Страница 1 от 17

Тунинг на Тико (продължението)

Публикувано: 29 апр 2009 20:41
от KaNiBaL-4o
Дребосъка вече е турбиниран , случайно ми изпаднаха турбина и интер кулер както и хора който да го настроят :$ . Турбината е IHI rhb5 от фиат уно турбо / пунто гт. Налягането на което се кара е 0.6 бара , за момента е с турбо изпарител и е настроена на газ.
по късно ще пусна и снимки.

Re: тунинг на тико (продължението)

Публикувано: 29 апр 2009 20:58
от KaNiBaL-4o
ето и няколко снимки на крайния резултат , по късно ще пусна и от процеса
на работа

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Re: тунинг на тико (продължението)

Публикувано: 30 апр 2009 00:15
от AISMAKER
Браво колега
само да попитам какъв е този "турбо изпарител"каква е разликата
с обикновенния
:?::

Re: тунинг на тико (продължението)

Публикувано: 30 апр 2009 07:16
от KaNiBaL-4o
разликата е там че обикновен изпарител не може да обогати сместа
когата се развърти турбината и от вакуум влезе в буст, докато турбо
изпарителя има обратна връзка , в следствие на която при налягане
в смукателната система тои дообогатява сместа.
изпарителя е BRC AT90E TURBO

Re: тунинг на тико (продължението)

Публикувано: 30 апр 2009 11:41
от KaNiBaL-4o
стария карбуратор съм го свалил и сега е с механичен (ладов) , спортен филтър K&N ,
custom изпускателен колектор с равни рънъри , тръбите на изпускателната система
вече са с ф50

Re: тунинг на тико (продължението)

Публикувано: 30 апр 2009 15:52
от roLL
Колега свалям ти шапка. ЕВАЛА за всичко което си постигнал колко кончета стана това дзверче?

Re: тунинг на тико (продължението)

Публикувано: 30 апр 2009 19:24
от KaNiBaL-4o
за съжаление не знам отговора на този въпрос, но разликата е доста
осезаема.

Re: тунинг на тико (продължението)

Публикувано: 30 апр 2009 19:42
от roLL
Закарай я на тест заслужава си !

Re: тунинг на тико (продължението)

Публикувано: 30 апр 2009 19:46
от KaNiBaL-4o
има още доста работи за доработка и настройване.
Като стане в по завършен вид и на дино ще се качи.

Re: тунинг на тико (продължението)

Публикувано: 01 май 2009 00:33
от авео
Браво колега! На твое място,ще се постарая отвън много да не личи,че колата е тунингована. Така изненадата от ниско прелитащо Тико,ще е по-голяма. :shock::

Re: тунинг на тико (продължението)

Публикувано: 01 май 2009 00:59
от sasho
Евала човек,ти си маняк! :bow:

Re: тунинг на тико (продължението)

Публикувано: 01 май 2009 08:22
от Fantomasss
Браво колега, ентусиазма ти ми харесва. Колицата е станала торпедна и дано й се кефиш дълго време. Направи и някое клипче и ги качи, за да видим как набира и що за звук вади. (uspeh)

Re: тунинг на тико (продължението)

Публикувано: 01 май 2009 09:17
от KaNiBaL-4o
авео написа:Браво колега! На твое място,ще се постарая отвън много да не личи,че колата е тунингована. Така изненадата от ниско прелитащо Тико,ще е по-голяма. :shock::
Трудно ще стане защото BOV клапана ме издава , пък и сега ще и слагам
и комплект пружини които я свалят 30/30

Re: тунинг на тико (продължението)

Публикувано: 04 май 2009 19:35
от НиКо
Евала правя на такива момчета като теб!
На каква степен я караш?
Какви дюзи си и сложил?
На какво налягане я караш в момента?
С какъв бов си?
ако искаш да не се чува бова си купи фордж .
Разтоварва на голямо налягане + това е двубутален ако знаеш какво искам да кажа ;)

Re: тунинг на тико (продължението)

Публикувано: 04 май 2009 22:34
от KaNiBaL-4o
звука на bov определено ме радва. Кара се на газ и налягането
е 0.6 бара а степента си е 9:1