Lanos C20XE

За оптичен, силов, или аудио тунинг - покажете резултатите, похвалете се, или дайте идеи за повече комфорт и излъчване на возилото.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
georgiev10
Напреднал
Напреднал
Мнения: 465
Регистриран: 27 мар 2008 23:03
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Re: Lanos C20XE

#16 Непрочетено мнение от georgiev10 » 25 ное 2009 22:17

Малко снимки от тази вечер с мястото на ел. хидравличната помпа.
http://georgiev10.snimka.bg/automobiles ... 7265.0.big
Относно технотеста,ще се помисли по въпроса.

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: Lanos C20XE

#17 Непрочетено мнение от slowtraveler » 25 ное 2009 22:27

:D Страхотно място си избрал за помпата (дано не ти се наложи да доливаш течност) :D ....
А как я управляваш?
По принцип тя работи с много ниски обороти, и ги вдига само когато се появи нужда....
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Потребителски аватар
georgiev10
Напреднал
Напреднал
Мнения: 465
Регистриран: 27 мар 2008 23:03
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Re: Lanos C20XE

#18 Непрочетено мнение от georgiev10 » 26 ное 2009 09:44

Мда малко е тясно в коша на Ланоса :D .Помпата работи с постоянен плюс и минус,а сигнал се взима от алтернатора.Оборотите се сменят в зависимост от промененото налягане на хидравличната течност,това го прави електрониката на помпата.Това са данни от форумите.На практика ще видим как ще стане.Днес щя я карат да и правят хидравличните пътища.

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: Lanos C20XE

#19 Непрочетено мнение от slowtraveler » 26 ное 2009 10:11

Дано е така с помпата - тогава ще стане без замисляне, но имам известни съмнения...
На астрата пишеше, че има отделен компютър, който управлява помпата в зависимост от нуждите, и имаше изведена индикация на таблото за проблеми със steering, което ме навежда на мисълта, че може да има и нещо изнесено по управлението извън помпата....
Дано да няма проблеми - така решението наистина става много просто и удобно... (coolbeer)
Мисля, че помпата не е изчислена за постоянна работа на максимална мощност и ако ги държи само високи оборотите - може да сдаде багажа...
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Потребителски аватар
georgiev10
Напреднал
Напреднал
Мнения: 465
Регистриран: 27 мар 2008 23:03
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Re: Lanos C20XE

#20 Непрочетено мнение от georgiev10 » 26 ное 2009 17:31

Не само помпата няма да издържи ако работи постоянно на max,ами и алтернатора и акумулатора,бушoна и е 80А.
Последна промяна от georgiev10 на 26 ное 2009 19:58, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: Lanos C20XE

#21 Непрочетено мнение от slowtraveler » 26 ное 2009 19:02

Алтернатора ще сменяш ли?
Знаеш - на Астрата с това оборудване алтернатора е 100А...
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Потребителски аватар
georgiev10
Напреднал
Напреднал
Мнения: 465
Регистриран: 27 мар 2008 23:03
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Re: Lanos C20XE

#22 Непрочетено мнение от georgiev10 » 26 ное 2009 20:06

С алтернатора беше голям филм докато намеря точния.Взех двигатела с пистов ремък и като го вкараха в коша се оказа че няма място за ремъка,и трябва да е трапецовиден.От втория опит го уцелих :D .Bosh е и в сервиза ми казаха,че е 100A.

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: Lanos C20XE

#23 Непрочетено мнение от slowtraveler » 26 ное 2009 20:11

Явно наистина борбата е за всеки милиметър :D
Наистина ми е чудно 100А алтернатор с трапецовиден ремък - ще е проблемен и много натоварен (нужно е силно опъване на ремъка/натоварване на самия ремък и лагерите на навързаните агрегати)...
Стискаме палци и очакваме развитието на проекта (coolbeer)
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Потребителски аватар
georgiev10
Напреднал
Напреднал
Мнения: 465
Регистриран: 27 мар 2008 23:03
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Re: Lanos C20XE

#24 Непрочетено мнение от georgiev10 » 18 дек 2009 20:35

Готова е

Изображение

тук зад колекторите се вижда доста проблемната планка за киматика

Изображение

и новите ми предни спирачки с ръждясали дискове ddmuhaha ,за пролетта съм си приготвил по-големи

Изображение

Специални благодарности към:
-целия екип на "Студио Х" и хората които са им помагали
-batigogo за частите които ми е пращал
-колегите и приятелите,които помагаха,возеха и ми даваха колите си за да обикалям по моргите
За тази година толкова.Пожелавам на всички весели празници. :c11

Потребителски аватар
Fantomasss
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 3222
Регистриран: 17 окт 2008 15:27
Skype: plekstor_a
МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
От: Сф братче център на просветата
Име: Грозданов

Re: Lanos C20XE

#25 Непрочетено мнение от Fantomasss » 18 дек 2009 22:11

Е то всичко много хубаво, но не каза как върви, нито пусна някое клипче. Нещо такова се очакваше. ddcomp
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...

Потребителски аватар
georgiev10
Напреднал
Напреднал
Мнения: 465
Регистриран: 27 мар 2008 23:03
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Re: Lanos C20XE

#26 Непрочетено мнение от georgiev10 » 18 дек 2009 23:10

Условията са лоши в момента.Виж какъв лед е навън.Когато почнаха да я правят беше лято и още си е с летни гуми :rofl: ,а зимните са ми в Пловдив.

Потребителски аватар
Fantomasss
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 3222
Регистриран: 17 окт 2008 15:27
Skype: plekstor_a
МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
От: Сф братче център на просветата
Име: Грозданов

Re: Lanos C20XE

#27 Непрочетено мнение от Fantomasss » 19 дек 2009 07:28

georgiev10 написа:Условията са лоши в момента.Виж какъв лед е навън.Когато почнаха да я правят беше лято и още си е с летни гуми :rofl: ,а зимните са ми в Пловдив.
Е, тогава ни остава да чакаме. Но с уговорката да покажеш всичко от себе си и колата... (mp) (smachkan)
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...

Потребителски аватар
НиКо
Редовен
Редовен
Мнения: 189
Регистриран: 04 май 2009 19:24
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Re: Lanos C20XE

#28 Непрочетено мнение от НиКо » 22 дек 2009 22:30

АААААА виж го как се ската нашия...

Я се похвали ... стига с тая скромност :-))

Потребителски аватар
georgiev10
Напреднал
Напреднал
Мнения: 465
Регистриран: 27 мар 2008 23:03
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Re: Lanos C20XE

#29 Непрочетено мнение от georgiev10 » 07 яну 2010 20:20

Появиха се малко проблеми по мотора през празниците,работеше на 3 цилиндъра а после и на 2.Въпреки това успя да стигне от Пловдив до София на собствен ход :shock:: и проблема беше отстранен.Днес ми се наложи ходене до Стара Загора и реших да замеря разхода на дълъг път за 445км ми изгори 38л,което прави към 8.5л,при скорост около 140км/ч.Направи ми впечатление че не спира да ускорява даже и при 180км/ч и изкачванията на магистрала Тракия.Върви страхотно,но още не мога да го замеря на 400м,съединиетеля не може да се регулира и зацепва много надолу,и скоростите на високи обороти не влизат.Предстои и смяна на генерацията на ф55 и някакъв въздушен филтър трябва да му се измиси,и се очаква да тръгне още по-добре.

Потребителски аватар
todortv
Модератор
Модератор
Мнения: 1923
Регистриран: 02 окт 2008 08:04
МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
От: В.Търново

Re: Lanos C20XE

#30 Непрочетено мнение от todortv » 07 яну 2010 20:25

Съединителя с хиравлика ли е ,че не може да се регулира?
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.

Отговори

Върни се в “Тунинг”