Re: Ксенон
Публикувано: 23 дек 2009 23:36
Проблема е един и той е в алгоритъма на производство.
От 2 години и половина внасям ксенон системи и искам да ви кажа ,че съм видял кви ли не боклуци.
*Доста често , в голямата буска ,която влиза в баласта крачетата не правят добър контакт , което също е причина да не пали от първия път
*Доста често има коли с прегоряли клеми , което оказва огромно влияние на системата от проблем при палене
*Доста често акумолаторите на клиентите ми не подържат необходимото напрежение.
Разберете , няма ли 12.4 V , няма да запали единия фар .
Защо единия ? това не мога да обясня точно и ясно.
Имам теория но я запазвам за себе си.
В случая на колегата , баласта не запалва крушката ,защото е направен не качествено , тоест
Дори и да му се подаде правилно напрежение >= 12.4V той пак не пали.
Причината е в калпавите материали от които е сглобена джаджата.
Един съвет . Размени баластите ! )
И още един ... Смени ксенона ...
И още един ... винаги ефтиното излиза по-скъпо (и обратното) )
Прочети отново моя пост и провери всяка една връзка.
Наблегни на това да размениш баластите.
Причината е ,че дори и да си имал проблем в окабеляването , е почти абсурдно да направиш грешката втори път.
Размени местана на бушоните (ляв къс и десен къс) , или ги смени .
Ако не са оригинални правят парчета особено при ксенона.
Имах една Е класа , която беше през седмица при мен.
Правя му фара , свети 3 дни и после пак не пали
-Абе човек , не ми е от системата ...
Абе ксенона ти е ментерляк...
Аз съм голям инат и 3 пъти подред смених абсолютно цялата система.
3 пъти пак проблем във същия фар.
Накрая избеснях, сложих му два нови бушона и сега 2-ри месец кара без проблем.
Извод. Ксенона е нож с две остриета и е една неблагодарна електронна муха.
Колкото повече и обръщаш внимание , толкова повече си го забиваш навътре...
It`s just begining
От 2 години и половина внасям ксенон системи и искам да ви кажа ,че съм видял кви ли не боклуци.
*Доста често , в голямата буска ,която влиза в баласта крачетата не правят добър контакт , което също е причина да не пали от първия път
*Доста често има коли с прегоряли клеми , което оказва огромно влияние на системата от проблем при палене
*Доста често акумолаторите на клиентите ми не подържат необходимото напрежение.
Разберете , няма ли 12.4 V , няма да запали единия фар .
Защо единия ? това не мога да обясня точно и ясно.
Имам теория но я запазвам за себе си.
В случая на колегата , баласта не запалва крушката ,защото е направен не качествено , тоест
Дори и да му се подаде правилно напрежение >= 12.4V той пак не пали.
Причината е в калпавите материали от които е сглобена джаджата.
Един съвет . Размени баластите ! )
И още един ... Смени ксенона ...
И още един ... винаги ефтиното излиза по-скъпо (и обратното) )
Прочети отново моя пост и провери всяка една връзка.
Наблегни на това да размениш баластите.
Причината е ,че дори и да си имал проблем в окабеляването , е почти абсурдно да направиш грешката втори път.
Размени местана на бушоните (ляв къс и десен къс) , или ги смени .
Ако не са оригинални правят парчета особено при ксенона.
Имах една Е класа , която беше през седмица при мен.
Правя му фара , свети 3 дни и после пак не пали
-Абе човек , не ми е от системата ...
Абе ксенона ти е ментерляк...
Аз съм голям инат и 3 пъти подред смених абсолютно цялата система.
3 пъти пак проблем във същия фар.
Накрая избеснях, сложих му два нови бушона и сега 2-ри месец кара без проблем.
Извод. Ксенона е нож с две остриета и е една неблагодарна електронна муха.
Колкото повече и обръщаш внимание , толкова повече си го забиваш навътре...
It`s just begining