Тунинг на Тико (продължението)

За оптичен, силов, или аудио тунинг - покажете резултатите, похвалете се, или дайте идеи за повече комфорт и излъчване на возилото.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#151 Непрочетено мнение от slowtraveler » 08 сеп 2012 09:32

Имах предвид дали няма да се огъва в точката на свръзване с болта (на такова ми прилича)...
И дали самия болт плава много свободно в леглото на лоста на съединителя...
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Потребителски аватар
KaNiBaL-4o
Редовен
Редовен
Мнения: 266
Регистриран: 27 юли 2008 14:21
МПС: TICO
От: БУРГАС
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#152 Непрочетено мнение от KaNiBaL-4o » 26 сеп 2012 17:49

поръчах си турбо пътища и силиконови маркучи на ф55 и ф63 :tmi:

Изображение

след доста рязане и заваряне

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
KaNiBaL-4o
Редовен
Редовен
Мнения: 266
Регистриран: 27 юли 2008 14:21
МПС: TICO
От: БУРГАС
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#153 Непрочетено мнение от KaNiBaL-4o » 24 окт 2012 23:30

почват да се нареждат чарковете
За сега ще ползвам радиатора от тикото , а после ще видя как ще се държи
Изображение

Изображение

Изображение

egois4etoo
Минаващ
Минаващ
Мнения: 7
Регистриран: 29 окт 2012 23:08
МПС: TICO DX

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#154 Непрочетено мнение от egois4etoo » 01 ное 2012 21:59

Колега според мен ще греемного с този радиатор,помисли за някакъв друг.

Потребителски аватар
iLiToOo
Минаващ
Минаващ
Мнения: 29
Регистриран: 03 апр 2012 01:12
МПС: Daewoo tico
От: Sofia
Име: iLiToOo

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#155 Непрочетено мнение от iLiToOo » 24 дек 2012 23:32

Колега някакъв напредък няма ли ???

Съобщение от модератор:
The Stig : темата е за автомобила на колегата KaNiBaL-4o. Който има желание да показва своята кола, може да направи отделна тема.

Потребителски аватар
KaNiBaL-4o
Редовен
Редовен
Мнения: 266
Регистриран: 27 юли 2008 14:21
МПС: TICO
От: БУРГАС
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#156 Непрочетено мнение от KaNiBaL-4o » 02 фев 2013 18:21

малко снимков материал

Изображение

Изображение

Изображение

горе долу се заформя

Потребителски аватар
KaNiBaL-4o
Редовен
Редовен
Мнения: 266
Регистриран: 27 юли 2008 14:21
МПС: TICO
От: БУРГАС
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#157 Непрочетено мнение от KaNiBaL-4o » 10 фев 2013 20:49

голяма заигравка с тия кабели , използвам окабеляването от двете коли

Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
JelqzkoJelqzkov
Редовен
Редовен
Мнения: 209
Регистриран: 14 яну 2013 22:44
МПС: Daewoo Tacuma SE 1.6 16V LPG
Име: Желязко

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#158 Непрочетено мнение от JelqzkoJelqzkov » 10 фев 2013 22:27

Като ивдях темата " Тунинг на Тико" си казах - ето това вече ще е интересно.
Когато видях ник-а си викам "Ей някой разбутва стари теми".
Като отворих темата и я прочетох - останах без думи...
Следя развитието на колата от близо от зародиш при това с очите си (на 50 метра от дома ми беше) и си мислех, че вече е в миналото, а то какво се оказа....

Браво! Страхотен прокет! Голям фен съм на това Тико.
Изображение

Brmm
Минаващ
Минаващ
Мнения: 9
Регистриран: 15 фев 2013 09:01
МПС: Daewoo TT
От: Разград

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#159 Непрочетено мнение от Brmm » 15 фев 2013 09:04

Да се абонирам и аз за темата :rock:
А колко ресурси отидоха за стария двигател??? ако може малко инфо и да почвам и аз проект :lol:

Потребителски аватар
KaNiBaL-4o
Редовен
Редовен
Мнения: 266
Регистриран: 27 юли 2008 14:21
МПС: TICO
От: БУРГАС
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#160 Непрочетено мнение от KaNiBaL-4o » 24 фев 2013 19:19

Радвам се че имате интерес към проекта :y:
Голям проблем са шенкелите и полуоските. В началото исках да ползвам тиковските полуоски и шенкели , ама ме разубядиха че полуоските и каретата няма да издържат. А също така исках да позлвам и предните спирачки от пунтото. Компромисния вариант беше тиковските шенкели да се разстържат че да влезне пунтовската главина и да се монтират апаратите от пунтото, голям филм беше. А за полуоските да се ползват пунтовските но скъсени.

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
KaNiBaL-4o
Редовен
Редовен
Мнения: 266
Регистриран: 27 юли 2008 14:21
МПС: TICO
От: БУРГАС
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#161 Непрочетено мнение от KaNiBaL-4o » 01 апр 2013 21:26

понеже е нежъзможно да правя завой , заради това че гумите опират в мотора и кутията се наложи да направя фланци, за да мога да изнеса гумите по навън . Фланците са преходни на 4х114,3 и 4х100. Като дебелината на предните е 4 см а на задните 3 см .

Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
iLiToOo
Минаващ
Минаващ
Мнения: 29
Регистриран: 03 апр 2012 01:12
МПС: Daewoo tico
От: Sofia
Име: iLiToOo

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#162 Непрочетено мнение от iLiToOo » 04 апр 2013 02:59

Браво братле, чакаме снимки и имформация нени забравяи.
Секи божи ден поглеждам темата за нещо ново...
УСПЕХ.....

Потребителски аватар
bad racer
Нов
Нов
Мнения: 96
Регистриран: 28 яну 2011 19:54
Skype: ivan_aspo
МПС: Матю с духалка!!!
От: София

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#163 Непрочетено мнение от bad racer » 17 апр 2013 09:16

Колега направо преправяй задния мост от пунтото та поне да си на 4х100 без фланци,или поне да са само удължители пък и ще е диск отзад а не детско барабанче.
Летя си с колата,летя си с колата,летя си с колата,.......................

Потребителски аватар
KaNiBaL-4o
Редовен
Редовен
Мнения: 266
Регистриран: 27 юли 2008 14:21
МПС: TICO
От: БУРГАС
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#164 Непрочетено мнение от KaNiBaL-4o » 19 апр 2013 07:43

и на задните спирачки ще им доиде времето а и пунтото е 4х98 мм :)

Потребителски аватар
KaNiBaL-4o
Редовен
Редовен
Мнения: 266
Регистриран: 27 юли 2008 14:21
МПС: TICO
От: БУРГАС
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#165 Непрочетено мнение от KaNiBaL-4o » 21 апр 2013 17:15

дойде и времето за ревизия на мотора. Все пак е каран в италия и се оказа че дествително е голям батак вътре . Поръчал съм ангренаж комплект гарнитури семеринги , а лагерите в зависимост от състоянието на старите.

Изображение

Изображение

Изображение

Отговори

Върни се в “Тунинг”