Страница 15 от 17
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Публикувано: 18 юни 2015 08:21
от KaNiBaL-4o
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Публикувано: 17 ное 2018 13:12
от KaNiBaL-4o
Здравейте колеги ! Да раздвижа малко тази тема , не ми е оставало време.
Почвам да пиша за началото на 2017 , другото вече съм го позабравил
Реших да я позамеря на дино в началото на 2017 за да види на какво ниво е.
Резултата е 194 коня на колелата на 1,4 бара . Определено очаквах по малко и
останах много доволен.
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Публикувано: 17 ное 2018 13:41
от slowtraveler
Този проект винаги ме е радвал
Благодаря за споделеното !
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Публикувано: 17 ное 2018 15:35
от KaNiBaL-4o
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Публикувано: 21 ное 2018 09:53
от KaNiBaL-4o
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Публикувано: 21 ное 2018 10:06
от KaNiBaL-4o
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Публикувано: 22 ное 2018 23:57
от JIJOMAMA
Супер - а скоростната кутия каква е? Или модифицирана е?
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Публикувано: 24 ное 2018 10:19
от KaNiBaL-4o
двигателя и кутията са от пунто гт
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Публикувано: 03 дек 2018 16:14
от KaNiBaL-4o
Като за край на сезон 2017 реших да покарам на купа Дракон енеос. Беше 25-26. 11. 2017 времето беше мъгла и влажен асфалт
още на загряващата обиколка се ударих в едни гуми и почупих бронята. В последствие ме изкараха защото правила облак.
Оказа се че явно и двигателя съм строшил ,защото масло почти нямаше , но все пак успях бях направил няколко обиколки .
Като за край на сезона щях да имам много работа по нея в сервиза. В крайна сметка успях да спечеля първо място в класа
(някакво утешение)
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Публикувано: 09 дек 2018 13:27
от slowtraveler
Е, победата иска жертви
Добре, че е в края на сезона - ще имаш време за преглед и ремонт...
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Публикувано: 04 яну 2019 20:06
от KaNiBaL-4o
Зимата беше време за ремонти , трябваше да я отворя и да оправя да е готова за
другия сезон. Като отворих двигателя се оказаха четири счупени бутала , точно между
сигментите. Това ми се случва вече за втори път и трябваше да се намери друго решение
на този проблем
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Публикувано: 05 яну 2019 14:37
от KaNiBaL-4o
Трябваше да си поръчам ковани бутала и биели за да съм сигурен че
повече няма да се получават такива поразий. Лошото е че цената за тези
работи хич не е малка. Накрая се спрях на американската фирма JE pistons
за бутала, сплавта им издържа много големи натоварвания. За биели се
спрях на Maxpeeding rods . Поръчах чарковете от ибей защото цената която ми
обявиха нашите фирми за тунинг беше повече от нереална . За две седмици
пристигнаха биелите , за буталата си почаках доста време но важното е че и те
пристигнаха.
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Публикувано: 16 яну 2019 17:43
от KaNiBaL-4o
Двигателя естествено си го сглобих бързичко защото ми беше интересно как ще се държи
със кованите чаркове. Запали си нормално и трябваше да му направя разработка преди
новите настройки . Поръчах си четири дюзи от магазина за да съм сигурен че не е чупило
буталата от дюзи. Поръчах си и оборудването за настройване както и писачка за чипове ,които
ще ползвам на по късен етап.
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Публикувано: 17 яну 2019 14:33
от slowtraveler
Да, сегментите са натрошили буталото... Детонации навярно биха ерозирали буталото, докато тук май прилича на достигане на максималната якост на материала (т.е. максималната възможна мощност от този сет)...
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Публикувано: 20 яну 2019 12:06
от KaNiBaL-4o
За сезон 2018 исках да отида на всичките състезания по драг и ако успея на някоя купа дракон.
Колата вече я разработвах за да е готова за първото състезание. При един от тестовете ми излетя
шайбата на коляновия вал и от там се почна с коцузите. Поставих си я в последствие и вече беше
готова за настройка . При тестовете обаче хвърли гарнитура мотора трябваше на ново да се отваря ,
а първото състезание на кондофрей наближаваше. Двигателя го сглобих но проблема не успях да го
намеря преди състезанието и затова се отказах. Оказа се че след като ми е изхвърчала шайбата
шпонката към коляновия вал и леглото и в шайбата са се разширили. След като я зацепя правилно и стегна
след първото подаване на гас шпонката примърдва в леглото и шайбата се измества ,от там датчика на
коляновия вал чете и премества аванса и като сложим и налягане от 1,4 бара става мазало. Добре че буталата
държат и издуха гарнитура. Успях да оправя проблема и да я настроя но първото състезание го пропуснах.