Страница 1 от 2

спортно окачване за ланос

Публикувано: 10 мар 2009 11:53
от dido
някой случаино да знае дали има спортно окачване з ланус хачбек и ако не дали нестава някое ои опел ?

Re: спортно окачване за ланус

Публикувано: 10 мар 2009 19:36
от Izparitel
Офтопик:
dido написа: з ланус хачмек
Toва пък какво е?

Re: спортно окачване за ланус

Публикувано: 10 мар 2009 19:58
от dido
това е убъркана буква колега

Re: спортно окачване за ланус

Публикувано: 10 мар 2009 21:54
от dsuzunov
Някой случаЙно да знае,дали има спортно окачване за ланОс хЕчбек и ако не,дали не става някое от Опел ?
То,целият пост е Объркан,колега.Прости на мен "грешнаго" за корекциите.

Re: спортно окачване за ланус

Публикувано: 10 мар 2009 21:58
от Izparitel
Офтопик:
За Ланоса - ясно, но хачмека ме разби.
dido написа:когато не можете да дадете някакво мнеие не пълнете с офтопик а и двамата сте модове отравете грешките щом ви дразнат
(sorry) Няма как да стане - нямам права в този раздел. Ще трябва да си коригираш поста сам. ddcomp

Re: спортно окачване за ланус

Публикувано: 10 мар 2009 22:16
от dido
когато не можете да дадете някакво мнеие не пълнете с офтопик а и двамата сте модове отравете грешките щом ви дразнат

:)

Re: спортно окачване за ланус

Публикувано: 10 мар 2009 22:32
от ogi
Весело е тук :D

Re: спортно окачване за ланус

Публикувано: 10 мар 2009 22:38
от dsuzunov
Грешките ще си ги оправиш ТИ!
А що се отнася до съвет относно спортното окачване:
Поинтересувай се от утвърдени на пазара фирми за автомобилен тунинг.
Не си струва,а и е в разрез с безопасността,опитите за самоделни и гаражни изпълнения.
Основното в спортното окачване е:
-снижаване центъра на тежестта
-"втвърдяване" на окачването
-поставяне на гуми с по-високо сцепление
-увеличаване на колея в допустими за съответния автомобил,граници (колей-разстояние м/у следата от леви и десни колела)
-итн.

Re: спортно окачване за ланус

Публикувано: 11 мар 2009 07:37
от dsuzunov
kaiser666 написа:Ахааааа...значи колата като стане по-ниска и с по-широки гуми е по неустоичива и опасна....муахахахахахахаха,а като се сложат дискове с по-голям диаметър ще спира по-зле и като се сложи по-голям мотор динамиката ще се намали драстично...ахахахахахахахаахах

Поредното компетентно мнение от тунинг раздела :D
Хайде сега да видим какво написах:
Не си струва,а и е в разрез с безопасността,опитите за самоделни и гаражни изпълнения.
Смисъла на написаното е,че не е по силата на всеки да се занимава с префасониране на окачването.
Това е механизъм от автомобила,пряко свързан с безопасността и всяка некомпетентна намеса в работата му е недопустима.
Основното в спортното окачване е:
-снижаване центъра на тежестта
-"втвърдяване" на окачването
-поставяне на гуми с по-високо сцепление
-увеличаване на колея в допустими за съответния автомобил,граници (колей-разстояние м/у следата от леви и десни колела)
-итн.
Това написах аз:
Ахааааа...значи колата като стане по-ниска и с по-широки гуми е по неустоичива и опасна.
,а това е заключението Ви колега!
Дано,да Ви е станала ясна мисълта ми!

Re: спортно окачване за ланус

Публикувано: 11 мар 2009 13:26
от dsuzunov
kaiser666 написа:Опасно е ако се режат пружни,не виждам нищо лошо да се сложат по твърди пружини и амортесьори с къс ход. Брат ми искаше да пита дали стават от корса или астра,защото има доста еднакви части,а точно за деу е малко трудно да се намерят.
Всичко това е с цел да се "втвърди" окачването и центробежните сили,появяващи се при завоите да не оказват влияние.
Не забравяйте,че местата за закрепване на окачването към самоносещата конструкция на купето не са пригодени да издържат по-голямото натоварване. А то идва именно от по-твърдото окачване.
Не всеки има познанията,необходими за качествено усилване на купето.
Смисъла на досегашните ми постове е:
търсете тунинг фирми с име на пазара и не се занимавайте с методи от " Направи си сам"

Re: спортно окачване за ланус

Публикувано: 11 мар 2009 23:25
от kaiser666
Ето това са strut bar или така наречените разпънки служат купето да не се посуква и при много твърдо окачване може да ви се изкривят отпред рогата при такова окачване винтово отпред разпънката е задължителна.При обикновенно окачване няма проблеми да се кара без подсилване.roll cage е стоманена клетка която се поставя в купето.

отпред горе
Изображение

отпред долу между носачите
Изображение

отзад между ботушите
Изображение

предлагат се два вида от стомана/железни/ и от алиминий

кой от двата варианта е по добър
стомана по здрава и по тежка
алуминий не толкова здрав/зависи пак от това какъв е алуминият/, но по лек

Re: спортно окачване за ланус

Публикувано: 11 мар 2009 23:35
от dsuzunov
Колега kaiser666,съгласете се с мен,че в спора се ражда истината.

Re: спортно окачване за ланус

Публикувано: 12 мар 2009 11:15
от vassy
kaiser666 написа:Ето това са strut bar или така наречените разпънки служат купето да не се посуква и при много твърдо окачване може да ви се изкривят отпред рогата при такова окачване винтово отпред разпънката е задължителна.При обикновенно окачване няма проблеми да се кара без подсилване.roll cage е стоманена клетка която се поставя в купето.

отпред горе
Изображение

отпред долу между носачите
Изображение

отзад между ботушите
Изображение

предлагат се два вида от стомана/железни/ и от алиминий

кой от двата варианта е по добър
стомана по здрава и по тежка
алуминий не толкова здрав/зависи пак от това какъв е алуминият/, но по лек

И без да ги знам как се казват първите две съм ги правил на някалко Ланоса по собствена преценка, не за тюнинг, а за подсилване! Нищо ново под слънцето!

Re: спортно окачване за ланус

Публикувано: 12 мар 2009 11:56
от kaiser666
Това е много хубаво,но какво общо има с темата?

Re: спортно окачване за ланус

Публикувано: 12 мар 2009 12:16
от vassy
kaiser666 написа:Това е много хубаво,но какво общо има с темата?
Общото с темата е, че Ланоса и без спортно окачване при каране по дупки като чужда кола, си има проблем с бомбетата на предните амортисьори и вертикалните греди към носачите. При спортно окачване тези допълнения просто стават задължителни! Това между впрочем е болест и на повечето Опели, под една шапка са все пак!