Страница 4 от 10

Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.

Публикувано: 04 фев 2015 15:22
от slowtraveler
Митак, ако се загледаш в някоя баничарка (N1) данъка ще ти е смешен дори и да не е до 74кW....
Че и малините ще можеш да си ги разнасяш безпроблемно :lol:

Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.

Публикувано: 04 фев 2015 15:54
от fanti55
На повечето френски автомобили са им проблем торсионите!!! Аз на Пежо съм сменял и съвета е по добре си вземи друга кола!!!!!! А щом като стана въпрос за гласове аз съм твърдо за Лачети. Хем си свикнал на Деу и ще си сред нас. :)

Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.

Публикувано: 04 фев 2015 16:33
от dsuzunov
Независимо каква кола ще взема, оставам във форума....ей така, за спорта.
А вие, пишете, пишете...

Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.

Публикувано: 04 фев 2015 16:49
от fanti55
Браво!!! :c37

Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.

Публикувано: 04 фев 2015 18:09
от miroki
niko24 написа: Изображение
един приятел имаше такова 1,9 дизел и беше много доволен, аз преди имах предишния модел и също бях доволен от него, и двата бяха с много екстри стандартно, предполагам че може да намериш на тая цена нещо
Понеже съм ренаджия, с късмет само рено 19, 1,7 двигателя, така да се каже най-хубавото рено. Бях решил да мина на сценик и докато взема се натъкнах на Ланоса.
Сега преди ремонта пак обиколих сцениците и тотално се отказах. Вече ги няма старите надеждни.
Специално този 1,9 е най-рисковия.
1800 лв. е демпферния съединител, 1300 лв. е дисплея на таблото, който изгаря почти задължително, поради проблем с охлаждането, всеки който е сменял дисплей, добавя вентилатор и отвори за него зад дисплея. И така се избягва смяната с нов.
1,6 дизел е с обикновен съединител. Някои споделят, че не е много малък за това купе. Но няма нито един за продан, ако освен не е дефектен. Иначе и неговото табло е 1300 лв.
(изчетох цялата статия в рено фурума въпреки, че е многооо страници).
Много скъпи консумативи. Оплакват се от бързо износване накладки.
(за проблемите на дизелите хич няма да пиша) и това което писах е достатъчно.
http://www.renault-bg.com/smf/index.php ... 11178.2205" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.

Публикувано: 04 фев 2015 21:32
от Horizont
e много скъп тоя съединител !!! Нормален съединител на немски коли е от 600 до 1200лева с масторлъка. Иначе дизела на реното не е лошо. Имах преди време едно мицибуши каризма /купено на старо от баща ми/ мотора му дизел бе на рено и си бе на мястото, икономичен и не харчеше масло. Но колата я изтраяхме само 1 година заради спортното твърдо окачване.

Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.

Публикувано: 04 фев 2015 23:47
от ogi
Само да вметна нещо интересно...
Така - http://www.cars.bg/c1042629" onclick="window.open(this.href);return false; изглежда автомобил на 321000км.
(по принцип на ВАГ-групата са им доста здрави интериорите, но все пак...)

Случайно ми попадна друг един пресен пример под ръка:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8qj1u0" onclick="window.open(this.href);return false;
Пробег 190000 км
Опааа... Малко сме объркали снимките преди-след, вижте снимката на таблото :)

След разни наблюдения съм убеден, че в историята на един автомобил в БГ е силно вероятно да му са връщани няколко пъти километрите и да бъде вечно държан в заветните 100 - 200 хил. км. Което винаги ме е карало с насмешка да поглеждам тази тема: :) http://daewoo-chevrolet.com/forum/viewt ... f=1&t=7308" onclick="window.open(this.href);return false;

Оставям изводите да си направите вие.

Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.

Публикувано: 05 фев 2015 00:25
от авео
Това е такси и километрите сигурно са повече. Оригинално е с метан,но това е нож с две остриета. Тукашните газаджии нямат софтуера на уредбата и при най-малкия проблем умираш прав. Слага се наново уредба,като само вградените бутилки остават в кяр. Сега видях ,че е дизел,но има такива и на метан.

Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.

Публикувано: 05 фев 2015 03:54
от niko24
miroki написа:
niko24 написа: Изображение
един приятел имаше такова 1,9 дизел и беше много доволен, аз преди имах предишния модел и също бях доволен от него, и двата бяха с много екстри стандартно, предполагам че може да намериш на тая цена нещо
Понеже съм ренаджия, с късмет само рено 19, 1,7 двигателя, така да се каже най-хубавото рено.
колега извинявай, но не може да сравняваш тоя Сценик с Рено 19, което е 10 год. по стар модел :)
моето беше предишния модел 2001 1,6 бензин, продадох го на 215,000 км и не си спомням да съм правил някакъв по-сериозен ремонт, с моя приятел работихме заедно той беше с 2004 модел 1,9 дизел, като на снимката и беше навъртял над 150,000 км и нито таблото му е изгоряло, нито съединител е сменял. значи наистина ако отидеш в официалния сервиз на Рено там частите бяха до 3 пъти по-скъпи, но има много магазини където може да се намерят по-евтино.
така че за мен това са единични случаи.
за сметка на това пък Реното имаше повече екстри стандартно отколкото Зафирата 2008 :D

Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.

Публикувано: 05 фев 2015 06:30
от ogi
Така е.
За това такива мнения ги прескачам:
fanti55 написа:За Пежо не си и помисляй!!! Едвам го разкарах а и частите са скъпи. :!:
Кое Пежо и кои части? Все едно има само 1 Пежо. Един приятел си купи преди няколко години 407 SW 2.2HDI битурбо, 170 коня, 2-ра ръка. Разпра го от каране, над 120 хил. км му навъртя. Предаде се 1 ел. перка за радиатор. Даже ремонта му излезе 2-3 лв - нови четки, един приятел му ги смени, иначе в СФА му се усмихнаха с проблясък в зъбите (1000лв за смяна на цялата "очиларка", комплект с 2 вентлатора, не се продавало на части, ама то с каквато и кола да идеш в официалния дистрибутор, все ще те резнат от кръста - смяна само на цели модули, скъпи ОЕМ части и скъпи човекочасове. Дори в Деу беше така- преди да го закрият на Ботевградско.).

Изображение
Изображение

Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.

Публикувано: 05 фев 2015 09:49
от miroki
niko24 написа: колега извинявай, но не може да сравняваш тоя Сценик с Рено 19, което е 10 год. по стар модел :)
моето беше предишния модел 2001 1,6 бензин, продадох го на 215,000 км и не си спомням да съм правил някакъв по-сериозен ремонт, с моя приятел работихме заедно той беше с 2004 модел 1,9 дизел, като на снимката и беше навъртял над 150,000 км и нито таблото му е изгоряло, нито съединител е сменял. значи наистина ако отидеш в официалния сервиз на Рено там частите бяха до 3 пъти по-скъпи, но има много магазини където може да се намерят по-евтино.
така че за мен това са единични случаи.
за сметка на това пък Реното имаше повече екстри стандартно отколкото Зафирата 2008 :D
Нямах в предвид да сравнявам старото с ново. Просто дискутирах, че съм имал здраво рено и съм бил доволен. И уточних защо.
Иначе сценика първите дизели бяха хубави. мисля Td и TDi, после DTi, но горят малко повече от DCI
А и са по-стари. DCI пък имат консуматив турбина (така го наричат ренаджиите). Говоря за фаза 1 и 2 на сценик 1.
За фаза 2 споменах 2 та модела 1,5 и 1,9. (горе съм объркал с 1,6) Кара ли сте по-нова кола, и затова не сте имали проблем. В България внесен 10 г. дизел е на поне 300 000 км.
1,6 16в е от най сполучливите, въпреки че имат малък проблем с валовете понякога.
1,6 8в е прочут К7м, бозаджията.
Таблото се продава само в официалния севриз. Има майстори които се наемат да отремонтират за около 300 лв но не светва цялото, а на линии понякога. Във форума споделят, че се случва на повечето.
Не го пиша поради друго, а защото и на мен ми хареса и щях да купувам и поради горните причини се отказах. Единствено не харесвам дисплей по средата на таблото, но и това бях прежалил, за да взема такава кола но, ремонта ми дойде в повече. А имате ли спомен от приятеля си колко лева е обслужването (ремъци, ролки, филтри, накладки - това което трябва да се смени след покупката) ?
Знам, че е голяма цифрата, но не помня колко точно, някъде към 700 лв. май бе или повече?
Писах го не за друго, а че колегата търси по-икономичен вариант на кола. Както търсех и аз.

Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.

Публикувано: 05 фев 2015 10:18
от ogi
"Колегата" е достатъчно на "ти" с автомобилите, да си спести доста от сервизните посещения. :) За дисплея на реното не съм съгласен, същия проблем го има на доста други коли от тия години - отлепя се лентовия кабел. На централния ми дисплей на аудито бе същата работа - 40 долара нов дисплей от Китай и бутилка уиски на един колега. Не вярвам на реното да е нещо по-сложно...

Всъщност те са 2-3 основни производителя на масово вгражданите табла и за това са с едни и същи проблеми:
- VDO - немски - най-здравите, но и те страдат от дисплеите, поне моторчетата им са по-солидни и яки
- Jaeger - френски (на моята кола се паднал такъв, повечето са с VDO)
- Sagem - френски
- Magnet Marelli - италиански

Последните 3, освен дисплеите, имат е много ситни стъпкови моторчета, които също обичат да излизат от строя

Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.

Публикувано: 05 фев 2015 10:47
от miroki
А, за колегата знам. :D
И предполагам ще се справи с охлаждането на дисплея. Проблема е, че грее като котлон и като остарее и изгаря нещо по него, не е до кабела.
Освен темата в другия форум имам и познат минал по пътя.
Но за съединителя на 1,9 прошка няма. Как да сравня съединител за 300 лв. с такъв за 1800.
Проблема е в скъпите части.
Ще се поровя малко в темата, да но успея, че е близо 300 страници. :tmi:

Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.

Публикувано: 05 фев 2015 10:51
от ogi
Точно за същото говоря и е лентовия кабел проблема. Лекуват ги с вентилаторче, не за друго, а защото като е студено дава контакт, а на топло се набръчква лентата и отлепените спойки спират да контактуват. На аудитата за да се повреди по-бързо и сигурно има даже реотан отзад, да подгрява дисплея (течните кристали стават мудни на голям студ) и да го довърши за 5 години :lol:

Всики съединители с демпферен маховик (а те вече се слагат на почти всички по-съвременни коли, без значение на горивото на мотора и обема му) се движат в цени около 1000лв.

Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.

Публикувано: 05 фев 2015 11:09
от niko24
да и аз също си казах моите впечатления от колите които съм имал, нали затова сме се събрали тук всеки да си каже мнението и опита за да помогне с някаква информация на другите колеги :D
да така е ние ги взехме почти нови тея коли, бяха сигурно на по 10-20,000 км, но и ги поддържахме добре, аз съм на принципа - по-добре да дам 50-100 лв да оправя нещо дребно отколкото после да давам 1000 да оправям всичко като се скапе :) но за съжаление не помня цени защото това беше преди близо 10 г. :?:: но помня че като ходих в официалния сервиз там цените на частите им бях сигурно 2-3 пъти по скъпи от един магазин от който аз ги купувах