Re: За самолетите...
Публикувано: 03 сеп 2012 20:28
Опитно съм забелязал, че снижаването (от крайцерската височина - 10-11-12 км) започва от около 200км, преди крайната дестинация, независимо от вида на масовите самолети.
Форум на любителите на автомобили с марките Daewoo и Chevrolet
https://daewoo-chevrolet.com/forum/
Не съм чувал за това, но може да не му достига гориво (ако говорим за Европа-Америка, защото разхода при тези 2 Мах е огромен), а другото което се сещам е, че тази скорост е достижима при силно разреден въздух горе на онези 18 км. височина и при снижаването скоростта трябва да намалява просто защото е излишно да се поддържа при по-плътния въздух със значително по-голямото съпротивление (а може и да е невъзможно дори да се движи с 2 М на 10 км. примерно).slowtraveler написа:Точно това имах предвид.... А иначе снижаването наистина го започват от около 80-100nm... 737NG тръгва да се снижава от около Букурещ когато каца във Варна....ogi написа:....Ако става дума за това, което аз си мислех, че е въздушна спирачка, 99% (да не кажа никога) не съм виждал да се ползва от малките самолети (<200 пътници),.....
Я един интересен технически въпрос - защо Конкорд към края на полета си не може да се движи с нормалната си крейсерска скорост (2 M)?