спортно окачване за ланос
Публикувано: 10 мар 2009 11:53
някой случаино да знае дали има спортно окачване з ланус хачбек и ако не дали нестава някое ои опел ?
Форум на любителите на автомобили с марките Daewoo и Chevrolet
https://daewoo-chevrolet.com/forum/
https://daewoo-chevrolet.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=2218
То,целият пост е Объркан,колега.Прости на мен "грешнаго" за корекциите.Някой случаЙно да знае,дали има спортно окачване за ланОс хЕчбек и ако не,дали не става някое от Опел ?
Няма как да стане - нямам права в този раздел. Ще трябва да си коригираш поста сам.dido написа:когато не можете да дадете някакво мнеие не пълнете с офтопик а и двамата сте модове отравете грешките щом ви дразнат
Хайде сега да видим какво написах:kaiser666 написа:Ахааааа...значи колата като стане по-ниска и с по-широки гуми е по неустоичива и опасна....муахахахахахахаха,а като се сложат дискове с по-голям диаметър ще спира по-зле и като се сложи по-голям мотор динамиката ще се намали драстично...ахахахахахахахаахах
Поредното компетентно мнение от тунинг раздела
Смисъла на написаното е,че не е по силата на всеки да се занимава с префасониране на окачването.Не си струва,а и е в разрез с безопасността,опитите за самоделни и гаражни изпълнения.
Това написах аз:Основното в спортното окачване е:
-снижаване центъра на тежестта
-"втвърдяване" на окачването
-поставяне на гуми с по-високо сцепление
-увеличаване на колея в допустими за съответния автомобил,граници (колей-разстояние м/у следата от леви и десни колела)
-итн.
,а това е заключението Ви колега!Ахааааа...значи колата като стане по-ниска и с по-широки гуми е по неустоичива и опасна.
Всичко това е с цел да се "втвърди" окачването и центробежните сили,появяващи се при завоите да не оказват влияние.kaiser666 написа:Опасно е ако се режат пружни,не виждам нищо лошо да се сложат по твърди пружини и амортесьори с къс ход. Брат ми искаше да пита дали стават от корса или астра,защото има доста еднакви части,а точно за деу е малко трудно да се намерят.
kaiser666 написа:Ето това са strut bar или така наречените разпънки служат купето да не се посуква и при много твърдо окачване може да ви се изкривят отпред рогата при такова окачване винтово отпред разпънката е задължителна.При обикновенно окачване няма проблеми да се кара без подсилване.roll cage е стоманена клетка която се поставя в купето.
отпред горе
отпред долу между носачите
отзад между ботушите
предлагат се два вида от стомана/железни/ и от алиминий
кой от двата варианта е по добър
стомана по здрава и по тежка
алуминий не толкова здрав/зависи пак от това какъв е алуминият/, но по лек
Общото с темата е, че Ланоса и без спортно окачване при каране по дупки като чужда кола, си има проблем с бомбетата на предните амортисьори и вертикалните греди към носачите. При спортно окачване тези допълнения просто стават задължителни! Това между впрочем е болест и на повечето Опели, под една шапка са все пак!kaiser666 написа:Това е много хубаво,но какво общо има с темата?