Страница 1 от 2

Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE

Публикувано: 19 ное 2014 00:29
от Be CooL
Здравейте искам да си сменя двигателя на ланоса прочетох темите на колегите и имам няколко въпроса.
Скоростната кутия става ли без преправяне на ц20не?
Ако става скоростната кутия двигателя с оргиналния съединител ли си остава?

Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE

Публикувано: 19 ное 2014 17:13
от georgiev10
На двата ти въпроса отговорът е "да".

Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE

Публикувано: 19 ное 2014 20:26
от Be CooL
Мерси много за бързия отговор, защото ми дават една бракувана вектра за 300лв и трябва до 2 дни да реша какво да правя, че отива на вторични.
Днес я гледах двигателя работи добре, мерих му компресията (11 на всички цилиндри ) задния мост е с дискови спирачки и него мисля да го сложа на ланоса, скоростите са блокирали и затова питах дали може да се сложи на кутията от ланоса.

Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE

Публикувано: 20 ное 2014 10:49
от The Stig
Звучи добре- направо като подарък за Коледа. Действай :y:

Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE

Публикувано: 20 ное 2014 11:20
от miroki
Ти си с дългите скорости и мисля ще се получи.
При мен кутията е с късите скорости и на двигателя ще му липсва хубавата 5 та.
Един въпрос и от мен, ако се сложи и скоростната от опела, съединителя може ли да се пригоди, че е с жило, а нашия с помпа?
Аз докато умувах какво да правя си намерих едно C18nz, със скорости, само, че не мога да замеря нищо, понеже не е от Варна. Та и за това питам, как да пригодя съединителя. Ако реша да сменям.
Всъщност всички агрегати ли се наместват без преправяне? Динамо, стартер, компресор климатик и т.н.?

Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE

Публикувано: 20 ное 2014 11:40
от Be CooL
Да със дългите скорости съм и много се мъчи сегашното двигателче. Съединителя предполагам може да се направи ако си Вземеш педали и жило от опел. При теб не знам колко са ти големи външните карета и дали има полуоски които да паснат без да сменяш главините. Аз съм с най-малките карета(22 шлици) и ако сменя скорости трябва да сменям всичко.
Взех я днес колата и видях, че и радиатора е спукан. Въпроса ми е колегите със сменени двигатели с какви радиатори карат?
На външен вид опелския е два пъти по-дебел. Другия въпрос е с опелския датчик таблото ще показва ли горе-долу реална температура или да си слагам от ланоса?
На първо време мисля да вържа само температурата и оборотомера, защото колата ми трябва всеки ден и трансплантацията трябва да стане за два дни максимум.

Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE

Публикувано: 20 ное 2014 13:21
от georgiev10
miroki написа:Един въпрос и от мен, ако се сложи и скоростната от опела, съединителя може ли да се пригоди, че е с жило, а нашия с помпа?
Всъщност всички агрегати ли се наместват без преправяне? Динамо, стартер, компресор климатик и т.н.?
Маха се опелската вилката на съединителя със втулките и се прехвърлят тези от Ланоса заедно със помпата. Относно втория въпрос - динамото и стартера си идват със новия мотор, с компресора и хидравличната помпа работата е сложа, но има няколко решения.
Be CooL написа:Да със дългите...
Шлиците на вътрешните карета стават на опелските кутии F16, F18, F20 и F28, така не е проблем да си сложиш каквато искаш кутия от гореизброените. Относно радиатора 5г. карах с оригиналния, сега съм със някакъв заместител няма проблеми там. Датчика показва нещо, колко е вярно не се знае. С малко каране ще разбереш къде трябва да седи стрелката и къде се включват перките. Освен температурата(на таблото може би имаш предвид) трябва да вземеш сигнал от температурния датчик за двигателя към компютъра на Ланоса, за да знае кога да ти пусне перките за охлаждането.
Тази работа за 2 дена ме съмнява доста, винаги излиза нещо непредвидено.

Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE

Публикувано: 20 ное 2014 13:46
от Be CooL
Отново благодаря за бързия и точен отговор. И пак един въпрос, като нямам климатик какво трябва да се преправя на хидравличната помпа. Относно двата дни, затова питам за всичко което не ми е ясно, за да мога да се подготвя предварително и да няма изненади. С брат ми миналата седмица сменихме рейка и накрайници за 4 часа, така че се надявам да се справим. Ваденето и слагането на двг чисто механично не е нещо сложно, на мен по-големия проблем ми е инсталацията и там разчитам на брат ми.

Относно каретата ясно е, че ще стават но външните карета стават консуматив. Преди години имах астра гси със доста направен двигател и всеки месец сменях карета, затова казвам, че трябва да се сменят с по-големи каретата и главините съответно. Не знам как да кача клипче да видите как вървеше астрата.

Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE

Публикувано: 20 ное 2014 14:32
от georgiev10
Като нямаш климатик си ползваш помпата на NE-то, трябва да видиш само маркуча за високото налягяне да ще стане.
Относно външните карета - могат да се сменят със големи от Ланос 1.6 16V(по каталог ги дават, че са големи) или Есперо 2.0, с тях и макферсони с главини от Опел с биг блок, може и само главини.

Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE

Публикувано: 20 ное 2014 14:42
от miroki
georgiev10 написа:
miroki написа:Един въпрос и от мен, ако се сложи и скоростната от опела, съединителя може ли да се пригоди, че е с жило, а нашия с помпа?
Всъщност всички агрегати ли се наместват без преправяне? Динамо, стартер, компресор климатик и т.н.?
Маха се опелската вилката на съединителя със втулките и се прехвърлят тези от Ланоса заедно със помпата. Относно втория въпрос - динамото и стартера си идват със новия мотор, с компресора и хидравличната помпа работата е сложа, но има няколко решения.
Явно за това ми бягат по сервизите и не се хващат.
Трябва да се пазарят и динамото и стартера значи...
пп. Сайта нещо пада постоянно.

Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE

Публикувано: 30 мар 2015 17:49
от Be CooL
Колеги вече три месеца се радвам на ц20не-то и резултата е тропащи външни карета и трудно превключваща скоростна кутия. Сега си търся скорости от ц20не, че на вектрата от която взех двигателя бяха блокирали. Въпроса ми е скоростите от ц20не-то с лапата от оргиналните скорости на ланоса стават ли ?
И ако някой има за продаване лапа от кадет с голям блок да казва, че навих и един приятел да си сменя двигателя.

Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE

Публикувано: 30 мар 2015 18:37
от georgiev10
Ползваш си оригиналната лапа на Ланоса за скоростите. За каретата съм ти писал по-горе каква е процедурата, става и дясна полуоска с висящ лагер от Калибра/Вектра(при условие че смениш главините/макферсоните с големи). Проблема със скоростите може да е от съединителя - притискателя не отлепва добре. Решението е по-дълъг щок на долната помпа, при мен така се оправиха нещата. Качи малко снимки да изплакнем очите :D

Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE

Публикувано: 30 мар 2015 19:59
от Be CooL
Проблема не е от съединителя, първа и задна си влизат добре, трета и четвърта е зор голям. Синхронизаторите са си износени, то кутията си е на 300 000км :D . Имам полуоски и макферсони от вектрата от която свалих двигателя и ще си ползвам тях, само трябва да проверя дали на макферсона на вектрата може да се сложи тампона на ланоса. Само че аз съм в София, а макферсоните са във Враца . Снимки трудно щото си наводних телефона, в момента съм с нокия с фенерче :D . Като сменям скоростите ще се постарая да снимам всичко и ще пусна една тема как се прави стъпка по стъпка, ако има и други желаещи да ги улесня малко.

Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE

Публикувано: 30 мар 2015 21:10
от georgiev10
Тампона ще стане, но трябва да ползваш вектровите пружини. Пробвал съм цяла дясна полуоска от Астра и не става, така че се съмнявам да стане от Вектрата, трябва да е модела с висящ лагер като тази.
Изображение

Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE

Публикувано: 31 мар 2015 14:32
от Be CooL
А ти с какви скорости, полуоски/карета и макферсони/главини караш. И от какво е полуоската с висящ лагер, че за първи път виждам такава. Миналата година работих няколко месеца в мегапартс и буквално съм виждал хиляди опелски полуоски и нито една нямаше висящ лагер.