Оптичен и силов тунинг на Есперо.
- НиКо
- Редовен
- Мнения: 189
- Регистриран: 04 май 2009 19:24
- Skype: beersexandcska
- МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
- От: Пловдив
- Име: Нико
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Мерси колега...
Ето нови снимки.
Днес беше ден за цигания и имах една лента 1.00 от бял светодиод.
реших ,че може да си я направя като лампа ,когато вдигна предния капак.
Сложих Ксеноните , за да покажа ,че обощаря не винаги ходи бос.
Както на късите, така и на дългите.
Светят убийствено на този фар.
Навързах габарити , мигачи , плафони в интериора и т.н.
В Понеделник ще ми сложат предното и задното стъкло .
Чакам халогени и претапициране на предното табло и съм готов за даване на газ.
След това Бухала трябва отново да дойде и да пастира и полира 2те брони , капачката на резервоара и страничните огледала.
Да се надяваме ,че ще успея да покажа колата на драга в Сливен ,към средата на Септември.
Ето нови снимки от почти сглобената кола.
Ето нови снимки.
Днес беше ден за цигания и имах една лента 1.00 от бял светодиод.
реших ,че може да си я направя като лампа ,когато вдигна предния капак.
Сложих Ксеноните , за да покажа ,че обощаря не винаги ходи бос.
Както на късите, така и на дългите.
Светят убийствено на този фар.
Навързах габарити , мигачи , плафони в интериора и т.н.
В Понеделник ще ми сложат предното и задното стъкло .
Чакам халогени и претапициране на предното табло и съм готов за даване на газ.
След това Бухала трябва отново да дойде и да пастира и полира 2те брони , капачката на резервоара и страничните огледала.
Да се надяваме ,че ще успея да покажа колата на драга в Сливен ,към средата на Септември.
Ето нови снимки от почти сглобената кола.
- НиКо
- Редовен
- Мнения: 189
- Регистриран: 04 май 2009 19:24
- Skype: beersexandcska
- МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
- От: Пловдив
- Име: Нико
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Няма ли възможност да направите така,че снимките които качваме да излизат последователно една след друга , а не на обратно , както е в момента.
Мисля ,че това може да се поправи )
Мисля ,че това може да се поправи )
- НиКо
- Редовен
- Мнения: 189
- Регистриран: 04 май 2009 19:24
- Skype: beersexandcska
- МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
- От: Пловдив
- Име: Нико
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Бояджията е излезнал от болницата и е обещал ,че до края на следващата седмица тоя черен казан ,ще има отличаващи се бели 18" джанти.
Много грозна ми изглежда с 15"(въпреки ,че джантата е много красива) ... направо ме е срам да я покажа на някой.
Забележете , че съм обърнал фаровете.
Късите светят като дълги , а дългите ,като къси.
Когато съм на къси , светят вътрешните фарове.
И да не виждам друго Есперо направено по този начин ей
Много грозна ми изглежда с 15"(въпреки ,че джантата е много красива) ... направо ме е срам да я покажа на някой.
Забележете , че съм обърнал фаровете.
Късите светят като дълги , а дългите ,като къси.
Когато съм на къси , светят вътрешните фарове.
И да не виждам друго Есперо направено по този начин ей
- НиКо
- Редовен
- Мнения: 189
- Регистриран: 04 май 2009 19:24
- Skype: beersexandcska
- МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
- От: Пловдив
- Име: Нико
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Днес колата бе завършена изцяло , измита и чакаща довършителната работа по таблото.
Джантите ще са готови най-късно в Понеделник , а от утре ще се настройва мегаскурита и другата електроника.
Ето едно кадърче ... а по-късно аз или Бухала ще качим една фотосесия с по-добър апарат )
Джантите ще са готови най-късно в Понеделник , а от утре ще се настройва мегаскурита и другата електроника.
Ето едно кадърче ... а по-късно аз или Бухала ще качим една фотосесия с по-добър апарат )
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Много лачено Есперо. От сега го виждам да бучи и хвърчи по улиците вечер. Заедно с голфове, хонди,фиати и други супер бегачки от квартален мащаб. Идеята за обръщане на фаровете не е добра. Въпреки,че на дългия фар свети крушка за къси,рефлектора и по-специално насочването на светлинния поток си е за дълги светлини.
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Голяма острилка верно!
За фаровете и аз не одобрявам, рефлекторите са напълно различни.
За фаровете и аз не одобрявам, рефлекторите са напълно различни.
- НиКо
- Редовен
- Мнения: 189
- Регистриран: 04 май 2009 19:24
- Skype: beersexandcska
- МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
- От: Пловдив
- Име: Нико
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Така,
да обясня за фаровете.
Абсолютно еднакви са двата рефлектора но с единствената разлика ,че в големия рефлектор цялата светлина е разпръсната и "Скопена" с шапчицата , която аз в момента демонтирах, докато в малкия рефлектор светлината е събрана максимално и свети в точка.
В момента са настроени чудесно.
Късите светлини в малкия рефлектор светят на 10м пред колата , адски силно и ярко (не заслепяват никой) а дългите, който са вече без капачета разпръскват светлината мнооого настрани и мнооого напред .
На някоя сбирка ще ви покажа ,че дори съм ги направил по-добре от оригиналният им вариант. )
На теория звучи невъзможно , но елате да видите )
да обясня за фаровете.
Абсолютно еднакви са двата рефлектора но с единствената разлика ,че в големия рефлектор цялата светлина е разпръсната и "Скопена" с шапчицата , която аз в момента демонтирах, докато в малкия рефлектор светлината е събрана максимално и свети в точка.
В момента са настроени чудесно.
Късите светлини в малкия рефлектор светят на 10м пред колата , адски силно и ярко (не заслепяват никой) а дългите, който са вече без капачета разпръскват светлината мнооого настрани и мнооого напред .
На някоя сбирка ще ви покажа ,че дори съм ги направил по-добре от оригиналният им вариант. )
На теория звучи невъзможно , но елате да видите )
- НиКо
- Редовен
- Мнения: 189
- Регистриран: 04 май 2009 19:24
- Skype: beersexandcska
- МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
- От: Пловдив
- Име: Нико
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
В грешка си )авео написа:От сега го виждам да бучи и хвърчи по улиците вечер. Заедно с голфове, хонди,фиати и други супер бегачки от квартален мащаб.
- mi6ko_pi
- Напреднал
- Мнения: 476
- Регистриран: 01 авг 2008 23:35
- Skype: mi6ko_pi1
- МПС: Mercedes 230 CE
- От: Стара Загора
- Име: Най-голямия !!!
- Контакти:
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Браво "НиКо" От година и половина чакам да видя тунинговано ДЕУ в този форум . Като гледам боята на колата и отражението което има в нея е почти като огледало (това се постига с много труд , кит и търкане за да няма кривини) и ми е чудно колко пари ти е коствало до тук всичко и колко още ще коства ? Това турбо няма ли да износи много бързо двигателя при всекиднявна употреба ?
Харесва ти да бъдеш с големи тарикати, които карат Ферари, Бентли или Богати. В главата ти са само ляти джанти от платина, злато и диаманти. Виждам те в скъпи коли, а в морето с яхти на които пияш ДЖИН, ЕГАТИ. Харесва ти да се правиш на ВИП-ПЕРСОНА и да си говориш два часа по телефона. В дискотеката разходчица, пак показваш походчица и искаш да те черпя водчица. От толкова мислене стана увисване. Влизам у кен***а и се чудя и се мая, д**ба мааму да сер***, пик*** или да чертая. Сам не е редно и от джоба скубе, знам че не е редно ама ми е убаво бе .... Поселедната ми каза МАЙСТОРЕ, БОГ ЛИ ТЕ ИЗПРАТИ ?
- НиКо
- Редовен
- Мнения: 189
- Регистриран: 04 май 2009 19:24
- Skype: beersexandcska
- МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
- От: Пловдив
- Име: Нико
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Много ти благодаря.
За парите ,просто няма смисъл да говорим ,защото не искам да се сещам какво съм "налял" по нея. Плюс това те не са давани на куп и не ми е било толкова тежко , макар ,че като се сетя от колко време дреха не съм си купувал чак се съжалявам...
Дали ще ги давам за алкохол, цигари или треви и тем подобни за мен боклуци е същото.
За боята.
Това беше нещото ,което исках да е на истина както трябва , макар ,че аз като аматьор който съм си я китосвал ,подготвял и боядисвал (от части) съм се справил сравнително добре.
Колата има забележки , който само аз си знам и едва ли някой , някога може да види.
Това е съвсем нормално при правените коли.
Дори и от магазина не излизат перфектни.
Боядисах я черен цвят (цвят в който най-много си личат забележките) за да видят хората ,че макар и аматьор - човек с много мерак може да постигне желаното.
Боята на истина е нещо адски красиво на живо (сменя няколко нюанса). Един вид неопределен хамелеон.
Когато започнах да я правя , много хора се подиграваха .
Ти си луд ти си такъв , ти няма да можеш да я направиш.
Есперо ставало само за такси, само на метан и такива работи.
Не си струвало да правя Есперо.
Да съм правил няква хонда или голф...
Започнах да я правя за да се докажа пред група хора , но всъщност сега я довършвам само и единствено ,за да докажа пред себе си ,че от мен е станало нещо в живота и мога да практикувам доста занаяти.
Обещаните снимки ще постна в момента в ,който BUHALA си дотътри "частите" пред компютъра и ми прати обещания от него .рар със снимки )
За парите ,просто няма смисъл да говорим ,защото не искам да се сещам какво съм "налял" по нея. Плюс това те не са давани на куп и не ми е било толкова тежко , макар ,че като се сетя от колко време дреха не съм си купувал чак се съжалявам...
Дали ще ги давам за алкохол, цигари или треви и тем подобни за мен боклуци е същото.
За боята.
Това беше нещото ,което исках да е на истина както трябва , макар ,че аз като аматьор който съм си я китосвал ,подготвял и боядисвал (от части) съм се справил сравнително добре.
Колата има забележки , който само аз си знам и едва ли някой , някога може да види.
Това е съвсем нормално при правените коли.
Дори и от магазина не излизат перфектни.
Боядисах я черен цвят (цвят в който най-много си личат забележките) за да видят хората ,че макар и аматьор - човек с много мерак може да постигне желаното.
Боята на истина е нещо адски красиво на живо (сменя няколко нюанса). Един вид неопределен хамелеон.
Когато започнах да я правя , много хора се подиграваха .
Ти си луд ти си такъв , ти няма да можеш да я направиш.
Есперо ставало само за такси, само на метан и такива работи.
Не си струвало да правя Есперо.
Да съм правил няква хонда или голф...
Започнах да я правя за да се докажа пред група хора , но всъщност сега я довършвам само и единствено ,за да докажа пред себе си ,че от мен е станало нещо в живота и мога да практикувам доста занаяти.
Обещаните снимки ще постна в момента в ,който BUHALA си дотътри "частите" пред компютъра и ми прати обещания от него .рар със снимки )
- paci
- Свръх-активен
- Мнения: 1424
- Регистриран: 25 окт 2008 21:45
- Skype: pacu-racer
- МПС: nexia
- От: KOREQ
- Контакти:
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
браво колега ,кефя ти се на хъса дето го имаш, и че си решил точно този модел и тази кола да правиш
това ми харесва че слагаш хубави неща а не боклуци или както се казвъ циганики
това ми харесва че слагаш хубави неща а не боклуци или както се казвъ циганики
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Дано!НиКо написа:В грешка си )авео написа:От сега го виждам да бучи и хвърчи по улиците вечер. Заедно с голфове, хонди,фиати и други супер бегачки от квартален мащаб.
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Браво за инициативата и за доброто изпълнение НиКо....
Наистина малко хора биха се хванали да правят такива интервенции точно на Есперо...
Разликата между тунинг на хонда, супра или нещо такова е най-вече в удобството за тунинг и първоначалната база, която развиваш (например базово окачване/здравина на купето, развесовка, двигател, който да тунинговаш/турбинираш и т.н.)...
Есперото не е най-удобния автомобила за тази цел, и съответно за да постигнеш същите параметри като на друг, по-удобен автомобил, ще са нужни повече интервенции и финансови средства.
Но важен е мерака...
За фаровете обаче мисля, че си в сериозна грешка.
Теорията не е празни приказки, и калпачето при 'късите' служи само за ограничаване на паразитните директно отдадени от лампата лъчи, за да може цялата светлина да отиде към рефлектора, и рефлектора да си свърши работата.
Двата рефлектора няма как да са абсолютно еднакви като форма, най-малкото защото са с различни размери...
Дори на снимките се вижда ясно как фотоапарата е 'заслепен' от вътрешния рефлектор, а външния е доста по-ограничен като светоотдаване към мястото, където е стоял фотоапарата (над линията, над която не би трябвало да осветява късата светлина)...
Можеш ли да направиш снимка на стена на къси и дълги светлини?
Наистина малко хора биха се хванали да правят такива интервенции точно на Есперо...
Разликата между тунинг на хонда, супра или нещо такова е най-вече в удобството за тунинг и първоначалната база, която развиваш (например базово окачване/здравина на купето, развесовка, двигател, който да тунинговаш/турбинираш и т.н.)...
Есперото не е най-удобния автомобила за тази цел, и съответно за да постигнеш същите параметри като на друг, по-удобен автомобил, ще са нужни повече интервенции и финансови средства.
Но важен е мерака...
За фаровете обаче мисля, че си в сериозна грешка.
Теорията не е празни приказки, и калпачето при 'късите' служи само за ограничаване на паразитните директно отдадени от лампата лъчи, за да може цялата светлина да отиде към рефлектора, и рефлектора да си свърши работата.
Двата рефлектора няма как да са абсолютно еднакви като форма, най-малкото защото са с различни размери...
Дори на снимките се вижда ясно как фотоапарата е 'заслепен' от вътрешния рефлектор, а външния е доста по-ограничен като светоотдаване към мястото, където е стоял фотоапарата (над линията, над която не би трябвало да осветява късата светлина)...
Можеш ли да направиш снимка на стена на къси и дълги светлини?