Lanos C20XE

За оптичен, силов, или аудио тунинг - покажете резултатите, похвалете се, или дайте идеи за повече комфорт и излъчване на возилото.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
georgiev10
Напреднал
Напреднал
Мнения: 465
Регистриран: 27 мар 2008 23:03
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Re: Lanos C20XE

#61 Непрочетено мнение от georgiev10 » 03 юли 2010 20:57

Уж Опел събор,пък какво стана някакви Ланоси ХЕХЕ :D

Изображение

Изображение

Изображение


И кола на събора

Изображение

Потребителски аватар
djokki
Активен
Активен
Мнения: 758
Регистриран: 07 юли 2009 17:50
МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
От: България,Стара Загора
Име: djokki

Re: Lanos C20XE

#62 Непрочетено мнение от djokki » 04 юли 2010 15:40

Браво,браво намерили сте се с колегата имаше ли размяна на опит? Нещо интересно при неговия ХЕ?

Потребителски аватар
georgiev10
Напреднал
Напреднал
Мнения: 465
Регистриран: 27 мар 2008 23:03
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Re: Lanos C20XE

#63 Непрочетено мнение от georgiev10 » 05 юли 2010 17:21

Ми валове,дросели,все хубави работи.Каза че мотора му е към 200 коня.Малко по-различна реализация на проекта спрямо мойто ХЕ.Левия тампон беше преместен надолу,захващането е преправяно като на астра/вектра/калибра и имаше място за пистовия ремък.

Потребителски аватар
georgiev10
Напреднал
Напреднал
Мнения: 465
Регистриран: 27 мар 2008 23:03
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Re: Lanos C20XE

#64 Непрочетено мнение от georgiev10 » 12 сеп 2010 14:58

Преди повече от месец стартира поредния проект за ъпгрейд на Ланоса-седалки рекаро от Астра Ф.В началото бях доста убеден,че всичко ще мине без преправяне,но стана точно обратното-и предни и задни седалки не ставаха.Последва направата на преходни планки,рязане,заваряве и боядисване и резултата е на лице -имам предни седалки рекаро.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Оставих си пиропатроните от Астрата,което наложи смяната на езика на колана.Ето разликите-отляво е на Астра,отдясно Ланос.

Изображение

Използвах и възможноста,докато колата е с разглобен интериор,да сложа малко изолация по пода там където липсва.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

И двата компютъра,които управляват цялата боза.
Изображение

Скоро и с претапицирани задни седалки- и там филма е голям особенно с облегалките.

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: Lanos C20XE

#65 Непрочетено мнение от The Stig » 13 сеп 2010 12:13

Дано опелските седалки имат по-добра странична опора от тези на Ланоса, защото предполагам ти е нужна по завоите. :-))
Изображение

Потребителски аватар
djokki
Активен
Активен
Мнения: 758
Регистриран: 07 юли 2009 17:50
МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
От: България,Стара Загора
Име: djokki

Re: Lanos C20XE

#66 Непрочетено мнение от djokki » 13 сеп 2010 16:48

Браво (coolbeer) Аз лично много се кефя на колегата че така усърдно подобрява машината!! Когато човек има време и желание лека полека всичко се постига!!
Поздрави!

Потребителски аватар
georgiev10
Напреднал
Напреднал
Мнения: 465
Регистриран: 27 мар 2008 23:03
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Re: Lanos C20XE

#67 Непрочетено мнение от georgiev10 » 13 сеп 2010 23:04

The Stig написа:Дано опелските седалки имат по-добра странична опора от тези на Ланоса, защото предполагам ти е нужна по завоите. :-))
Да,нали това е смисъла на рекарото,а по завоите почти не се накланям-окачването си върши работата чудесно.

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: Lanos C20XE

#68 Непрочетено мнение от The Stig » 14 сеп 2010 01:05

Целта на Рекарото е повече от ясна. :twisted:: Наистина поздравления за ентусиазма и упоритостта. Ако може да споделиш на колко жълтици ти е стъпало окачването, защото доста ми допада стойката на Ланосчето. :-)) Дай и някои характеристики за перформънса, че ми е интересно(предполагам късата кутия си я ''бутнал'' вече). Надявам се, че наказваш по пътя някои доста по-престижни и скъпи каручки. :lol:
Изображение

Потребителски аватар
georgiev10
Напреднал
Напреднал
Мнения: 465
Регистриран: 27 мар 2008 23:03
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Re: Lanos C20XE

#69 Непрочетено мнение от georgiev10 » 14 сеп 2010 21:32

-амортисьори Koni Sport за Astra GSI нови 650лв
-тампони на носачите Лемфьордер нови 70лв
-шенкели от Астра(Кадет,Вектра,Калибра) с голям мотор вт. у-ба 60-70лв
-външни карета от Есперо(това ми казаха от сервиза) нови 2х55лв
-пружини Kadett GSI вт. у-ба 40лв
-труд
Тампоните на шенкелите си остават от Ланоса.
Кутията си е стоковата от 1.5,за магистралата идва малко къса 140км/ч с 4000 об,но иначе е идеална за драг,на 2-ра и 3-та те размазва.За градско и извънградско до 110км/ч също е добре.Ако ще я сменям(ако не я счупя преди това,ама държи засега),то ще е с F28.

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: Lanos C20XE

#70 Непрочетено мнение от The Stig » 15 сеп 2010 01:49

F28 е 6-стенна или се бъркам ? Иначе 6 скорости много добре ще паснат, особено за по-сериозни скорости по магистралата. :-))
За Кони Спорт, как са по разбитите пътища ? Ясно ми е че комфорта не е важен, но има ли голяма разлика при шофиране в сравнение със сток амортисьорите? За поведението в завоите няма да питам, там е ясно че има подобрение...огромно. :-PP
Изображение

Потребителски аватар
georgiev10
Напреднал
Напреднал
Мнения: 465
Регистриран: 27 мар 2008 23:03
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Re: Lanos C20XE

#71 Непрочетено мнение от georgiev10 » 15 сеп 2010 14:13

Да F28 е с 6 скорости,слагат я на C20LET турбо мотора.Конитата+пружините от GSI мисля че са добър вариянт за пътищата ни.Вози доста твърдо и стегнато,даже на най-меката степен,но не е като лагерна количка.Разликата от сток окачването е огромна.Усещат се всички неравности по пътя,даже тези които на пръв поглед не се виждат.По разбитите пътища трябва много да се внимава,първата 20см дупка и си дотам.Забравяш за бордюри по-високи от 10см.С две думи компромисите с функциалността и комфорта са доста големи,но се свиква и с течение на времето не ти прави впечатление.На хубав път е голям кеф,особено в завоите,колата е като закована.

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: Lanos C20XE

#72 Непрочетено мнение от The Stig » 17 сеп 2010 14:16

Мдам, по нашите пътища не е лесно. Но всичко си заслужава щом намериш правилните завои. :-)) Продължавай в същия дух с подобренията по колата, ако е останало нещо за подобрение де.. :lol:
Изображение

Потребителски аватар
georgiev10
Напреднал
Напреднал
Мнения: 465
Регистриран: 27 мар 2008 23:03
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Re: Lanos C20XE

#73 Непрочетено мнение от georgiev10 » 25 окт 2010 22:59

Изображение

Почнаха да се трупат малко железа при мен.От Астра,ще видим дали ще станат.Търся си и долна разпънка от кадет.

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: Lanos C20XE

#74 Непрочетено мнение от The Stig » 26 окт 2010 01:54

Нека се трупат.... Лошо няма.. :devil: Но, до колкото знам, тези тръбички не са евтини. ;)
Изображение

Потребителски аватар
georgiev10
Напреднал
Напреднал
Мнения: 465
Регистриран: 27 мар 2008 23:03
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Re: Lanos C20XE

#75 Непрочетено мнение от georgiev10 » 27 окт 2010 19:44

Всичките са втора(или трета) ръка :D .Момчето от което взех предната каза,че я е купувал навремето от Германия за 250лева :shock:: .
А това представлява долната разпънка между двата носача.

Изображение

Отговори

Върни се в “Тунинг”