My Lanos Individual
- JelqzkoJelqzkov
- Редовен
- Мнения: 209
- Регистриран: 14 яну 2013 22:44
- МПС: Daewoo Tacuma SE 1.6 16V LPG
- Име: Желязко
Re: My Lanos Individual
Заради черния таван определено вървят и черни джанти, но не всеки мдоел изглежда добре черен.
Re: My Lanos Individual
Може и да изглежда така от самата снимка, не изпъква черния таван.JelqzkoJelqzkov написа:Заради черния таван определено вървят и черни джанти, но не всеки мдоел изглежда добре черен.
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: My Lanos Individual
Сегашните джанти са отвратителни, спор няма. Просто козметически бяха в много лошо състояние и нямах време да се занимавам много с тях- ударих им една шкурка и ги напръсках хубаво с черен мат, за да се покрият максимално забележките. Иначе като измия колата, джантите и покрива добре се връзват и изглежда приятно.
Все пак зимата е нормално да сме грозни- за другата ще мисля нещо по-добро.
Иначе съм фен на черните джанти, но трябва да са по-голям размер. За Ланосът- поне 15, даже и те ще малеят, 16'(може и 17' ама много зор работа...) ще е най-добре според мен. Лично аз, след време, виждам колата си в тези цветове:
-цветът по каталог е от Nissan Skyline-
-и един български автомобил-
Такъв цвят, черния покрив си остава, големи тъмно-графитени/черни джанти... размечтах се.
Все пак зимата е нормално да сме грозни- за другата ще мисля нещо по-добро.
Иначе съм фен на черните джанти, но трябва да са по-голям размер. За Ланосът- поне 15, даже и те ще малеят, 16'(може и 17' ама много зор работа...) ще е най-добре според мен. Лично аз, след време, виждам колата си в тези цветове:
-цветът по каталог е от Nissan Skyline-
-и един български автомобил-
Такъв цвят, черния покрив си остава, големи тъмно-графитени/черни джанти... размечтах се.
- JelqzkoJelqzkov
- Редовен
- Мнения: 209
- Регистриран: 14 яну 2013 22:44
- МПС: Daewoo Tacuma SE 1.6 16V LPG
- Име: Желязко
Re: My Lanos Individual
Почвате да ме ядосвате вече
Тези джанти ми ги показа брат ми - точно на този голф.
Препоръчах ги на колега от Опел форума - купи си 19" такива.
Мой приятел си взе 17" такива...
Вече го чувствма като изневяра
Tmason TN1
Варианта с тъмно-графитена кола и черни големи джанти е доста
Тези джанти ми ги показа брат ми - точно на този голф.
Препоръчах ги на колега от Опел форума - купи си 19" такива.
Мой приятел си взе 17" такива...
Вече го чувствма като изневяра
Tmason TN1
Варианта с тъмно-графитена кола и черни големи джанти е доста
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: My Lanos Individual
Малко диоди- на плафона и на осветлението на номера. По-нататък може и на други места.
- Hunter
- Напреднал
- Мнения: 421
- Регистриран: 01 сеп 2012 22:40
- МПС: Subaru Forester 2.0
- От: София
- Контакти:
Re: My Lanos Individual
Какви диоди сложи
Офтопик:
Subaru Forester 2.0 LPG
Daewoo Lanos 1.4 CNG - ex
Daewoo Lanos 1.4 CNG - ex
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: My Lanos Individual
За плафона- може да се свържеш с ogi ако има останали бройки. Изключително съм доволен от диодите- много приятна и силна светлина.
За тези на номера- http://www.autopro.bg/%D1%81%D0%B2%D0%B ... 4%D0%B0-82" onclick="window.open(this.href);return false; Много ми харесва как светят. Ако се задържат без да изгорят, ще поръчам още за габаритите и Нексията.
За тези на номера- http://www.autopro.bg/%D1%81%D0%B2%D0%B ... 4%D0%B0-82" onclick="window.open(this.href);return false; Много ми харесва как светят. Ако се задържат без да изгорят, ще поръчам още за габаритите и Нексията.
- human1970
- Редовен
- Мнения: 175
- Регистриран: 13 дек 2012 11:59
- Skype: fisherman6511
- МПС: Daewoo Lanos 1.5 - 2000г
- Име: Иван
Re: My Lanos Individual
Диодите за плафона при мен светят по същия начин. Аз си ги купих за 4,50лв. Представлява една платка с доколкото си спомням 12 диода в правоъгълник, със залепяща се основа. Платката е с извод с малка букса, като в комплекта има 2 накрайника - единия е оформен като оригиналната крушка на плафона, а другия е като лампа за табло. Ако трябва мога тези дни да отида до магазина да направя подробни снимки и да ги кача. Според мен това е най-доброто, евтино и универсално решение с диоди за осветяване на купе, багажник и т.н.
Аз се чудя как да направя с някакво бутонче - като се отвори жабката и да светва лампа.
Аз се чудя как да направя с някакво бутонче - като се отвори жабката и да светва лампа.
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: My Lanos Individual
Това представляват диодите в плафона: тип Festoon
На живо свети уникално.
Иначе по план, до 2 седмици вече ще бъдем ниски и с летния екип.
На живо свети уникално.
Иначе по план, до 2 седмици вече ще бъдем ниски и с летния екип.
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: My Lanos Individual
Днес малко раздвижване.... сложихме окачването отзад. Разликата между стоковите задни пружини на Ланоса и червените е 6 см. Свалихме колата за малко от подемника да видим как горе-долу ще стои, само за проба със зимните джанти- колата е брутално ниска.
Отпред, както се очакваше, опелските пружини не стават(не лягат както трябва в чашката на Ланоския шенкел) и ще трябва да се търсят шенкели от Кадет/Астра Ф. Но като видях как падна отзад, не ми се мисли отпред какво ще бъде- очаквам с този сетъп да падне с около 10 см поне..... Май-май няма да се задържа дълго време с това 60/40. А и, поне за сега, не виждам как ще събера 15-ките в калниците.
Дано утре намеря нужните части и да съберем колата и ще щракна някоя снимка, ако въобще успея да изляза от сервиза без да спукам картера....
Отпред, както се очакваше, опелските пружини не стават(не лягат както трябва в чашката на Ланоския шенкел) и ще трябва да се търсят шенкели от Кадет/Астра Ф. Но като видях как падна отзад, не ми се мисли отпред какво ще бъде- очаквам с този сетъп да падне с около 10 см поне..... Май-май няма да се задържа дълго време с това 60/40. А и, поне за сега, не виждам как ще събера 15-ките в калниците.
Дано утре намеря нужните части и да съберем колата и ще щракна някоя снимка, ако въобще успея да изляза от сервиза без да спукам картера....
- gigabate
- Активен
- Мнения: 514
- Регистриран: 31 мар 2010 20:47
- Skype: ivan_444
- МПС: Daewoo Lanos 1.4SE LPG-BRC
- От: Казанлък
- Име: Иван
Re: My Lanos Individual
Много добре стои ...а не опират ли гумите?
http://www.carspending.com/bg/vehicles/ ... ewoo-lanos" onclick="window.open(this.href);return false;
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: My Lanos Individual
За всеобщо(и мое) учудване, никъде не опира....дори и с 3-ма стабилни човека. Отпред няма абсолютно никакво място под калника, гумата се разминава на косъм с подкалниците и чашките на шенкелите- завивам на магия.
Вече сме с шенкели от Астра Ф(1,6) и имам огромен избор за сетъпи отпред. Разликата между стоковите предни пружини на Ланоса и червените от ГСИ е цели 13 см- 35>22
Возията е много стегната- лично на мен това много ми допада. Имах опасения, че ще бъде непоносимо, но поне за мен не е така. В завоите колата няма никакво странично накланяне. За сега се чувствам добре с кита на FK, по-нататък може нещо по-класно и скъпо.
Всъщност най-трудното нещо днес, беше махането на колата от подемника- дойде прекалено ниска за рамената и беше голям въртел докато се оправим...
Височина е убийствена- предната броня, както и картера, са на 3 пръста от земята.... за сега нямам проблеми с легналите полицаи и дупките. Просто започнах да карам още по-внимателно и бавно- няма как красотата изисква жертви. Иначе определено ще забравя за някои маршрути.
Малко пълнеж за гаража:
И малко гадни снимки. Ще има повече след като мина през автомивката...ако въобще успея да вляза в нея
Вече сме с шенкели от Астра Ф(1,6) и имам огромен избор за сетъпи отпред. Разликата между стоковите предни пружини на Ланоса и червените от ГСИ е цели 13 см- 35>22
Возията е много стегната- лично на мен това много ми допада. Имах опасения, че ще бъде непоносимо, но поне за мен не е така. В завоите колата няма никакво странично накланяне. За сега се чувствам добре с кита на FK, по-нататък може нещо по-класно и скъпо.
Всъщност най-трудното нещо днес, беше махането на колата от подемника- дойде прекалено ниска за рамената и беше голям въртел докато се оправим...
Височина е убийствена- предната броня, както и картера, са на 3 пръста от земята.... за сега нямам проблеми с легналите полицаи и дупките. Просто започнах да карам още по-внимателно и бавно- няма как красотата изисква жертви. Иначе определено ще забравя за някои маршрути.
Малко пълнеж за гаража:
И малко гадни снимки. Ще има повече след като мина през автомивката...ако въобще успея да вляза в нея
- JelqzkoJelqzkov
- Редовен
- Мнения: 209
- Регистриран: 14 яну 2013 22:44
- МПС: Daewoo Tacuma SE 1.6 16V LPG
- Име: Желязко
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: My Lanos Individual
Има време да стане наистина скандалнаJelqzkoJelqzkov написа:Колата е скандална!
В какъв смисъл не лягаха? Имаха луфтове?
За пружините- да, има луфт и не пасва на засечката на шенкела на Ланоса. Просто формата отдолу на Опелските пружини и тези на Ланоса е малко различна и не може да легне хубаво в чашката. До последно си мислехме, че ще станат(въпреки, че още преди много време georgiev10 ми каза, че няма да станат), но след като разглобихме всичко ясно се видя, че няма да стане номера без нови шенкели.
Тук много добре се вижда разликата във височината "преди и след" :
Въобще не си личи, нали ?