Страница 5 от 7

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

Публикувано: 05 сеп 2009 23:54
от НиКо
Офтопик:
Щом искаш да дърпа - C20XE под капака от някоя астра ...елементарно за монтаж и 150 коня ще дърпат... Или ти искаш да Съска :twisted::

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

Публикувано: 06 сеп 2009 00:54
от авео
Сериозен труд и средства.Колата си е направо за технотест :lol: Такива бегачки,в белите страни се возят на платформи до съответното място,показват си възможностите и се прибират пак с платформа. Надявам се да не се поддаваш лесно на провокации от страна на хондаджии и голфаджии.
Офтопик:
Вчера през целия ден засичах един лилав тунингован Голф. Онзи караше и се оглеждаше,какво впечатление прави.Пълен смешник.От спойлери и спортно окачване,едвам пъплеше по "Васил Априлов" Пловдивчани знаят за какво става въпрос. Надвечер го вдигаха с пътна помощ от тротоара на Пещерско с/у ШЕЛ-а. Не беше удържал конете в правилната посока :lol:

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

Публикувано: 06 сеп 2009 09:33
от НиКо
Щом я карат до въпросното мястно на платформа , значи имат съмнения ,че може да се счупи.

Аз отивам , дърпам се и се връщам , убеден ,че колата ми ще издържи много стартове един , след друг без да се счупи.
Плюс това тя не е направена за драг а просто за удоволствие.
Няма нищо по-хубаво да отидем на хижа Здравец , Бачково или на Пампорово и да се върнем "малко по-бързо" :-))

Тук в града не смея да си правя импровизаций , защото е доста по-опасно.
Често карам бързо но безопасно , докато много хора карат бавно и опасно.
Скороста не винаги е критерий , стига да не превишава 80км/ч
Знаете колко много голф 2ки и 3ки има и колко Онди. И знаете ,че всеки е най-големия и на него не може да му се случи нищо ;-))

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

Публикувано: 06 сеп 2009 10:31
от slowtraveler
Като спомена Авео за Технотест - предполагам, че при смяната на блока/двигателя ще ти се наложи минаване и от там?
Или нещата могат да станат само с оправяне документите в КАТ?
За изпълнението и мерака - шапка ти свалям...
Но самата идея, че си почнал това за да се доказваш на хонди и голфаджии според мен не е съвсем ОК.
Карай си количката и се кефи на нея.
Офтопик:
За драга и дръпките - от кола с предно предаване не можеш да очакваш прекалено много...
Пък и винаги има някой по-по....
Преди няколко месеца с един приятел бяхме тръгнали нанякъде по варненските улици. Приятеля ми има Мазда6 от предния модел. На светофара се нареди един млад юнак с форд фокус ST с явното намерение да покаже как му върви супер колата (сигурно купена наскоро от тати), виждайки в безобидния голям седан на маздата лесна плячка...
На старта остана много изненадан от маздичка, която го остави далеч назад, и на другия светофар юнака нямаше никакво желание за дръпка, а гледаше разсеяно в другата посока.... А маздичката си е съвсем стокова - няма никакви подобрения или олекотявания. Ползва се за ежедневен автомобил без да се жали, климатроника си е включен и всичко си се ползва....
Има и нещо друго - хендлинга на кола с чисто предно при по-голяма мощност не е добър особено при завой - предницата олеква много бързо ако се опиташ да дадеш газ...
Дано есперото с новото окачване да стои добре на пътя (coolbeer)

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

Публикувано: 06 сеп 2009 11:09
от kpematop
каква е била маздата ?
фокус СТ не е за подценяване

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

Публикувано: 06 сеп 2009 12:27
от slowtraveler
Офтопик:
Явно така си мислеше и момчето с фокуса :D
Mazda6MPS (2.3DISI engine - 274hp/380Nm @15.6 psi, AWD). Външно почти не се отличава от по-нормалните варианти - няма спойлери или някакви широки гуми, и единствено малко допълнително ръбче на предния капак (където е интеркулера) издава модела, но е точно драйверски автомобил, който можеш да го пънеш по завоите както си искаш..
Пробвали сме я на малко по-грапав асфалт с трима човека вътре без никаква подготовка/тренировка за драг (оборотите на 4х.об/мин, газ до дупка и рязко отпускане на съединителя) 0-60mph - 5.9s...
Маздата активно управлява въртящия момент към преден/заден мост, като при липса на приплъзване е FWD. Пробвал съм я сериозно при големите завои при едно ходене към Елена (между Омуртаг и Елена). В завой влиза като автомобил с предно предаване - understeer, но като залепя педала в пода, веднага задницата се намества и удоволствието е върховно....
Но това ме навежда на мисълта, че типично мощно FWD няма да е достатъчно устойчиво в завой особено при голяма мощност (пример - Mazda3MPS - същия двигател като шестицата, но заради това че е FWD, ускорението 0-100 въпреки по-малкото тегло не е по-добро, а в завой по отзиви на собственици е жива мъка - голямо недозавиване особено ако пробваш да ускориш).

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

Публикувано: 06 сеп 2009 23:44
от НиКо
Днес деня беше мрачен , и предвиден за почивка , но нямаше как да не почопкам нещо и днес.

Монтирах страничните конзоли.
Навързах всички уреди.
Прекарах вакума на Буст метъра

За захващане на уредите към + и - на колата използвах едни нови клеми , с който оголването и запояването са демоде.

Вижте от снимките:

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

Публикувано: 06 сеп 2009 23:44
от НиКо
:-))

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

Публикувано: 06 сеп 2009 23:45
от НиКо
:-))

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

Публикувано: 07 сеп 2009 09:04
от kpematop
В тъмното няма ли да ти пречат всички тези уреди?
Аз имам един бустметър вляво на таблото отгоре и вечерно време ме дразни как ярко свети.

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

Публикувано: 07 сеп 2009 22:59
от НиКо
Напротив , много добре са направени.

+ това са вързани със релето на осветлението на таблото.


Мога и тях да си регулирам ;-))

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

Публикувано: 21 сеп 2009 21:21
от НиКо
Ето джантите как стоят на колата.

На живо е баси лудницата.

Моята история с Прости хора продължава.

Знаете ли колко ми искаха ,за да ми монтират гумите на джантите?

30? - не
40? - не
50? - не
60? - не

68 български лева хора... Беше баси цирка...
Исках фактури исках бележки ,исках ценоразписи.
Заплаших ги ,че майка ми работи в защита правата на потребителя и да видите как си смениха изражението.

В крайна сметка , малко преди да се стигне до бой им оставих 30лв и 1 бутилка кока-кола .
Абе нямам думи.
За българите е вярна поговорката - Ден година храни...
Ама с такъв върл македонец като мен :lol: , който седи от отсрещната страна е малко трудно да се процедира така...


За капак , "електроникаджията" беше закъсал за пари , та му дадох 500лв и сега 5ти ден никъф не се вясва.

Пък и тоя телефон вече издава багажа... от утре снимките ще са с по-добро качество :-))

Абе хората вече ме съжаляват.
Все на такива попадам.
Е баси късмета.

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

Публикувано: 21 сеп 2009 21:36
от Fantomasss
Евалла пич , за нервите дето още ги имаш... Давай нататък...

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

Публикувано: 02 окт 2009 12:23
от nasko.kolev
Колега ти си луд фен ЕВАЛА. Само това мога да кажа.

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

Публикувано: 03 окт 2009 20:19
от НиКо
Благодарско братле.

Ето как стоят нещата по колата.
Понеже аз съм карък ( от най-виско "клас")

Се оказа ,че сега имам проблем с двигателя.


Клапанът на 3-ти цилиндър се е "повдигнал" и по този начин колата работи на 3 цилиндъра.

Утре ще свалям главата , ще поръчвам нова гарнитура и ще регулирам повдигачи.

Кажете ми не съм ли карък??? :-??

Няма част по тоя мотор ,която да не е чисто нова.
И пак проблеми.
От картера протече масло....


Вече ми се подиграват ...

Нова година - нов късмет :|