Lanos C20XE
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
Уж Опел събор,пък какво стана някакви Ланоси ХЕХЕ
И кола на събора
И кола на събора
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Lanos C20XE
Браво,браво намерили сте се с колегата имаше ли размяна на опит? Нещо интересно при неговия ХЕ?
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
Ми валове,дросели,все хубави работи.Каза че мотора му е към 200 коня.Малко по-различна реализация на проекта спрямо мойто ХЕ.Левия тампон беше преместен надолу,захващането е преправяно като на астра/вектра/калибра и имаше място за пистовия ремък.
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
Преди повече от месец стартира поредния проект за ъпгрейд на Ланоса-седалки рекаро от Астра Ф.В началото бях доста убеден,че всичко ще мине без преправяне,но стана точно обратното-и предни и задни седалки не ставаха.Последва направата на преходни планки,рязане,заваряве и боядисване и резултата е на лице -имам предни седалки рекаро.
Оставих си пиропатроните от Астрата,което наложи смяната на езика на колана.Ето разликите-отляво е на Астра,отдясно Ланос.
Използвах и възможноста,докато колата е с разглобен интериор,да сложа малко изолация по пода там където липсва.
И двата компютъра,които управляват цялата боза.
Скоро и с претапицирани задни седалки- и там филма е голям особенно с облегалките.
Оставих си пиропатроните от Астрата,което наложи смяната на езика на колана.Ето разликите-отляво е на Астра,отдясно Ланос.
Използвах и възможноста,докато колата е с разглобен интериор,да сложа малко изолация по пода там където липсва.
И двата компютъра,които управляват цялата боза.
Скоро и с претапицирани задни седалки- и там филма е голям особенно с облегалките.
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: Lanos C20XE
Дано опелските седалки имат по-добра странична опора от тези на Ланоса, защото предполагам ти е нужна по завоите. )
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Lanos C20XE
Браво Аз лично много се кефя на колегата че така усърдно подобрява машината!! Когато човек има време и желание лека полека всичко се постига!!
Поздрави!
Поздрави!
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
Да,нали това е смисъла на рекарото,а по завоите почти не се накланям-окачването си върши работата чудесно.The Stig написа:Дано опелските седалки имат по-добра странична опора от тези на Ланоса, защото предполагам ти е нужна по завоите. )
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: Lanos C20XE
Целта на Рекарото е повече от ясна. : Наистина поздравления за ентусиазма и упоритостта. Ако може да споделиш на колко жълтици ти е стъпало окачването, защото доста ми допада стойката на Ланосчето. ) Дай и някои характеристики за перформънса, че ми е интересно(предполагам късата кутия си я ''бутнал'' вече). Надявам се, че наказваш по пътя някои доста по-престижни и скъпи каручки.
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
-амортисьори Koni Sport за Astra GSI нови 650лв
-тампони на носачите Лемфьордер нови 70лв
-шенкели от Астра(Кадет,Вектра,Калибра) с голям мотор вт. у-ба 60-70лв
-външни карета от Есперо(това ми казаха от сервиза) нови 2х55лв
-пружини Kadett GSI вт. у-ба 40лв
-труд
Тампоните на шенкелите си остават от Ланоса.
Кутията си е стоковата от 1.5,за магистралата идва малко къса 140км/ч с 4000 об,но иначе е идеална за драг,на 2-ра и 3-та те размазва.За градско и извънградско до 110км/ч също е добре.Ако ще я сменям(ако не я счупя преди това,ама държи засега),то ще е с F28.
-тампони на носачите Лемфьордер нови 70лв
-шенкели от Астра(Кадет,Вектра,Калибра) с голям мотор вт. у-ба 60-70лв
-външни карета от Есперо(това ми казаха от сервиза) нови 2х55лв
-пружини Kadett GSI вт. у-ба 40лв
-труд
Тампоните на шенкелите си остават от Ланоса.
Кутията си е стоковата от 1.5,за магистралата идва малко къса 140км/ч с 4000 об,но иначе е идеална за драг,на 2-ра и 3-та те размазва.За градско и извънградско до 110км/ч също е добре.Ако ще я сменям(ако не я счупя преди това,ама държи засега),то ще е с F28.
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: Lanos C20XE
F28 е 6-стенна или се бъркам ? Иначе 6 скорости много добре ще паснат, особено за по-сериозни скорости по магистралата. )
За Кони Спорт, как са по разбитите пътища ? Ясно ми е че комфорта не е важен, но има ли голяма разлика при шофиране в сравнение със сток амортисьорите? За поведението в завоите няма да питам, там е ясно че има подобрение...огромно. :-PP
За Кони Спорт, как са по разбитите пътища ? Ясно ми е че комфорта не е важен, но има ли голяма разлика при шофиране в сравнение със сток амортисьорите? За поведението в завоите няма да питам, там е ясно че има подобрение...огромно. :-PP
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
Да F28 е с 6 скорости,слагат я на C20LET турбо мотора.Конитата+пружините от GSI мисля че са добър вариянт за пътищата ни.Вози доста твърдо и стегнато,даже на най-меката степен,но не е като лагерна количка.Разликата от сток окачването е огромна.Усещат се всички неравности по пътя,даже тези които на пръв поглед не се виждат.По разбитите пътища трябва много да се внимава,първата 20см дупка и си дотам.Забравяш за бордюри по-високи от 10см.С две думи компромисите с функциалността и комфорта са доста големи,но се свиква и с течение на времето не ти прави впечатление.На хубав път е голям кеф,особено в завоите,колата е като закована.
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: Lanos C20XE
Мдам, по нашите пътища не е лесно. Но всичко си заслужава щом намериш правилните завои. ) Продължавай в същия дух с подобренията по колата, ако е останало нещо за подобрение де..
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
Почнаха да се трупат малко железа при мен.От Астра,ще видим дали ще станат.Търся си и долна разпънка от кадет.
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
Всичките са втора(или трета) ръка .Момчето от което взех предната каза,че я е купувал навремето от Германия за 250лева : .
А това представлява долната разпънка между двата носача.
А това представлява долната разпънка между двата носача.