Тунинг на Тико (продължението)
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: тунинг на тико (продължението)
Действай че 26-27.05.2012 наближава!
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: тунинг на тико (продължението)
още много работа има и не знам кога ще стане , но по важното е да стане
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: тунинг на тико (продължението)
ето и втория рог , лека по лека заприличва на нещо
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: тунинг на тико (продължението)
Хубавите неща стават бавно. Продължавай със същия мерак и желание.
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: тунинг на тико (продължението)
след като и втория рог е готов , е ред на гредата отпред
на гредата ще е хваната стабилизиращата щанга , а гредата ще е разпъната назад че да не вземе да се събере от тежеста и вибрациите от мотора
на гредата ще е хваната стабилизиращата щанга , а гредата ще е разпъната назад че да не вземе да се събере от тежеста и вибрациите от мотора
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: тунинг на тико (продължението)
Щангата не можеш ли да я преместиш от другата страна към купето?
По-устойчиво и здраво е мястото...
По-устойчиво и здраво е мястото...
- gigabate
- Активен
- Мнения: 514
- Регистриран: 31 мар 2010 20:47
- Skype: ivan_444
- МПС: Daewoo Lanos 1.4SE LPG-BRC
- От: Казанлък
- Име: Иван
Re: тунинг на тико (продължението)
Колата мяза на Франкенщайн! Ще стане изрод!!!
http://www.carspending.com/bg/vehicles/ ... ewoo-lanos" onclick="window.open(this.href);return false;
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: тунинг на тико (продължението)
и аз го мислих за назад но ще ми пречи на даунпаипа , механизма на скоростите а и носачите са на определен ъгъл . завъртя ли я на обратно носачите ще се завъртят в посока към купето
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: тунинг на тико (продължението)
една от най-трудните стъпки - да правя лапи за захващане на мотора , сигурно 50 пъти го намествам режа и пак слагам
направо прехвърлям целия механизъм на скоростния лост , флекса си знае работата
направо прехвърлям целия механизъм на скоростния лост , флекса си знае работата
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
почва да придобива форма
в момента предницата е удължена с 9 см
на тази снимка отдолу много ми харесва
в момента предницата е удължена с 9 см
на тази снимка отдолу много ми харесва
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Kolega 4akame oshte snimki ???? do kade stigna ??
Съобщение от модератор:
Нарушена е т. 2.9 от правилата на Форума!
Izparitel
Съобщение от модератор:
Нарушена е т. 2.9 от правилата на Форума!
Izparitel
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
В момента съм го ударил на почивка , ама скоро продължавам
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Тука ползвам жилото и педала на гаста от тикото и само преправям захвата и растоянието към гребена на дроселовата клапа - получи се
Същото правя и за съединителя макар че тука се получи по трудно . Надявам се че няма да се скъса жилото и ще издържи по голямото натоварване
Същото правя и за съединителя макар че тука се получи по трудно . Надявам се че няма да се скъса жилото и ще издържи по голямото натоварване
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Свободно плаващ ли е захвата към лоста за съединителя? Ако има и минимално огъване на жилото в диапазона на действие - ще се къса
П.С. С още по-малък гребен щеше да получиш още по-рязък педал на газта
П.С. С още по-малък гребен щеше да получиш още по-рязък педал на газта
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
просто педала на съединителя и лостовата му система са по нежни а за тоя съединител се иска повече сила , ама трябва да удържи