тунинг на лачети дизел
-
- Редовен
- Мнения: 166
- Регистриран: 26 дек 2009 01:15
- МПС: chevrolet lacetti 2.0D
- От: sofia
- Име: LAKERSBG
тунинг на лачети дизел
Някой престрашил ли се е вече да вдигне конете на своето лачети? Кое е по-добре според вас, чип или powerbox? 2рото май е по-безопасно? 1 приятел щеше да си прави чип тунинг на каптивата и майстора му счупи компа на колата... За малко да олекне моя приятел с 2000лв, добре че оня намери от някъде друг комп... Та, споделете мнение за 2та метода Замислих се по темата след като видях този сайт: http://genercom.bg/products/9
- НиКо
- Редовен
- Мнения: 189
- Регистриран: 04 май 2009 19:24
- Skype: beersexandcska
- МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
- От: Пловдив
- Име: Нико
Re: тунинг на лачети дизел
Аз лично бих предпочел да сложа на дизела PBOX , и ще ви обясня защо...
Пауър-бокса е средство , което повишава горивоподаването с цел повече мощност и Нищо повече.
Върши работа , само и единствено ако е направен за точния модел автомобил и т.н.
Разликата му с "чипа"или както там го наричате, защото и PBOX е "чип" и това за мен е неправилно е ,че при "чипа" ,най-често турбината се "натяга" , тоест повишава се нейното налягане, което вече само по себе си е доста по-рисковано за обикновения двигател.
Доста често "майсторите" , само повишават налягането, а горивоподаването си остава същото.Това, което вие наричате "чип"
Никоя кола няма да се счупи от подаване на малко повече гориво.
+ това пауър бокса се слага толкова трудно , колкото да си смените бушона на арматурното табло и се маха също толкова трудно.
И за мен най-голямата полза е ,че аз ще си го сложа,а не някой друг.
Псевдо тунер , който ще ми ровичка колата.
Докато "чипа" бог знае , тоя който го прави и слага , колко е компетентен и опитен.
И дали вместо да ти настройва колата с "лаптопа" , той не нарежда пасеанс.
Повярвайте ми дълго време съм в тези среди и се броят на пръсти истинските мапери в тази страна!
Имах случай:
Препоръчах на мой добър приятел тук в Пловдив - най-известната в града фирма за турбо проекти , чипове и дино.
Колата беше БМВ 320 дизел Е46 .
Сложиха и "чип" , качиха я на диното и колата показа 140 коня (заводско е 150)
След ,което момчето възрази ...
Е как!? Аз ви давам 400 лева и колата от 150 става 140? при положение ,че беше страшно, ама страшно читава.
След ровене отново в компа и при следващия рън на диното , колата показа 163 коня.
Буквално за интервал от 2-3 минути.
Обяснете ми как стана това?Аз бях потресен.
Грешката е в диното , в мапера или в момчето ,че си закара там колата? )
Пауър-бокса е средство , което повишава горивоподаването с цел повече мощност и Нищо повече.
Върши работа , само и единствено ако е направен за точния модел автомобил и т.н.
Разликата му с "чипа"или както там го наричате, защото и PBOX е "чип" и това за мен е неправилно е ,че при "чипа" ,най-често турбината се "натяга" , тоест повишава се нейното налягане, което вече само по себе си е доста по-рисковано за обикновения двигател.
Доста често "майсторите" , само повишават налягането, а горивоподаването си остава същото.Това, което вие наричате "чип"
Никоя кола няма да се счупи от подаване на малко повече гориво.
+ това пауър бокса се слага толкова трудно , колкото да си смените бушона на арматурното табло и се маха също толкова трудно.
И за мен най-голямата полза е ,че аз ще си го сложа,а не някой друг.
Псевдо тунер , който ще ми ровичка колата.
Докато "чипа" бог знае , тоя който го прави и слага , колко е компетентен и опитен.
И дали вместо да ти настройва колата с "лаптопа" , той не нарежда пасеанс.
Повярвайте ми дълго време съм в тези среди и се броят на пръсти истинските мапери в тази страна!
Имах случай:
Препоръчах на мой добър приятел тук в Пловдив - най-известната в града фирма за турбо проекти , чипове и дино.
Колата беше БМВ 320 дизел Е46 .
Сложиха и "чип" , качиха я на диното и колата показа 140 коня (заводско е 150)
След ,което момчето възрази ...
Е как!? Аз ви давам 400 лева и колата от 150 става 140? при положение ,че беше страшно, ама страшно читава.
След ровене отново в компа и при следващия рън на диното , колата показа 163 коня.
Буквално за интервал от 2-3 минути.
Обяснете ми как стана това?Аз бях потресен.
Грешката е в диното , в мапера или в момчето ,че си закара там колата? )
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: тунинг на лачети дизел
това дино не мереше ли мощноста на колелата , то бмв е 150 е на вала . На мен ми изглежда нормално да изкара 140 на колелата и като сложиш и загубите излиза че мошноста на вала е повече от 150 . Предполагаемо след втората настроика на вала е над 180
може да е забравил да върже резистора мапера
може да е забравил да върже резистора мапера
Re: тунинг на лачети дизел
и аз от няколко дената, се ровичкам из нета за тия pbox. Намирам много несъответствия в мнениятя за тях, немога да разбера има ли смисъл от тях и дали са безопасни за автомобила, и с тия гаранции за по една година е много самнително (сигорно на 1-та година ще издават багажа и айде пак пари а нов).А и голяма разлика в парите и в показателите на разли4ни фирми.
Ето този продук на австийците Steinbauer;
увеличена мощност Лачети дизел
kW PS NM
Серийно: 89 kW 121 PS 280 NM
величена мощност: 107 kW 146 PS 336 NM
ама продукти:
Каталожен номер: 220125
Описание: STT-LSDP-100747-150
Тип продукт: увеличена мощност
Цена: 1638 BGN с 20 % ДДС
Доста повече от Genercom за 300 лева
???????????
Ето този продук на австийците Steinbauer;
увеличена мощност Лачети дизел
kW PS NM
Серийно: 89 kW 121 PS 280 NM
величена мощност: 107 kW 146 PS 336 NM
ама продукти:
Каталожен номер: 220125
Описание: STT-LSDP-100747-150
Тип продукт: увеличена мощност
Цена: 1638 BGN с 20 % ДДС
Доста повече от Genercom за 300 лева
???????????