Аз лично бих предпочел да сложа на дизела PBOX , и ще ви обясня защо...
Пауър-бокса е средство , което повишава горивоподаването с цел повече мощност и Нищо повече.
Върши работа , само и единствено ако е направен за точния модел автомобил и т.н.
Разликата му с "чипа"или както там го наричате, защото и PBOX е "чип" и това за мен е неправилно е ,че при "чипа" ,най-често турбината се "натяга" , тоест повишава се нейното налягане, което вече само по себе си е доста по-рисковано за обикновения двигател.
Доста често "майсторите" , само повишават налягането, а горивоподаването си остава същото.Това, което вие наричате "чип"
Никоя кола няма да се счупи от подаване на малко повече гориво.
+ това пауър бокса се слага толкова трудно , колкото да си смените бушона на арматурното табло и се маха също толкова трудно.
И за мен най-голямата полза е ,че аз ще си го сложа,а не някой друг.
Псевдо тунер , който ще ми ровичка колата.
Докато "чипа" бог знае , тоя който го прави и слага , колко е компетентен и опитен.
И дали вместо да ти настройва колата с "лаптопа" , той не нарежда пасеанс.
Повярвайте ми дълго време съм в тези среди и се броят на пръсти истинските мапери в тази страна!
Имах случай:
Препоръчах на мой добър приятел тук в Пловдив - най-известната в града фирма за турбо проекти , чипове и дино.
Колата беше БМВ 320 дизел Е46 .
Сложиха и "чип" , качиха я на диното и колата показа 140 коня (заводско е 150)
След ,което момчето възрази ...
Е как!? Аз ви давам 400 лева и колата от 150 става 140? при положение ,че беше страшно, ама страшно читава.
След ровене отново в компа и при следващия рън на диното , колата показа 163 коня.
Буквално за интервал от 2-3 минути.
Обяснете ми как стана това?Аз бях потресен.
Грешката е в диното , в мапера или в момчето ,че си закара там колата?

)