Страница 1 от 1

Електрическо турбо за атмосферни двигатели

Публикувано: 17 дек 2015 15:36
от Radi Tsankov
Здравейте, колеги! Докато се рових в китайските сайтове попаднах на това:
http://www.aliexpress.com/store/product ... 02824.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Изглежда доста по-сериозно от "вентилаторите", които продават за по 20-30$. Моля погледнете спецификациите, и който разбира от двигатели да сподели мнение относно устройството!

Поздрави!

Ради Цанков

Re: Електрическо турбо за атмосферни двигатели

Публикувано: 17 дек 2015 16:10
от ogi
Maximum pressure 66mbar :lol:
Въобще не ги заглеждай.
Отделно тия неща не стават толкова просто, доста повече процеси са свързани със силовия тунинг. Даже да вдигаше налягане като хората, има много други работи за настройки.

Re: Електрическо турбо за атмосферни двигатели

Публикувано: 17 дек 2015 22:37
от slowtraveler
E, има и над 0.1 бар :lol:
http://ru.aliexpress.com/item/Chuan-Qi- ... eb201560_3" onclick="window.open(this.href);return false;
Ама съм съгласен с Оги... Безумна идея с незначителен ефект, но постигната с голям зор...
Освен цената на 'турбото', трябва да мислиш за друг мениджмънт на горивото (друго ЕКУ) и т.н. (навярно ще стане със същите дюзи, защото наддува е минимален)...
Алтернатора - също нов (при мен имам товар 1кВт и алтернатора е 200А).. Освен това сигурно ще трябва нов тракт на аксесоарния ремък заради по-голямата мощност...
И като сумираш - цената става сериозна - дали няма да е по-евтино да сложиш направо друг двигател?

Re: Електрическо турбо за атмосферни двигатели

Публикувано: 18 дек 2015 09:44
от Radi Tsankov
Общо взето съм наясно и съм съгласен с Вас, но видях че идва със собствен компютър и в същото време има връзка и тегли данни от бордовия компютър на самия автомобил. Добавили са релета(80 А) и общо взето изглежда по-смислено направено отколкото останалите "вентилатори".
Поздрави!

Re: Електрическо турбо за атмосферни двигатели

Публикувано: 18 дек 2015 09:52
от Radi Tsankov
...а ако си говорим за ъпгрейти и сериозни неща, това за мен е решението:

http://www.eaton.com/Eaton/ProductsServ ... /index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

но не знам дали и кога ще излезе на пазара.

Поздрави!

Re: Електрическо турбо за атмосферни двигатели

Публикувано: 18 дек 2015 11:59
от sfawbg
Колега, това изглежда много яко. Ако работи като хората с Круза и старт-стоп системата работи, току-виж смъкна разхода от 11 градско :)

Re: Електрическо турбо за атмосферни двигатели

Публикувано: 18 дек 2015 19:40
от emil nikov
"Eaton" е много сериозно име в областта си. :y:

Re: Електрическо турбо за атмосферни двигатели

Публикувано: 16 май 2019 08:45
от KaNiBaL-4o
това електрическото мяза на сешуар а вътре водна помпа. Как се получава
при максимално налягане 0.1 бар да увеличиш мощноста с 30 % . За атмосферен
двигател трябва приблизително налягане 0,4 бара за да достигнеш 30%. А тоя
0,1 бар сигурно е на затворен дросел и като го отвориш може сешуара да почне и
ток да генерира :)

Re: Електрическо турбо за атмосферни двигатели

Публикувано: 17 май 2019 12:50
от venkabg
Получава се, получава се. Това е като да сложиш накрайник на ауспуха, колкото кюнец за печка. Или да си налепиш колата с неприлични лепенки. Или да си сложиш червени вакумни маркучи вместо черни.Та само едно копче стига, ако е червено. Само надписа турбо ти вдига поне 30% и да си цъкаш копчето авторитетно при всяко изпреварване. Ама вие така или иначе нищо не разбирате.
Слагането на турбо не е лъжица за всяка уста. То да не е бодни пръчка-пий вино. И карантийте на двигателя се подменят, глава се преработва, пък и някой трябва да оправи сместта накрая, щото язък за буталата. Иска много пари, опит, знания.
Блажени са вярващите!

Re: Електрическо турбо за атмосферни двигатели

Публикувано: 21 май 2019 22:41
от slowtraveler
А тъй - обясни му на Канибалчо как се слага и ползва турбо :lol:

Re: Електрическо турбо за атмосферни двигатели

Публикувано: 21 май 2019 23:47
от venkabg
Аз знам какво е сътворил, наглеждам му темата с едното око и знам(а и явно),че е много в час с нещата. Малко са хората в България, които могат да турбинират даден мотор. Той явно го умее, за което шапка му свалям. Да не говорим за разликата в това да си подържаш колата, от време на време да я ремонтираш и да конструираш почти наново МПС, което като части няма нищо общо с туристическото автомобилостроене.
Иначе ироничният ми тон е ясен отвсякъде.