Lanos C20XE
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
Да с хидравлика е,ще измислим да подложем някакви шайби и да изнесем помпата малко навън от кутията.
- todortv
- Модератор
- Мнения: 1923
- Регистриран: 02 окт 2008 08:04
- МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
- От: В.Търново
Re: Lanos C20XE
Аз съм подложил гайка М5 между буталото и шпилката и реших проблема.georgiev10 написа:Да с хидравлика е,ще измислим да подложем някакви шайби и да изнесем помпата малко навън от кутията.
Другия вариант е да се направи шпилка с резба и гайка и да се разпробие планката.
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
Хубава идея е това с гайката,ще пробвам като ми остане малко свободно време.
- MadMax
- Редовен
- Мнения: 291
- Регистриран: 09 авг 2007 22:52
- МПС: SAAB 9-3 SS
- От: Red village
- Контакти:
Re: Lanos C20XE
а ето и още един дзвер
http://www.daewootech.com/forum/viewtop ... 7211#87211
казват че с присаден кулер минава 300те коне
http://www.daewootech.com/forum/viewtop ... 7211#87211
казват че с присаден кулер минава 300те коне
- НиКо
- Редовен
- Мнения: 189
- Регистриран: 04 май 2009 19:24
- Skype: beersexandcska
- МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
- От: Пловдив
- Име: Нико
Re: Lanos C20XE
300 коня ще ги мине само и единствено ако тва "калемче" , което са му закачили на колекторите може да надуе 2 бара и половина.
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
От известно време ме дразнеха гадните оранжеви мигачи на калниците и реших да действам.В няколко магазина потърсих бели от Авео и Лачети с надеждата да станат без препряване,но не намерих.Купих си от Астра Ф,нито буксата нито дупката на калника пасваха.Хванах поялника и ето резултата.
И пробния монтаж.Като си взема безцветен силикон ще напълня буксите за изолация и ще ги залепа мигачите за калниците.
И пробния монтаж.Като си взема безцветен силикон ще напълня буксите за изолация и ще ги залепа мигачите за калниците.
- nestor_bl
- Минаващ
- Мнения: 19
- Регистриран: 17 ное 2009 15:38
- МПС: daewoo-lanos-sedan 1.4SE
- От: bulgaria
Re: Lanos C20XE
Добре изглежда, колко даде за мигач, и колко време ти отне с поялника?
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
6лв.мигача,2лв.фасунка,1лв.лампичка(можех да ползвам старата),трябва и силикон да си купя.30мин. за двата мигача
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Lanos C20XE
Здравей колега, може ли да обясниш по-подробно за този двигател дали за сега имаш някакви проблеми с него, колко ти излезе като сума двигателя и колко коня е този мотор? Ако може да качиш и някое клипче да видим как ускорява сега бегачката? (car)
Поздрави!!
Поздрави!!
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
Здравей колега,двигателя е 150 коня и е един от най-добрите двулитрови атмосферни двигатели правени някога.Все още се използват в шампионата за туристически автомобили (WTCC),естествено тунинговани версии.Ако се поразровиш малко ще видиш че се е превърнал в легенда при моторните спортове и уличните гонки.Дава поносим разход и много добра динамика.Опростена електроника без нищо излишно,няма ги екотек технологиите които повишават разхода и създават проблеми с запушени егр клапани и др.В момента можеш да си купиш такъв двигател за около 800-1000лв.,но е трудно да попаднеш на запазен,все пак са на по 20г.Може да се наложи и ревизия да се прави.Имам само малки проблеми със съединителя,на високи обороти трудно се превключват скоростите,но това ще го оправя като се постопли времето.Работи си добре,пали от първия път и при -20 градуса.Присаждането на такъв двигател води след себе си и още разходи-генерация от изпускателния колектор до края на 55mm,по-добри спирачки,ако искаш да ти остане климатика и там хвърляш пари,окачване.До момента ми е излезнало към 2500лв без окачването,но остава утехата че купето е здраво и не е изгнило като повечето опели на 20г. и може да се кара още доста без да се притеснявам че задния мост ще ми остане някъде на пътя.Клипче съм обещал,ще има като реша проблемите със съединителя.
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Lanos C20XE
Благодаря ти колега.Имам желание да сложа и аз на моята че да има още едно такси в БГ с такъв мотор но да питам за тези два компа които спомена как става това свързване и оригиналния на Ланоса неможе ли да го командва? Моята е 1.6 106коня. Иначе ти на какво гориво си?Колко ти харчи?
Дано не ти досаждам с вапроси Поздрави!!
Дано не ти досаждам с вапроси Поздрави!!
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
Ел.инсталацията трябва някой добър жичкаджия да ти я направи.Не мисля че компа на Ланоса може да управлява този двигател,по чуждите форуми не съм срещал такова нещо.Кутията си остава твоята,предните дискове са ти от големите(256мм) и може да не се притесняваш за спирачките.Карам на бензин,извънграсдко при 140km/h и 4000 оборота(кутията ми е къса) ми дава 7.5л,стария 1.5 при 110-120 ми даваше 6.7л.Ако има нещо друго питай,нали за това са форумите.Поздрави.
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Lanos C20XE
Благодаря ти!
За сега няма друго като започна проекта ще пиша по подробно!!
Поздрави!!
За сега няма друго като започна проекта ще пиша по подробно!!
Поздрави!!
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
Да дигна малко темата
Моста е от Астра,за съжаление без допълнителната стабилизираща щанга.Тези дни ще го монтираме,очаквам да няма проблеми,на пръв поглед е 1:1 с ланоския.
Моста е от Астра,за съжаление без допълнителната стабилизираща щанга.Тези дни ще го монтираме,очаквам да няма проблеми,на пръв поглед е 1:1 с ланоския.
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
Ето го и резултата
Още не сме нагласили ръчната,че жилата на астра нямат нищо общо с ланоските.
Още не сме нагласили ръчната,че жилата на астра нямат нищо общо с ланоските.