Малко развитие по темата.Има добри и лоши новини както винаги.Но първо добрите.Сетъпа е:
Двигател -0.8 кубика инжекторите сменени с 270сс от 1.8т двигател на ВАГ.
Преработена горивна магистрала.Рейката преработена за да се монтира горивен регулатор от ОПЕЛ C20NE.
Запалването е преработено с 3 бубини вместо с делко(това бяха изискванията на електрониката).
Като стана въпрос и за нея.Стандартната електроника е сменена със stаnd alone електроника-Mega Squirt.
Турбото е IHI RHB5,колектора и даунпайпа са къстъм мейд.Комплекта турбо,колектор и даунпайп са купени от не безизвестният колега с Тикото Турбо -Просто за информация!!!!
Кулера е от Астра 1.7ТД
Пътища не са от силиконови колена а от тръбите на астрата и алуминизирани колена.
Разтоварващия клапан е реплика на Greddy Type R май беше.
Manual Boost Controller.
Главата е цялостно ревизирана.Сменени водачи,клапани и маслообирачи за клапани.Зенкеровани седла на клапани и припаснати.
Изключен EGR и изхвърлен брутално на боклука
Еколозите да го
Ами май това се сещам за момента.Снимки няма как поради факта че разкарах телефона с камера пък фото апарат немам
Май имаше и още неща ама загубих им дирята
Та както и повечето ще попитат и какво става след всичко това.Ами тези дни ще кача графиката от диното.
Динотеста и настройките на компютъра са направени в небезизвестния(за да не правя реклама няма да споменавам името не че не искам и съм им страшно благодарен)сервиз на магистрала Тракия след Църна Маца.
Та да си дойдем на резултатите.Мерено е на колелетата.
94 конски сили на 5400оборота
123 НМ на около 5000.На 0.6 бара
Най неуобното е че скоростната кутийка е с много къси предавки и максималната скоротс е 160 и бие прекъсвач.Но пък ги вдига с такава лекота че нямам думи ебати кефа си е с тази бълха да разминаваш колите със 160 и да се чудят какво става.Разхода е 10 на сто за времето за което успях да я покарам.И то не със жалене.Абе стана идеалната градска количка.
Турбото захапва от 2500 на около 3800 е на фулбуст.
За справка стандартно е 51кс на 6000 оборота
за нютоните май бяха 60.
Та общото положение е такова стандартната бензинова помпа повече от това не може да направи.Трябва да се смени с потопяема от астра ГСИ или някъф Гоуф ГТИ абе потопяема дето стандартно държи на около 150 кончета.
Колата е настроена перфектно има ресурс без проблем да се надуе до 1 бар,но след като се смени помпата че със стандартната обеднава сместа и ще стане сакътлък.Очакванията на 1 бар са около 130 коня на колела и около 190НМ.
Ами това е май.
За съжаление се налага да се разделя с нея толкова скоро
и може да я видите по пътя но в ръцете на някой друк мераклия.Идеята ми беше да се сменят спирачките от хонда акорд с по големи дискове и спирачни апарати да се боядиса и да се оправи салона че този е трагичен(така си е просто стандартно).Но като всяко хубаво нещо и това си има край.За съжаление отива в раздел ПРОДАВА.