Оптичен и силов тунинг на Есперо.

За оптичен, силов, или аудио тунинг - покажете резултатите, похвалете се, или дайте идеи за повече комфорт и излъчване на возилото.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
НиКо
Редовен
Редовен
Мнения: 189
Регистриран: 04 май 2009 19:24
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#16 Непрочетено мнение от НиКо » 29 авг 2009 21:01

Мерси колега...


Ето нови снимки.

Днес беше ден за цигания и имах една лента 1.00 от бял светодиод.
реших ,че може да си я направя като лампа ,когато вдигна предния капак.

Сложих Ксеноните , за да покажа ,че обощаря не винаги ходи бос.
Както на късите, така и на дългите.
Светят убийствено на този фар.
Навързах габарити , мигачи , плафони в интериора и т.н.



В Понеделник ще ми сложат предното и задното стъкло .
Чакам халогени и претапициране на предното табло и съм готов за даване на газ.

След това Бухала трябва отново да дойде и да пастира и полира 2те брони , капачката на резервоара и страничните огледала.


Да се надяваме ,че ще успея да покажа колата на драга в Сливен ,към средата на Септември.

Ето нови снимки от почти сглобената кола.

Потребителски аватар
НиКо
Редовен
Редовен
Мнения: 189
Регистриран: 04 май 2009 19:24
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#17 Непрочетено мнение от НиКо » 29 авг 2009 21:12

:arrow:

Потребителски аватар
НиКо
Редовен
Редовен
Мнения: 189
Регистриран: 04 май 2009 19:24
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#18 Непрочетено мнение от НиКо » 29 авг 2009 21:12

:arrow:

Потребителски аватар
НиКо
Редовен
Редовен
Мнения: 189
Регистриран: 04 май 2009 19:24
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#19 Непрочетено мнение от НиКо » 29 авг 2009 21:14

Няма ли възможност да направите така,че снимките които качваме да излизат последователно една след друга , а не на обратно , както е в момента.


Мисля ,че това може да се поправи ;-))

Потребителски аватар
НиКо
Редовен
Редовен
Мнения: 189
Регистриран: 04 май 2009 19:24
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#20 Непрочетено мнение от НиКо » 29 авг 2009 21:19

Бояджията е излезнал от болницата и е обещал ,че до края на следващата седмица тоя черен казан ,ще има отличаващи се бели 18" джанти.

Много грозна ми изглежда с 15"(въпреки ,че джантата е много красива) ... направо ме е срам да я покажа на някой.
Забележете , че съм обърнал фаровете.

Късите светят като дълги , а дългите ,като къси.

Когато съм на къси , светят вътрешните фарове.

И да не виждам друго Есперо направено по този начин ей :lol:

Потребителски аватар
НиКо
Редовен
Редовен
Мнения: 189
Регистриран: 04 май 2009 19:24
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#21 Непрочетено мнение от НиКо » 01 сеп 2009 19:58

Днес колата бе завършена изцяло , измита и чакаща довършителната работа по таблото.

Джантите ще са готови най-късно в Понеделник , а от утре ще се настройва мегаскурита и другата електроника.


Ето едно кадърче ... а по-късно аз или Бухала ще качим една фотосесия с по-добър апарат :-))

Потребителски аватар
авео
Модератор
Модератор
Мнения: 3086
Регистриран: 05 авг 2007 18:53
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#22 Непрочетено мнение от авео » 02 сеп 2009 01:14

Много лачено Есперо. От сега го виждам да бучи и хвърчи по улиците вечер. Заедно с голфове, хонди,фиати и други супер бегачки от квартален мащаб. Идеята за обръщане на фаровете не е добра. Въпреки,че на дългия фар свети крушка за къси,рефлектора и по-специално насочването на светлинния поток си е за дълги светлини.
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#23 Непрочетено мнение от ogi » 02 сеп 2009 08:48

Голяма острилка верно!
За фаровете и аз не одобрявам, рефлекторите са напълно различни.
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
НиКо
Редовен
Редовен
Мнения: 189
Регистриран: 04 май 2009 19:24
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#24 Непрочетено мнение от НиКо » 02 сеп 2009 10:57

Така,
да обясня за фаровете.

Абсолютно еднакви са двата рефлектора но с единствената разлика ,че в големия рефлектор цялата светлина е разпръсната и "Скопена" с шапчицата , която аз в момента демонтирах, докато в малкия рефлектор светлината е събрана максимално и свети в точка.

В момента са настроени чудесно.

Късите светлини в малкия рефлектор светят на 10м пред колата , адски силно и ярко (не заслепяват никой) а дългите, който са вече без капачета разпръскват светлината мнооого настрани и мнооого напред .

На някоя сбирка ще ви покажа ,че дори съм ги направил по-добре от оригиналният им вариант. :-))

На теория звучи невъзможно , но елате да видите :-))

Потребителски аватар
НиКо
Редовен
Редовен
Мнения: 189
Регистриран: 04 май 2009 19:24
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#25 Непрочетено мнение от НиКо » 02 сеп 2009 11:10

авео написа:От сега го виждам да бучи и хвърчи по улиците вечер. Заедно с голфове, хонди,фиати и други супер бегачки от квартален мащаб.
В грешка си ;-))

Потребителски аватар
mi6ko_pi
Напреднал
Напреднал
Мнения: 476
Регистриран: 01 авг 2008 23:35
Skype: mi6ko_pi1
МПС: Mercedes 230 CE
От: Стара Загора
Име: Най-голямия !!!
Контакти:

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#26 Непрочетено мнение от mi6ko_pi » 02 сеп 2009 20:25

Браво "НиКо" :clap: От година и половина чакам да видя тунинговано ДЕУ в този форум . Като гледам боята на колата и отражението което има в нея е почти като огледало (това се постига с много труд , кит и търкане за да няма кривини) и ми е чудно колко пари ти е коствало до тук всичко и колко още ще коства ? Това турбо няма ли да износи много бързо двигателя при всекиднявна употреба ?
Изображение

Харесва ти да бъдеш с големи тарикати, които карат Ферари, Бентли или Богати. В главата ти са само ляти джанти от платина, злато и диаманти. Виждам те в скъпи коли, а в морето с яхти на които пияш ДЖИН, ЕГАТИ. Харесва ти да се правиш на ВИП-ПЕРСОНА и да си говориш два часа по телефона. В дискотеката разходчица, пак показваш походчица и искаш да те черпя водчица. От толкова мислене стана увисване. Влизам у кен***а и се чудя и се мая, д**ба мааму да сер***, пик*** или да чертая. Сам не е редно и от джоба скубе, знам че не е редно ама ми е убаво бе .... Поселедната ми каза МАЙСТОРЕ, БОГ ЛИ ТЕ ИЗПРАТИ ?

Потребителски аватар
НиКо
Редовен
Редовен
Мнения: 189
Регистриран: 04 май 2009 19:24
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#27 Непрочетено мнение от НиКо » 02 сеп 2009 22:19

Много ти благодаря.
За парите ,просто няма смисъл да говорим ,защото не искам да се сещам какво съм "налял" по нея. Плюс това те не са давани на куп и не ми е било толкова тежко , макар ,че като се сетя от колко време дреха не съм си купувал чак се съжалявам...
Дали ще ги давам за алкохол, цигари или треви и тем подобни за мен боклуци е същото.

За боята.
Това беше нещото ,което исках да е на истина както трябва , макар ,че аз като аматьор който съм си я китосвал ,подготвял и боядисвал (от части) съм се справил сравнително добре.
Колата има забележки , който само аз си знам и едва ли някой , някога може да види.
Това е съвсем нормално при правените коли.
Дори и от магазина не излизат перфектни.
Боядисах я черен цвят (цвят в който най-много си личат забележките) за да видят хората ,че макар и аматьор - човек с много мерак може да постигне желаното.
Боята на истина е нещо адски красиво на живо (сменя няколко нюанса). Един вид неопределен хамелеон.

Когато започнах да я правя , много хора се подиграваха .
Ти си луд ти си такъв , ти няма да можеш да я направиш.
Есперо ставало само за такси, само на метан и такива работи.
Не си струвало да правя Есперо.
Да съм правил няква хонда или голф...

Започнах да я правя за да се докажа пред група хора , но всъщност сега я довършвам само и единствено ,за да докажа пред себе си ,че от мен е станало нещо в живота и мога да практикувам доста занаяти.

Обещаните снимки ще постна в момента в ,който BUHALA си дотътри "частите" пред компютъра и ми прати обещания от него .рар със снимки :-))

Потребителски аватар
paci
Свръх-активен
Свръх-активен
Мнения: 1424
Регистриран: 25 окт 2008 21:45
Skype: pacu-racer
МПС: nexia
От: KOREQ
Контакти:

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#28 Непрочетено мнение от paci » 02 сеп 2009 22:26

браво колега ,кефя ти се на хъса дето го имаш, и че си решил точно този модел и тази кола да правиш
това ми харесва че слагаш хубави неща а не боклуци или както се казвъ циганики :clap:

Потребителски аватар
авео
Модератор
Модератор
Мнения: 3086
Регистриран: 05 авг 2007 18:53
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#29 Непрочетено мнение от авео » 03 сеп 2009 01:03

НиКо написа:
авео написа:От сега го виждам да бучи и хвърчи по улиците вечер. Заедно с голфове, хонди,фиати и други супер бегачки от квартален мащаб.
В грешка си ;-))
Дано! :y:
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#30 Непрочетено мнение от slowtraveler » 03 сеп 2009 08:50

Браво за инициативата и за доброто изпълнение НиКо....
Наистина малко хора биха се хванали да правят такива интервенции точно на Есперо...
Разликата между тунинг на хонда, супра или нещо такова е най-вече в удобството за тунинг и първоначалната база, която развиваш (например базово окачване/здравина на купето, развесовка, двигател, който да тунинговаш/турбинираш и т.н.)...
Есперото не е най-удобния автомобила за тази цел, и съответно за да постигнеш същите параметри като на друг, по-удобен автомобил, ще са нужни повече интервенции и финансови средства.
Но важен е мерака... (coolbeer)

За фаровете обаче мисля, че си в сериозна грешка.
Теорията не е празни приказки, и калпачето при 'късите' служи само за ограничаване на паразитните директно отдадени от лампата лъчи, за да може цялата светлина да отиде към рефлектора, и рефлектора да си свърши работата.
Двата рефлектора няма как да са абсолютно еднакви като форма, най-малкото защото са с различни размери...
Дори на снимките се вижда ясно как фотоапарата е 'заслепен' от вътрешния рефлектор, а външния е доста по-ограничен като светоотдаване към мястото, където е стоял фотоапарата (над линията, над която не би трябвало да осветява късата светлина)...
Можеш ли да направиш снимка на стена на къси и дълги светлини?
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Отговори

Върни се в “Тунинг”