Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Публикувано: 07 юни 2010 21:20
На половин бар без настройка и със заводските инжектори, и с 18"-те джанти - високи 15 секунди
Точно тогава се дърпах със S320 (240к.с.) и до включването на трета вървим наравно.
След това Мерцедеса започва да ме взима с малко.
Принципно дават 15.01 на Мерцедеса на 400метра , което опровергава времето , което засякохме.
На 1 бар обаче боя е огромен , но не мога да кажа, колко секунди ще дам )
Сега е на 1.4бара с друга турбина - Т3/Т4 , но не смея да я напъвам , докато не настройм колата.
+ това тази е по-малка и имам 1 бар още на 3500-3700 оборота , за разлика от старата , която достигаше 1 бар едва на 4500-5000
В най-скоро време и това ще стане и ще споделя.
Ти как си с времената? )
Точно тогава се дърпах със S320 (240к.с.) и до включването на трета вървим наравно.
След това Мерцедеса започва да ме взима с малко.
Принципно дават 15.01 на Мерцедеса на 400метра , което опровергава времето , което засякохме.
На 1 бар обаче боя е огромен , но не мога да кажа, колко секунди ще дам )
Сега е на 1.4бара с друга турбина - Т3/Т4 , но не смея да я напъвам , докато не настройм колата.
+ това тази е по-малка и имам 1 бар още на 3500-3700 оборота , за разлика от старата , която достигаше 1 бар едва на 4500-5000
В най-скоро време и това ще стане и ще споделя.
Ти как си с времената? )