Страница 5 от 5

Re: Разлепяне на фар, настройки на лупа (промяна дирекция),други

Публикувано: 16 окт 2009 23:19
от ogi
Тия дни с монтирането на ксенона "претоплях" десният фар, защото открих, че кондензира влага отвътре по челното "стъкло" (наново демонтаж, нагряване с горещ въздух и добавяне на слой от болкита, който остана). От престараването и ползването на друг пистолет прегрях леко част от пластмасата и тя веднага побеля в съвсем малка област до мигача - трябва да се внимава!!!
Тия дни със студа и дъждовете виждам, че няма изпотяване засега и се надявам да не видя повече! :roll:

Другото странично явление, което забелязах е, че понякога като пусна фаровете и се включват задните ми силни габарити! :shock:: Сега трябва да ги изключвам след пускане на фаровете. Те са на бутон без задържане, т.е. при нормални условия е възможно да бъдат включени само, ако предварително са пуснати предните фарове за мъгла, а после след гасене на мотора не се включват повече.

Re: Разлепяне на фар, настройки на лупа (промяна дирекция),други

Публикувано: 28 юли 2010 21:40
от ogi
Абе аз защо никога не постнах статични снимки от резултата...
Къси:
Изображение
Къси+дълги:
Изображение

Харесва ми, че при 2-секционния фар дори и за дългите е мислено - светлината е фокусирана в точка по протежение на пътя, без излишна загуба на светлина ( в моя случай жълтее от халогенната крушка и се губи спрямо ксенона, но на реален път се вижда перфектно, заради добрия фокус)


Вече съм забравил труда по конвертирането, но пък като седна в чужда кола вечер и ми се струва, че карам със свещи. Тези фарове светят чудесно. 8)
Изображение

Re: Разлепяне на фар, настройки на лупа (промяна дирекция),други

Публикувано: 28 юли 2010 21:50
от Izparitel
Има сериозна разлика в сравнение с класическия фар. Определено на къси границата е рязка и едва ли ще заслепява.

Re: Разлепяне на фар, настройки на лупа (промяна дирекция),други

Публикувано: 28 юли 2010 22:21
от ogi
Има клипче, постнато и все още седи в подписа ми. За съжаление е снимано в дъждовно време и не личи много. Дългите са много по-добре направени и осветяват само пътя в далечината, а не клоните над колата, което дава много добър контраст при извънградско движение. Дори и с халогенна крушка за дълги се получава добър резултат при този фокус.
Относно заслепяването - първо се ядосвах, че не скосих снопа вдясно, но после се радвах, че не съм го направил... Имах няколко случая с фирмените тойоти, когато щях или да се нанижа на железа, или да изляза от пътя заради прожектора им с халогенна крушка от тип __/--- Хубаво, но в София не върши работа... Пътят понякога свършва внезапно вляво, пияни пешеходци ходят по банкета и скачат на пътя и т.н. - в БГ си трябва добър обзор вдясно, отделно, че при изпреварване се намалява шанса да бъдеш засечен от предходния автомобил.

Re: Разлепяне на фар, настройки на лупа (промяна дирекция),други

Публикувано: 28 юли 2010 22:22
от slowtraveler
Да, много добре отрязва...
Но в дясно не е ограничен отгоре, и сигурно ще заслепява през дясното огледало...

Re: Разлепяне на фар, настройки на лупа (промяна дирекция),други

Публикувано: 28 юли 2010 22:27
от ogi
slowtraveler написа:Да, много добре отрязва...
Но в дясно не е ограничен отгоре, и сигурно ще заслепява през дясното огледало...
Точно си коригирах предходният текст с мнението ми по въпроса.

Re: Разлепяне на фар, настройки на лупа (промяна дирекция),други

Публикувано: 29 юли 2010 09:04
от slowtraveler
Спор няма, че си трябва добър обзор от дясно...
Моите фарове ги настроих така, че лявата част на скоса е малко под хоризонталата, а дясната - леко над хоризонталата....
Така имам много добър обзор вдясно, а когато доближа на умерено разстояние до предходна кола, виждам, че хоризонталния отрязък вдясно слиза под нивото на огледалата...