ogi написа:
Миро, тебе ще те призная за цар на легендите,
Говорим за каране вънка. Не в БГ.
Гледам книжките на колите. Най-вече 1 вите 3 години, когато всъщност пишат в тях.
Иначе знам, че една книжка струва 15 тина лева и ти пишат каквото искаш.
Като се види 10 годишна кола, ако не е блъсната няма как да е под едни км. В Германия карат малко по-малко средно, от Италия примерно, не знам защо.
Изключения има при всички, но най-много при малките коли. Т.е. дамските по-скоро. При семейна кола, е възможно, женската кола да е малко по-малко карана.
На моята понеже е на газ си пише 30 000 км. годишно. 90 000 за последна ревизия за 3 години. Естествено е карана така и до 10 тата си година, като влиза в БГ. т.е. 300 000 км. Само, че пишеше към 162 000.
При дизел нещата са същите. Зависи от купето, ако е баничарка поне x2.
Легендите за дизели милионерки ги знаем. Те са точно за тип баничарки. Хубавото е, че си и ги издържат.
Вариант кола с малко км. е ударена или върнати км. Особено дизел или газ внос.
А, и от всички пенсионери (понеже нашите коли УЖ са само от пенсионери, които си ги гледат през прозореца).
Или като оня 18 годишен голф на 1000 км. Където беше каран само на 1 ва и задна на един островен фар.
Само, че да видиш на колата 300 000 км. е такъв психологически шок, че съм виждал чак до ниво да текнат сълзи на някой, ако му покажеш, че по пътната му книжка, любимата му колата, вероятно е на толкова.
Но, нова кола дори и в България се кара над 10 000 км. Те обичайно са служебни.
Е, един колега го зарибих и си взе круз преди 2-3 години мисля направи 2000 км. общо за 3 те. Просто му се кефи и стои в подземния паркинг на блока. Та има изключения винаги.
Проблема е, че и за на запад има криза и си карат колите малко повече от обичайно и за нас няма качество.
...
Като гледам обявите по-читави коли виждам за 2500 отколкото за 4500 лв.
пример сценик 2002 г. 1,6 16 в. 107 коня.
Нисан Алмера и др.