Оптичен и силов тунинг на Ланос в Хърватска - невероятно!
Оптичен и силов тунинг на Ланос в Хърватска - невероятно!
На линка по-долу има тема на някакъв мега-ентусиаст за тунинг на Ланос, препоръчвам да се разгледа от тунинг маниаците с Ланоси:
Направих повърхностен превод страница по страница, определено е интересно да се проследи този беупречен тунинг и да се взаимстват идеи.
Страница 1
Общи промени:
Всички може да прочетете и разберете подобренията по моторният отсек на, които е правил - безбройни са...
В купето си е сложил 8'' монитор със сензорен екран и мониторинг на системите. Направил си е своя разработка на алармена система с пълен контрол над колата чрез мобилен телефон - блокировка на ДВГ, местоположение на автомобила, дистанционно запалване, дори местене на педала на газта, отваряне на вратите (не отключване).
Абсолютно няма нужда от ключ - пали се с бутон, автоматично вдигане/смъкване на стъклата с памет и т.н. много други неща и всичко това през мобилен телефон, или SMS. Човекът е изработил няколко такива системи за приятели и я е патентовал.
По-надолу представя преработка на рефлекторните фарове с прожектор - дело на брат му, както и компютъра и тъч-скрийна.
Таблото е поръчано готово като гледам от http://www.tuning-in.eu/daewoo-lanos-un ... ype-2.html
После се хвали за първо място в Загреб на 402м. в класа си, като дори намалил бууста, за да се вмести в класа.
Следва клип с последното натискане на старият му двигател - вози още двама, форсира на 2-ра до 95, после 3-та до 135, 4-та 180, 5-та 220, 6-та вдига 240 и ...финишира с бял пушек.
б.р. - старият му двигател е A16DMS, от който изтискал 250 коня (много познат звук на мотора )
Пристига му новият комплект бутала.
Страница 2
Следват по-стари и по-нови снимки.
Страница 3
История на интериорния тунинг.
Първо сложил сини светодиоди на таблото, ама нещо не му се получило като гледам.
Почнал си субуфера.
Скъсил скоростния лост.
Следват 3-то и 4-то поколение от алармата му. Работил по нея 3 години и мисли да я пуска в серийно производство. Можела да прави всичко, без управление на автомобила.
Представя 2 схеми - първата изключва алтернатора за да даде някой и друг кон при дръпки. А втората е на димер (за плавно намаляване на освелението).
Страница 4
История на двигателя - взема C20XE, тампони и съединител от Кадет GSI, електрическа хидравлика от Астра-Г, скоростна кутия, компресор за климатик и други неща от Ланос.
Продължава действието през 2006-та и маха блокиралия 1.6 добре познат мотор, поизлъскал на външен вид новия мотор и на другия ден го сложил, сложил съединител от C20XE, но оставил кутията на ланоса - D16. Май НиКо беше споменал, че ги оставят за бегачки... Слага и ел. хидравлика от Астра-Г, като преправяли малко за да сожат помпата зад левия фар.
C20XE паснал идеално намястото, сложили тампони от Opel Kadett-E gsi/astra - паснали идеално на Ланоса.
Компресора на климатика не паснал на отворите на новия двигател и правили нови дупки.
За 3 дни приключили по механиката
Останало да се напаснат всички маркучи и тръби.
2 дни навързвал жици и накрая решил да запали, ама нещо бенз. помпа не сработила и продължил да преокабелява, накрая запалил и тръгнало като трактор. После сменил ЕБУ-то и запалил и двигателя тръгнал на 4000 об/мин. на тихи обороти и т.н. и най-накрая оправил нещата и подкарал доволен. Вдигала 160 за нула време, като източел 4-та и пламъци излизали от ауспуха. Следващите дни навързвал още кабеляци, после установил проблем с акумулатора, че не може да смогне с ел. хидравликата и другите неща и трябвало да не гаси колата.
После си купил АГУ на Пропан-Бутан , преправял съединителя.
Поставил по-дебели жици на стартера, акумулатора и алтернатора., напрежението на заряд се вдигнало от 12.6 на 13.6 волта (!) Покарал малко, но не останал доволен.
Преправял изпускателната система при майстор, станал страшен звука.
Сменил кабелите на свещите и дистрибутора и двигателя заработил по-стабилно.
Поработил над новата централна конзола, окабелил я, настроил софтуера за четене на данни на колата (това мисля и аз някой ден да го направя, като ми се занимава с моята кошница - дисплей с данните от Tyranus - Онлайн от OBD). Подкарал климатика.
Следват проблеми - не стартира мотора, оказва се, акумулатора е аут. Алтернатора не може да смогне да зарежда, въпреки новите жици, 70А е малко, трябват поне 100. ДВГ спрял да работи на газ.
Отишъл на газаджия и установили, че компютъра на АГУ, или стъпковият й мотор не работят коректно, та шунтирали този стъпков мотор, за да може да се кара на газ, паднало ускорението на газ, спрямо бензин. Отишъл в морга да търси алтернатор...
Страница 5
Снимки и клипове от състезания в Хърватска. Дръпка със Сивик.
Победи над други коли...
Колата била на 0.55 бара надув (намалено, за да влезе в класа). 14.4 секунди на 402м. с времето за реакция - 15сек.
Награда и първо място.
Страница 6
С брат си преправят тунинг на фара и монтират прожектор и светодни габарити. Много интересно
Много добре е станало.
Хайде приятно мечтане и бълбукане на идеи
Направих повърхностен превод страница по страница, определено е интересно да се проследи този беупречен тунинг и да се взаимстват идеи.
Страница 1
Общи промени:
Всички може да прочетете и разберете подобренията по моторният отсек на, които е правил - безбройни са...
В купето си е сложил 8'' монитор със сензорен екран и мониторинг на системите. Направил си е своя разработка на алармена система с пълен контрол над колата чрез мобилен телефон - блокировка на ДВГ, местоположение на автомобила, дистанционно запалване, дори местене на педала на газта, отваряне на вратите (не отключване).
Абсолютно няма нужда от ключ - пали се с бутон, автоматично вдигане/смъкване на стъклата с памет и т.н. много други неща и всичко това през мобилен телефон, или SMS. Човекът е изработил няколко такива системи за приятели и я е патентовал.
По-надолу представя преработка на рефлекторните фарове с прожектор - дело на брат му, както и компютъра и тъч-скрийна.
Таблото е поръчано готово като гледам от http://www.tuning-in.eu/daewoo-lanos-un ... ype-2.html
После се хвали за първо място в Загреб на 402м. в класа си, като дори намалил бууста, за да се вмести в класа.
Следва клип с последното натискане на старият му двигател - вози още двама, форсира на 2-ра до 95, после 3-та до 135, 4-та 180, 5-та 220, 6-та вдига 240 и ...финишира с бял пушек.
б.р. - старият му двигател е A16DMS, от който изтискал 250 коня (много познат звук на мотора )
Пристига му новият комплект бутала.
Страница 2
Следват по-стари и по-нови снимки.
Страница 3
История на интериорния тунинг.
Първо сложил сини светодиоди на таблото, ама нещо не му се получило като гледам.
Почнал си субуфера.
Скъсил скоростния лост.
Следват 3-то и 4-то поколение от алармата му. Работил по нея 3 години и мисли да я пуска в серийно производство. Можела да прави всичко, без управление на автомобила.
Представя 2 схеми - първата изключва алтернатора за да даде някой и друг кон при дръпки. А втората е на димер (за плавно намаляване на освелението).
Страница 4
История на двигателя - взема C20XE, тампони и съединител от Кадет GSI, електрическа хидравлика от Астра-Г, скоростна кутия, компресор за климатик и други неща от Ланос.
Продължава действието през 2006-та и маха блокиралия 1.6 добре познат мотор, поизлъскал на външен вид новия мотор и на другия ден го сложил, сложил съединител от C20XE, но оставил кутията на ланоса - D16. Май НиКо беше споменал, че ги оставят за бегачки... Слага и ел. хидравлика от Астра-Г, като преправяли малко за да сожат помпата зад левия фар.
C20XE паснал идеално намястото, сложили тампони от Opel Kadett-E gsi/astra - паснали идеално на Ланоса.
Компресора на климатика не паснал на отворите на новия двигател и правили нови дупки.
За 3 дни приключили по механиката
Останало да се напаснат всички маркучи и тръби.
2 дни навързвал жици и накрая решил да запали, ама нещо бенз. помпа не сработила и продължил да преокабелява, накрая запалил и тръгнало като трактор. После сменил ЕБУ-то и запалил и двигателя тръгнал на 4000 об/мин. на тихи обороти и т.н. и най-накрая оправил нещата и подкарал доволен. Вдигала 160 за нула време, като източел 4-та и пламъци излизали от ауспуха. Следващите дни навързвал още кабеляци, после установил проблем с акумулатора, че не може да смогне с ел. хидравликата и другите неща и трябвало да не гаси колата.
После си купил АГУ на Пропан-Бутан , преправял съединителя.
Поставил по-дебели жици на стартера, акумулатора и алтернатора., напрежението на заряд се вдигнало от 12.6 на 13.6 волта (!) Покарал малко, но не останал доволен.
Преправял изпускателната система при майстор, станал страшен звука.
Сменил кабелите на свещите и дистрибутора и двигателя заработил по-стабилно.
Поработил над новата централна конзола, окабелил я, настроил софтуера за четене на данни на колата (това мисля и аз някой ден да го направя, като ми се занимава с моята кошница - дисплей с данните от Tyranus - Онлайн от OBD). Подкарал климатика.
Следват проблеми - не стартира мотора, оказва се, акумулатора е аут. Алтернатора не може да смогне да зарежда, въпреки новите жици, 70А е малко, трябват поне 100. ДВГ спрял да работи на газ.
Отишъл на газаджия и установили, че компютъра на АГУ, или стъпковият й мотор не работят коректно, та шунтирали този стъпков мотор, за да може да се кара на газ, паднало ускорението на газ, спрямо бензин. Отишъл в морга да търси алтернатор...
Страница 5
Снимки и клипове от състезания в Хърватска. Дръпка със Сивик.
Победи над други коли...
Колата била на 0.55 бара надув (намалено, за да влезе в класа). 14.4 секунди на 402м. с времето за реакция - 15сек.
Награда и първо място.
Страница 6
С брат си преправят тунинг на фара и монтират прожектор и светодни габарити. Много интересно
Много добре е станало.
Хайде приятно мечтане и бълбукане на идеи
Re: Оптичен и силов тунинг на Ланос в Хърватска - невероятно!
Колега не че нещо,но не видях нищо НЕВЕРОЯТНО в оптиката на тази кола!Не искам да се заяждам,но е така!
Ето нещо от мен
Ето нещо от мен
- paci
- Свръх-активен
- Мнения: 1424
- Регистриран: 25 окт 2008 21:45
- Skype: pacu-racer
- МПС: nexia
- От: KOREQ
- Контакти:
Re: Оптичен и силов тунинг на Ланос в Хърватска - невероятно!
коле да те питам колко пари ти излезна предната броня брез халогените
Re: Оптичен и силов тунинг на Ланос в Хърватска - невероятно!
Градски, не можеш да отречеш, че колата е пипната много и човекът не е заложил на оптичният тунинг толкова, колкото силовия, интериорния и т.н. Достатъчно е за външният дизайн къде е направил най-същественото - смяна на рефлекторните фарове с прожектори, при несъществуващ фабричен такъв, останалите неща са пипнати тънко по екстериора.
Все пак поздравления за твоя ентусиазъм също. Няма да е зле някой ден да ни разкажеш какво и как си го направил, какво ти е коствало, какви проблеми си имал и т.н.
Пък като минавам през рз-то ми прати номера си на ЛС да ти ползвам таксито като ходя към Парагона
Все пак поздравления за твоя ентусиазъм също. Няма да е зле някой ден да ни разкажеш какво и как си го направил, какво ти е коствало, какви проблеми си имал и т.н.
Пък като минавам през рз-то ми прати номера си на ЛС да ти ползвам таксито като ходя към Парагона
Re: Оптичен и силов тунинг на Ланос в Хърватска - невероятно!
Колата отдавна не е моя!Карат я в Русе,но вече нещо не ми харесва.Мисля да стягам Матиза и за него ще пусна тема.Ще има оптика и силов тунинг,но засега толкова!
За колегата,който пита колко ми е излязла бронята-правил съм си я сам,а и беше преди 4-5години.Това беше първата правена кола от мен!
Извинявам се за спама.
За колегата,който пита колко ми е излязла бронята-правил съм си я сам,а и беше преди 4-5години.Това беше първата правена кола от мен!
Извинявам се за спама.
- paci
- Свръх-активен
- Мнения: 1424
- Регистриран: 25 окт 2008 21:45
- Skype: pacu-racer
- МПС: nexia
- От: KOREQ
- Контакти:
Re: Оптичен и силов тунинг на Ланос в Хърватска - невероятно!
много добре се получила,точно и аз такава искъм за мойта тиникия,
- НиКо
- Редовен
- Мнения: 189
- Регистриран: 04 май 2009 19:24
- Skype: beersexandcska
- МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
- От: Пловдив
- Име: Нико
Re: Оптичен и силов тунинг на Ланос в Хърватска - невероятно!
Невероятното е колега, че момчето е вложило адски много сили и труд .Колега не че нещо,но не видях нищо НЕВЕРОЯТНО в оптиката на тази кола!
Колата се е получила чудесно.
Съдейки по твойте дарт-вейдър фантазий показани в снимките ти по-горе си личи ,че изчистения тунинг не е по твоя вкус.
Разбира се всеки има право на мнение .Аз също не се заяждам )
Невероятно не е точната дума , която автора на темата е подбрал , но удивително е една подобаваща и похвална дума за тази кола.
Изчетох доста по проекта и искам да ви кажа, че ако си го преведете ще видите за какви идеи става на въпрос.
Времето малко ме отегчи , но съм сигурен ,че може да постигне и по-добри времена на същото налягане.
Евала за ентусиазма.
Дано има повече такива хора!
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Оптичен и силов тунинг на Ланос в Хърватска - невероятно!
Липсва му само мигащи фарове, дето братушките са луднали по тях (явно комплекс за малоценност, който се опитват да избият с технически средства ).
[youtubefull]http://www.youtube.com/watch?v=KdVL1RN8cs8[/youtubefull]
Според братушките горната система не отговаря на спецификацията на 'специален сигнал' по техния закон, и не би трябвало да ги глобяват за такова средство (което мен ме съмнява да е приложимо тук)...
[youtubefull]http://www.youtube.com/watch?v=KdVL1RN8cs8[/youtubefull]
Според братушките горната система не отговаря на спецификацията на 'специален сигнал' по техния закон, и не би трябвало да ги глобяват за такова средство (което мен ме съмнява да е приложимо тук)...
Re: Оптичен и силов тунинг на Ланос в Хърватска - невероятно!
Значи,като сложиш спортен филтър и един "РЕМУС" това също е силов тунинг,но какъв?Същото се отнася и за оптиката на Ланоса-джантите и фаровете са си оптика,но каква?
За мен изчистения тунинг е да не се прекалява с него!Не може да сложеш ковани бутала,спортни биели,съединител с който не можеш да тръгнеш нормално и да не сложиш ТУРБО!!!!!!!!!!!!!!!!
Това е мое мнение и не задължавам никой с него.
За мен изчистения тунинг е да не се прекалява с него!Не може да сложеш ковани бутала,спортни биели,съединител с който не можеш да тръгнеш нормално и да не сложиш ТУРБО!!!!!!!!!!!!!!!!
Това е мое мнение и не задължавам никой с него.
Re: Оптичен и силов тунинг на Ланос в Хърватска - невероятно!
Не става ясно за кое събитие говориш...valyocar написа:Значи,като сложиш спортен филтър и един "РЕМУС" това също е силов тунинг,но какъв?Същото се отнася и за оптиката на Ланоса-джантите и фаровете са си оптика,но каква?
За мен изчистения тунинг е да не се прекалява с него!Не може да сложеш ковани бутала,спортни биели,съединител с който не можеш да тръгнеш нормално и да не сложиш ТУРБО!!!!!!!!!!!!!!!!
Това е мое мнение и не задължавам никой с него.