Аватар

Регистриран на: 05 Авг 2007 18:53
Мнения: 3086
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

Offline
Един прекъсвач на захранването,известен само на вас,върши същата работа.



_________________
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Резервен ключ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Ное 2008 23:18 
Модератор
Модератор
Аватар

Регистриран на: 02 Окт 2008 08:04
Мнения: 1923
МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
От: В.Търново

Offline
И на Кадета и на Москвича посегнаха но бяха с аларма и "имобилаизер" собствено производство и не успяха.



_________________
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Резервен ключ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Ное 2008 23:27 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 17 Фев 2008 21:20
Мнения: 10189
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Offline
Колкото са по-нетрадиционни нещата, толкоз по-голям шанс има колата да остане при теб. Срещу влачене или бутане броня в броня спасение няма, е в някаква степен помагат устройствата за блокиране на волана, педали или скоростен лост, но ги преодоляват по механичен път.
Иначе класиката е прекъсване на веригата на бензиновата помпа /не помага на газ/ и прекъсване по веригите за запалването.
Има специалисти, дето не ги интересува ти какво си прекъснал, а направо си подават 12 V към определена точка за модела и прескачат защитите.
(sorry)

Има и по-нетрадиционни методи - кабел с високо напрежение като за свещ под калъфа на седалката, който жули яко, ако не знаеш да го изключиш преди да дадеш на контакт и нещо просто - дъска с пирони на седалката.


Последна промяна Izparitel на 01 Дек 2008 00:31, променена общо 1 път

 Профил  
 
 Заглавие: Re: Резервен ключ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Ное 2008 23:29 
Модератор
Модератор
Аватар

Регистриран на: 02 Окт 2008 08:04
Мнения: 1923
МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
От: В.Търново

Offline
Или я товарят на колесар пък тя нека си пищи.



_________________
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Резервен ключ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Ное 2008 23:52 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 17 Фев 2008 21:20
Мнения: 10189
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Offline
todortv написа:
Или я товарят на колесар пък тя нека си пищи.


Няма кой да я остави да пищи, първата работа е сирената да млъкне.
А между другото не знаех, че вече използват и колесари.


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 2 от 3 [ 34 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  


Gemius